Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

Heh. :D
Soitin just äidille että edelleen yhdessä kasassa ja nauroin tilannetiedotukseksi että turkulaiset kanssakahvittelijat saa varmaan slaagit ku pari viimeisillään olevaa hujoppia valtaa kahvilan. :LOL:
 
Huomenta.

Vai että kaffelle olette lähössä ja mä vasta heräsin. Tosin olin yöllä hereillä eli otin hiukan takasin univajetta... :D

Vauveli möyrys niin kovin eilen illalla ja mua supisteli... jopa 6 min välein. Ei sattunut kauheesti mutta tuntui ikävältä ja kauhee paine tuli tonne alas. Mut sit kun menin vaaka asentoon ni siihen loppus. :LOL:

Meiän tää vauveli sais kyl tänään ruveta tulee. On neidille sovittuna yökyläily reissu ens yöksi ni voisin hyvin olla osastolla eikä neiti huomais mitään et äiti häippäs johki. Karu totuus vaan olis neidillä viikonloppuna edes ku oliskin pikkusisarus vallannut paikat. :whistle:

Näin jo kauheaa painajaista miten neiti mäiskii pehmoleluilla uutta tulokasta ja heittelee pinnasängyn täyteen rojua kun vauveli nukkuu. Ja kaikki syöminen ja pottalla käyminen muuttuu ihan hirveiksi taisteluiksi... :LOL: :LOL: :LOL:

Niisku-neiti & pp37+1

laalaa ja milky menkää te nyt päiväl synnyttää ni mä voin sit illal mennä hyvällä omalla tunnolla etten ole ketään ohittanu :D ;)
 
Niisku-Rouva mul ei oo mitään aikomusta mennä synnyttää ennen viikonvaihdetta, että mene sä vaan hyvällä omallatunnolla. :D Ei me Punkeron kanssa suututa. :D

Mietin tässä että jos samalla, ku menee keskustaan, hakis Eurokankaasta verhokankaat makkaria varten ku aurinko on alkanu nyt joka aamu herättää mut. :kieh: Vois sit hurauttaa verhot tässä viel ennen Punkeron syntymää (tai vaik sit sen jälkeen jos niin käy).. No harkitaan. :p
 
Mä olinki kätevä, tilasin Eurokankaasta sit valmiiks ommeltuina pimennysverhot meidän makkariin! :D Piti ensin ostaa vaan paksumpaa puuvillakangasta verhoiks (että vähän himmentäis tota aamuaurinkoa), mut sit siel oliki pimennysverhokankaat alennuksessa ja totesin että se on aika ikävää matskua ommeltavaksi... Joten koko höskän hinnan kuultuani totesin että tilaanki verhot valmiiks ommeltuina! :D Tuli silti maksamaan vähemmän ku mitä olis maksanu pelkät kankaat sitä toista kangasta mitä olin katsonu. :p Eihän beige tietty yhtä pirtsakkaa oo ku punainen (mitä olin ajatellu), mutta beige meidän makkari on muutenki...

Niin ja siis sitä ennen kahviteltiin Milkyn ja Ninnin kanssa about kolme tuntia. :D nyt voikin taas löhötä loppupäivän koneen ääressä. :D

Laala ja Punkero rv40+2
 
Moonlight ja ruukkis, tervetuloa!

Tää lisäilis listaan, nyt kun pikkuapulainen nukkuu ja on kädet vapaana. ;)

MUOKS: lisätty, Moonlight, kerroks vielä lasketun ajan, niin saan sut oikeaan väliin.

Kutsu käy, tissiä tarvitaan, leitör! :wave:

ventti.
 
Millaset paidat ostit? :D (hyvät kuvat Boobin paidoista on mm. bebesin sivuilla). :D *utelias*

JA ei, synnytyspäiväksi hyvä olis esim maanantai, kun on se SADESÄÄ! :D Unohdit jo. :p Tiistaiks tosin on luvattu +19....
 
Katos joo..blondi eitaasen tajunnut et kuva liikkus :headwall:
toinen paita on musta,pitkä jossa taakse solmittava juttu ja toinen joka oli alessa on vaaleanliila tai miks nyt sanotaan.käyn kattoo jos tuolta sivuilta löytyy niitä ;)
 
Boob lyhythihainen imetyspaita v-neck (just sen värinen ko kuvas)

Boob imetyspaita hidden function(musta)

En jaksa ees yrittää linkittää..mun aivot ei pelaa.KAto siit imetyspaita kohtaa bebesiltä niin noi on siinä ekal sivul :saint:
 
Ah joo. :) Mä katoin kans noita violetteja, mutta halusin sen mustan mistä selitin. :p Ainoo että sen mustan kuvaa ei oo tuolla...

Ventti kävi kääntymässä näköjään palstalla mutta aika tuntuu hieman rajoitetulta. :LOL: Käy ihmeessä kertomassa kuulumisiakin. ;)
 
Mä jo miehelle hehkutin että maanantai olis hyvä päivä Punkeron syntyä, että tiistaiks on luvattu +19, niin mies vois päästä nauttii kesäsäästä. :D Sit se alko nauraa puhelimessa että hän on varmaan synnyttäneiden vuodeosastolla koko päivän oli sit kuin lämmint vaan. :D Hups. :D No mä sanoin että juoksutan sitä kuitenki. ;) Se saa hakee mulle päiväkahvit aurinkoisesta jne. ;)

Oih mä toivon että pääsis su-ma viimeistään tositoimiin. :D
 
heh, näkisittepä tän virityksen... yks takiainen roikkuu tississä ja sylissä on neidin pepun ja näppiksen alla kolme tyynyä. :LOL: Vedetään ekaa kertaa ilman rintakumeja. :D Hieman meinaa neidiltä loppua kärsivällisyys kun ei heti onnistu, mutta välillä sujuu jo ihan hyvin.

Piti sanomani, et siellä osastolla ei ainakaan mulle annettu mitään kovin hyvää imetysohjausta, joten muistakaahan aktiivisesti sitä itsellenne kysellä ja vaatia! Ja kannattaa kysellä eri tyypeiltä, niin saa monenlaista ohjetta, joista voi sit valita ne itselle toimivimmat. Kaikki siellä neuvoo eri tavalla, mitään yhteistä linjaa ei tunnu olevan, mikä on must hieman outoa, mutta toisaalta ihan hyväkin juttu. Muutenkin sitä tietoa ja neuvojapitää hieman lypsää niistä irti välillä, vaikuttaa siltä, et jos näyttää pärjäävän niin ei edes niitä perusohjeita huomata kertoa. Esim. röyhtäyttämisestä ei meille sanottu sanaakaan, itse ollaan asiaa ihmetelty kotona kun ilmaa välillä meni mukana.

Nyt äiskää kutsutaan vaipanvaihtoon (*spruiiiits*), ja sit ehkäpä mennään pihalle.

ventti ja Ronja 17 pvää
 
^^Ventti kiitos vinkistä. :D Mä tosin taidan luottaa siihen että parhaan imetysohjauksen/tuen saan mun siskoilta, joilla on molemmilla kaks onnistunutta imetystä takana... Tai siis toisella on nyt menossa 3kk pojan imetys vielä. :)
 
Oliks vähän rankka pv ko nukuin tunnin päikkärit äsken :saint:
Mitään ei enää jaksa..Onneksi huomenna perjantai ja mieskin sitten kotiutuu joten hyvinhän tää vko on oikeestaan mennyt =)

Kiva kuulla ventistä!
HUimaa miten nopeesti aika menee ko Ronja jo 17pv ikäinen!
 
milky munki ehkä olis pitäny mennä päikkäreille eikä pelata ps2:lla Crash Bandicootia. :D Nyt on sit iloisesti supistellu muutamaan otteeseen, hetken jo meinasin ottaa kellolla aikaa, mut ei ne onneks oo säännöllisiä. :whistle: Eikä varsinaisesti mitään kivuliaita... Mut ärsyttää, ei nyt tarttis uhkailla millään supistuksilla ku sit lauantaina vasta jne!!!
 
Mä rupeen sit viimeistään sunnuntaina tekeen niitä haaraperushyppyi jotta saan tän vaavin liikkeelle ja jotta sit viimestään maanantana oltais siel tyksissä ;)

Täs käy kyl nyt niin että olen sit viel toukokuussakin täällä ko niin kova hinku saada vaavi ulos :headwall: Mutta ehkä ei menisi ihan niin pitkään.
Nyt harmittaa ko ei ole niitä pihakukkasia.Mutta jos suosiolla sit lauantaina miehen kanssa yhdessä meen hakemaan.Huomenna en ajatellut poistua kotoa ko postilaatikolle hakemaan lehden =)
 

Yhteistyössä