V
vierailija
Vieras
Eli sulla ei ole käytännön kokemusta väkivaltaisista tilanteista, mutta puheet ovat isoja.Trollin ruokinta loppui edelliseen viestiini![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli sulla ei ole käytännön kokemusta väkivaltaisista tilanteista, mutta puheet ovat isoja.Trollin ruokinta loppui edelliseen viestiini![]()
Linkki?Pahantahtoinen mies saattaisi kyllä loppupeleissä toivoa että mä olisinkin ollut karhu.
Ja mä tietty törmään mieluummin mieheen.
Sinulla on kova kyselykausi päällä ja vaadit vastauksia mutta itse et vastaa vastakysymyksiin.Eli sulla ei ole käytännön kokemusta väkivaltaisista tilanteista, mutta puheet ovat isoja.
HaalandNormaalisti karhu väistää ihmistä. Jos oikeasti kohtaa karhun, niin se on hyökkäämässä.
Mutta kohtaisitteko metsässä mieluummin 150 cm irakilaisen vai parimetrisen Haalandin?
Emo voi hyvinkin hyökätä jos ihminen joutuu vahingossa sen ja pentujen väliin.Normaalisti karhu väistää ihmistä. Jos oikeasti kohtaa karhun, niin se on hyökkäämässä.
Mutta kohtaisitteko metsässä mieluummin 150 cm irakilaisen vai parimetrisen Haalandin?
LInnean kommentti kertoo, että hän on ahkerasti seurannut amerikkalaista keskustelua, mutta ei ymmärrä karhuista (tai miehistäkään) paljon mitään.Normaalisti karhu väistää ihmistä. Jos oikeasti kohtaa karhun, niin se on hyökkäämässä.