Kiitoksia Lansinoh-arvioista, sitä on nyt kaapissa ja tississä, ja kyl auttaa! :heart:
Eilen oli neuvolasta tätsä käymässä, ei oo Ronjalla paino noussut, 50g laskenut siitä kun päästiin laitokselta.
Tosin se nyt menee melkein vaa'an vaihdon piikkiin, mutta silti. Tänään oltiin sit neuvolassa syöttöpunnituksessa, jossa tuli vartin syötöllä 40g painoa lisää, eli ihan ok. Saatiin viikonloppu armonaikaa vielä, ja ens viikon alussa sit neuvolaan taas punnitsemaan. Jos ei ala paino nousta niin sit aletaan antaa korviketta lisäruoaksi.
Mulla on vaikeuksia syödä tarpeeks, ja se tuntuu heti vaikuttavan maidon määrään.
Että jos jää kiloja synnytyksestä, niin ei kyl kannata yhtään harmitella. Mulla oli enintään +2kg, ja se ei tässä auta yhtään. Nyt en oo ees viitsinyt mennä vaa'alle, ei se munkaan painoni ainakaan noussut ole. Jatkuvasti on nälkä ja kun yks tissitakiainen on rinnalla jatkuvasti, niin on hankalaa koko ajan syödä.
Muuten meillä sujuu ihan hyvin, eilen oltin hiukan vaunuttelemassakin. Mihinkään Skanssiin ei kyl olla lähdös, me pysytellään kaukana ihmisjoukoista vielä pitkän aikaa. Neiti on jo pitempiä aikoja hereillä ja seurustelee muidenkin ku tissin kans, vaikka se tissi onkin vielä ihan ylivoimaisesti se maailman paras juttu.
Tässähän lähestyy uhkaavasti
Laalan ja Milkyn h-hetket! Mua oikein jännittää teidän puolesta, toivottavasti teilläkin sujuu kaikki hyvin ja mahdollisimman helposti!
Ninnille jaksamista olon kans, ja peukkuja poikien hoitoasioihin! Samaten
taaperot, toivottelen parempaa oloa, sua onkin kaiken maailman pahoinvoinneilla koeteltu!
Minäpä sain yhden lautasen tyhjennettyä, eli eikun hakemaan lisää sapuskaa niin kauan kuin tyttö nukkuu tuolla isänsä kanssa!
ventti ja Ronja 11pvää