Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

Ohoh, täällähän on sivu täynnä tekstiä. Hyvähyvä. Hieno, pitkä ja pyöreä maha, Laala!

Sain sitten eilen ensimmäisen kauhistelun, kun sanoin työkaverille että aika lailla kolme kuukautta on laskettuun aikaan. On vissiin ison näköinen maha. No eipä se vallan pienikään kai ole. Komea, sanoisin B)

pinkeärouva ja pikku k2 ja viikkojahan oli 27+3
 
Mulla vähemmän hehkee yö takana;nukuin mä sit jopa 2t :kieh:

Vaavi möyris,tunki,puski,poras ja oma olo oli jokseenkin ällö.Mutta nyt sitten taas ihan hyvä ko vaavi päätti unilleen mennä.Joten se siitä.MUt jospa tää antais osviittaa siitä ettei ehkä kuiteskaan tarttis käynnistellä.
Mitään kivuliaita suppareita ei siis todella ole ollut,onko suppareita varsinaisesti lainkaan epäilen.Mutta sellasta perus vatsan kovettumista jne..

Nyt vaan kiva päänsärky ko unet jäi lyhyeen ja väsynyt olo ojn.Muttei silti nukuta.TYLSÄÄ.
Mieskin sai yöllä slaakin ko tiesin et se viel ajos ja laitoin viestiä kolmelta yöl,meinas et joko se nyt meinaa.Toppuuttelin ettei vaavi varmaan tänäyönä kuitenkaan viel.

Mut eiks laalakin suunnitellut viikonlopulle??Me voitais tulla kans :D
 
Huomenta.

Mä sain pitkästä aikaa nukuttua hyvin.

Mut nyt on niin pahaolo et voi jösses.
Neuvolaankin pitäis lähteä tunnin päästä... Oksennan varmaan sinnekkin jos on kauheasti hajuja. Miehelle osti kalliin hajuveden.Pidin sen tuoksusta keskiraskaudessa mut nyt olen tuulettanut koko kämpän ku se haju saa mut voimaan pahoin. Toivottavasti synnytyksen jälkeen alan taas pitämään siitä muuten täytyy jättää käyttämättä. Se haju vaan saa mut voimaan niin pahoin etten käsitä... :LOL: :kieh:
 
Joo, milky mä suunnittelin sellasta sunnuntaivauvaa. :D Tulkaa tekin pyöräyttää sellanen. :LOL: Olis leikkikavereita heti laitoksella! :LOL: Tässä viikolla ei olis kyl tarvetta syntyä, ku mies on tänään ja huomenna ylitöissä ja perjantaina sen pitäis viedä isoisänsä kauppaan, ku ei ne vanhukset pärjää ilman meidän apua... Niin lauantai-iltapäivästä eteenpäin mulle sopeis siirtyä TYKSin suuntaan. :LOL:

No mut joo, viime yönä keräsin 11h unta palloon. :D Nyt mietin mitäs tekis. :D En viitsikään rasittaa itseäni turhan paljoa, ettei se synnytys vaan käynnisty nyt. :LOL: Vois vaikka harkita leipomista. :D Tai ööh tv:n katselua. :LOL: Tai ehkä teen kaikki löytämäni facebookin kyselyt. :LOL: :LOL:

Joo, tää alkaa olee jo aikamoista ajantappoa. Kenetkähän kaverin mä saisin houkuteltua käymään meillä....

Laala ja Punkero rv40+1
 
Heippa, mä olen tämmöinen Turun seudun loppukesän masun kasvattaja, eli mahtuuko mukaan?? Ja onko täällä joku joka on samoissa mun kans? Aika paljon näyttää olevan teitä onnellisia jotka kohta saatte jo nyytin kainaloon..

No mutta itse asun lähikunnassa tosiaan ja toinen lapsi tulossa. Olis vain kiva tietää hyviä 4D ultrapaikkoja ja millaista on synnyttää Tyks:issä ym. kun on kerta samanseudun ihmisiä...

terkuin Moonlight
 
Laala;mulle kelpais jo lauantaiaamukin.Mutta periaatteessa siis vkl olisi loistava juttu.Kun mies tulee töistä vasta pe-iltana joskus puolilt öin ni sitten.

Tää on just tälläst ajantappo hommaa ko siivonnut oon jne..mutta kaikki kaveritkin töis jne joten yksin tarttee koittaa selviytyy..plääh..tänään just todella tylsää.
 
Moikka... kotoa kirjoittelen, olin aamulla/aamupäivällä iki-ihastuttavassa sokerirasituksessa ja sinne sitten tarhalta soitettiin että esikoinen on oksentanut pihalla. Rasitin itseni loppuun labralla ja sitten äkkiä tytön hakuun ja taitaa olla ihan tauti päällä tyttö raukalla. Nyt vähän omasta puolesta jännittää että selviääkö tästä ilman vai miten käy. Isiäkin vähän niin kuin hälyttelin kotiin, että jos nyt vaikka olis hänen vuoro olla lapsen kanssa kotona kun sairastaa, mutta ei vielä osannut sanoa että pääseekö lähtemään.

Sokerirasitus kyllä oli sinänsä vähemmän rasittava kuin muistin, ja olihan siinä muutakin ajankulua, kun samalla otettiin acalactiae-bakteerinäyte. Esikoinen kun sairasti keuhkokuumetta heti tuoreeltaan, niin suljetaan pois se mahdollisuus, että sai sen minun pöpöistäni. Mutta ei se sokrutus kyllä niin mukavaa ollut että sinne nyt uudestaankaan tekisi mieli joten peukut pystyyn. Labran täti sanoi muuten, että nykyään melkein kaikki testataan. No, ainakin järjestään kaikki tuntemani odottajat ovat testeihin päässeet tai joutuneet. Hmmm.

Tervetuloa minunkin puolestani Moonlight. Minäkin olen noita loppukesän odottajia, mutta taidan olla noin kuukautta edellä sinua kuitenkin.

Voi että teitä toden teolla raskaana olevia! Koettakaahan vielä jaksaa, muistan hyvin kuinka pitkältä aika tuntui silloin toissa kesänä kun ne 11 "ylimääräistä" vuorokautta odoteltiin. Elämä on juuri muutoskohdassa, se on jännää kuin mikä! Tsemppiä!!
 
milky jotain tohon suuntaan varmaan joo. :D
Tosin mä oon nyt niin paljon vaan nukkunutkin että sekin jo kyllästyttää.
Sit menin irc-galleriasta lukee jonkun synnytyskertomusta ku vauva kuoli synnytykseen ja nyt oon varmaan puol tuntia ainaki parkunu vaan silmiä päästäni. :'(
Oon mä kans TYHMÄ ku luen tollasia. :headwall:
Onneks tämä pieni täällä potkii koko ajan niin ei tarvii miettiä onks se viel hengis...
 
Älä Laala tollasia lue täs vaiheessa.Lisäät vaan omaa stressiä!
Olen varmaan outo ko mua ei jännitä synnytys ite vaan ne kaikki oheisjutut.Ja nyt jännitän jo yötä et kui mahtaa mennä.

Tekis mieli vielä huomenna lähtee Turkuun;sokerihiirellä pakkomielle päästä Cafe Braheen vielä kerran ilman vaavia.Mutta..kaikki kaverit töissä ja en tiiä kehtaanko yksin sinne mennä vetäseen herkkuja nassuun :LOL:

 
No joo, eka menin vanhaan ketjuun pistään viestin, ku siinä ei se vimppa sivu näkynyt äsken! No mut, nyt löysin perille...

Eli mahtuukohan joukkoon vielä yksi? :wave:
Alkuraskaudessa vielä mennään, nyt on viikkoja 10+2, eli laskettuaika on 16.11. Toista odotellaan, esikoinen on -06 syntynyt. Alkuraskaus on mennyt oksennellessa ja nukkuessa, tässä toivon että muutaman viikon päästä helpottaisi jo, niin kuin esikoisesta.

Perjantaita odotan kovasti, kun menemme nt-ultraan. Edellisessä raskaudessa olin jo ennen ultraa kuullut sydänäänet joten en jännittänyt niin paljon, mutta nyt neuvola oli jo niin aikaisilla viikoilla, ettei sydänääniä voinut vielä kuulla. Toivottavasti masussa on kuitenkin eloa!
 
Milky mulla ei oo huomenna yhtään mitään koko päivänä, että jos seuraa kaipaat Braheen... :whistle: Siin on kuitenki TYKS bussimatkan varrella (meiltä keskustaan), jos mul tulee tarve. :LOL:

Ja siis ei muakaan pelota synnytys. Ainoa mikä jännittää, on se, että miten mies saa nukuttua tääl kotona sit ku me ollaan pienen kanssa TYKSissä. :LOL:
Olin iltapäivän mun vanhemmilla. Isi haki mut meidän ovelta ja mies haki mut vanhempien ovelta, niin ei tarvinnu kauheesti miettiä mitään "JOS"-juttuja. :D

Ja Punkero potkii koko ajan tosi villisti. Joku sano että vauvat rauhoittuu just ennen ku ne aikoo syntyä... Jos se pitää paikkaansa niin ei oo mitään tapahtumassa ihan lähiaikoina. :LOL:
 
:p No kyllä mä voisin lähteä. :D Mulla ei OIKEESTI oo huomenna yhtään mitään, kun olin kuvitellu että vauvat syntyy laskettuna päivänä. :D Mut nyt mä tosiaan seuraavaks odotan sitä viikonlopputoimitusta. Katotaan mihin mä sit pistän seuraavan "rajapyykin". :LOL:
 
Laala ja Milky!!! mä oon menossa huomen kaupungille vyöhyketerapiaan ja vois siinä sivussa pienen sokeriannoksenkin ottaa :p Jos sovitte jotain, ni laitatko Laala mul tekstiviestin kun lähen sen verran aikasin, etten kerkee koneelle kattomaan ootteko sopinu jotain.

ruukkis ja moonlight tervetuloa joukkoon :wave:

pinkeärouva joo: se on vuoden alusta muuttunu tuo suositus niin, että kaikki - oliks se nyt yli 25-vuotiaat testataan. Tiä sit saavutetaanko tollasella syynillä OIKEASTI niin hyviä tuloksia, että kannattaa. Mulla itellä esim. BMI ollu aina pikemminkin liian alhanen ja aiemmat lapset olleet pienehköjä jne. joten tuntu kyllä himpun verran turhalta se rasitus.

(.) olo paaljon parempi kun eilen. Kipu meni onneks ohi kun nukkui :)
 
Milky mä olen jo hereillä..... :D Että kun ehdit tänne keskustelupalstalle, niin mä jo täällä päivystän. :D Oothan sä sentään viel yhtenä kappaleena? :D Kato saatais lisää kahviseuraakin. ;)

) .) Yöllä heräsin kolmen aikaan siihen että yks tunki taas itseään alaspäin. Sattui ihan mukavasti (plus että se kauheesti potki ja huito samalla), mut ei mitään supistuksia tai muuta sellasta kuitenkaan aiheuttanu. Nyt on pari kertaa vetäny masu pinkeeks aamulla, mut kivuttomia ovat edelleen, ja ilmeisesti johtuvat siitä kun oon ollu esim huonossa asennossa ite tai Punkero vetäny itseään johonki nurkkaan. :p

Laala ja Punkero rv40+2
 

Yhteistyössä