Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

Mä laitan pikaseen tänne - lupaan kyl tulla kerhoonkin :snotty:

Nunnua yritettiin kääntää tänään, mut eipä tuo liikkunu tipan tippaa. Ei onneksi ollut niin kivulias operaatio kun olin aatellu. Tyttö tulossa jalat edellä, joten sektio siis edessä. kauheen myöhäseen ajankohtaan vaan sovitaan: vasta rv39 :eek: Voi tulla viel tosi kiire lähtö, jos/kun tää käynnistyy ennen sitä...

Niisku-rouvalle onnittelut nopeasti toimituksesta!!! :flower:

Onko se mun vuoro sit seuraavaks... :whistle: ;)

ninniliina + nunnu rv35+4
 
Meille syntyi ihana tyttö 21.5 klo 16.42 :heart:
4450g ja 54cm. Synnytys oli nopee ja hyvin kivuton. Hiukan neiti hörppäs lapsivettä joten oli ensimmäiset 4 päivää teholla. Mutta nyt kolmatta päivää kotona ihastuttamassa :heart:
 
Tuosta kerhosta sen verran, että kuuluisiko siellä toimia se keskustelu sivu? Mulle tulee heti tällainen teksti: Käyttö estetty. Kerhojen keskustelualueet ovat tarkoitettu ainoastaan kerhon jäsenien käytettäväksi. Pitääkö se jäsenyys sitten jotenkin erikseen vielä hakea tms? Oon vähän pihalla näistä hommista...

Onnea 3xäippä. :flower:

Harmi ettei Niiniliinan vaavi kääntynyt yrityksestä huolimatta!

Pahoinvointi alkaa hieman helpottamaan. Oksennus tulee vielä aina välillä, mutta selkeää parannusta jo havaittavissa. Rakenneultraa odotellessa. =)
 
Joo,se jäsenyys pitää jotenkin hakea. En tiedä miten kun en oo ikinä noiden kans pelannut, ja nytkin oon perustaja, joten ei tarvinnut hakea. Siel on varmaan joku nappula? Mä sit hyväksyn sitä mukaa kun se ilmoittaa et halukkaita on tulos.

Hienoa, et alkaa olo helpottaa. Se pahoinvointi oli ehkä pahinta koko odotusajassa, mutta onneks sitä ei enää muista kovinkaan elävästi.:)
 
heippa! täällä on myös yksi turkulainen odottaja (tai oikeastaan kaarinalainen ensi viikosta alkaen!! esikoista odotetaan syntyväksi 26.11.! jos huolitte joukkoonne niin se olisi mukavaa! tähän viestiketjuun tutustumiseen saattaa mennä hetki! :)
 
Kääk,
ihan unohtunut koko pallomahaketju! Listakin on retuperällä kun oon vaan tuolla kerhon puolella hillunut. Täytyy kiriä... laitoin teille Peppiäinen, Talvis ja kaati salasanat kerhoon, tulkaa sinne vaan rohkeesti.

Pistäkää vaan yv:tä jos ei ala kuulumaan mitään, oon hieman hatarapäinen nykyään, ei muista käydä tarkistelemassa täällä. :D

ventti ja ronja, 11vko 4pvää (kohta 3kk!)
 
Moi tähänkin pinoon pitkästä aikaa!!

Tänää oli sitte kauan ootettu rakenneultra ja toinen poika on meille nyt tulossa ja tänää myös vietin 27v synttäreitäkin.

Nyt iltapalalle ja nukkumaan kun poika herättää varmasti taas 7.00 aamulla vaikka haluisin nukkuu pitempään.
 
Niisku: paljon onnea!! Oli nopea toimitus:D

Nyyh, tännekin pitää kirjotella...melkeen jo unohtunut. 1.7 oli laskettu aika, niin siis oli... ja vauva pysyy masussa edelleen kiltisti...6 päivää jo yli:(

Kaikenlaisia "oireita" joo on, painetta, kipuja, kivuttomia suppareita mutta mitään konkreettista ei oo. Pohdin tässä että minkä tekosyyn keksis että pääsis tonne Tyksiin jotta voisivat vähän ultrata ja kattoa paikkoja että onko ees kypsynyt kohdunsuu. Neuvola-aikoja ei enää oo, yliaikakontrolli Tyksissä vasta ens maanantaina...

Tämä odottaminen on kyllä kaikkein pahinta, suoraan sanottuna. Hitto soikoon!

Eli odotellaan edelleen, Iiris ja lillan 40+6
 

Yhteistyössä