Huomenta kulta! Puoliltapäivin pilkille, joten en ole tänään tavoitettavissa ja siitä sit varmaan saunomaan yms. En oo tänään tavoitettavissa, kun nyt aamupäivällä...
Kivaa päivänjatkoa sulle kulta!!! Suukkoja ja haleja!!! : )
No hei muru!
Vai pilkille olet mennyt...toivottavasti tuli kalaa,no ainakin raitista ilmaa olet saanut. Itsekkin kotiuduin vasta,palaillaan toiste sitten juttuun )
Lämpimiä suukkoja ja haleja sinulle,pidä hauskaa!! )
Kulta! Minäkin olen lähdössä lomalle ensiviikolla ja ajattelin,että kuinka saan siitä tiedon sulle!! Laitan sulle numeron huomenna,ikävä sinua oikeesti!! Hyvää yötä ja paljon suukkoja **
Hei kulta! Oon tässä viritelly näitä laitteita koneeseen. Piti ostaa myös uus näppis ja hiiri... Ja sit vielä web-kamera, jolla tullu sit leikittyy... : ) Matka meni muuten hyvin vaikka lumisade vähän haittasi.
Tämä ketju on mennyt jo aika kauas ja sitä oli aika vaikea löytää.. No, nyt se ainakin nousee korkealle... Hyvää yötä kultaseni!!! Suukkoja sulle!!!
Huomenta muru
Hyvä että pääsit turvallisesti kotiin!
Vai jo olet ehtinyt leikkiä kameralla...heh...mitenhän muuten kameralla leikitään? ))
Alas herätä jo sieltä punkan pohjalta,aurinko paistaa!!
Pusuja *****
Huomenta! Olen jo hereillä... Kyllä tällä kameralla voi leikkiä, kun siinä on toimintoja normaalia enemmän... Oikeastaan pitäähän sen toimintaa kokeilla, kun on tullut ostetuksi... Leikkimistähän se on... Ajureiden päivityksiä netissä yms. Täälläkin ilma kirkastui. Kai se on ulos mentävä ja aurinkoon!!
Kiitos samoin! Tosin nyt on kyllä ilta... Sori, mä oon ollu liikenteessä koko päivän. Nyt vasta avasin koneen ja katselin näitä palstoja.. Paljon suukkoja sulle kulta!!!
No hei kulta! Tässähän tätä olen tiukasti taas koneella surffaillut... Viikonloppu meni kyläillessä ja synttäreitä vietellessä... Eilen sit vielä oli toipumispäivä, jäi vähän tuo yöuni vähiin... Eli vilkas meininki tässä ollut...
Suukkoja sulle kulta ja lämmin halaus!!