Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

Mä tosiaan voisin huomenna maata koko päivän. :LOL:
Pistin just miehelle viestiä että tekis mieli hirveesti hampurilaismättöä. :D Hyvä mä ku makaan vaan kotona ja sen verran meen ulos että meen kahville ja sit tilaan että mies tois hampurilaisia ku tulee kotiin 12h työpäivältä. :LOL:
Miesressu meinas jo innostua ku yritin täs ennen kuutta tosi epäinnostavan varovasti laittaa että vähän supistaa niin se jo soitti että lähteeks hän töistä! :LOL: Se tuntuu olevan enemmän tuli pyrstön alla ku mä. :LOL:
 
Toi on kyllä sulosta ko miehet tollasia :heart: Munmieskin kyseli kun unohdin aamulla laittaa viestiä,kuten meillä tapana,että onko meillä täällä kotona kaikki hyvin :)

Mulla ei ole edelleenkään nälkä sen jälkeen ko kahvil oltiin(vaikka sekin oli aamupala) ja rupee tuntuun etten taida banaania kummempaa suuhuni laittaa.Vaikka hesen kerroshamppari olis hyvä..mutta mulle ei kukaan tuo sitä tänne ja mä en lähe enää mihinkään..
 
No mies just pisti viestiä että katsoo pystyykö venyy siihen hesest noutoon. :p
Mä oon lähinnä täs juonu sitä ilmaista BonAquaa. :D ja en itse asias oo syöny mitään muuta tänään ku mitä kahvil ja sit aamul olin syöny kaks palaa naantalin aurinkoisen ruisleipää, mitkä oli viimiset palat sitä. :D
 
Siis mää meinasin unohtaa sen yhen tärkeen jutun mihin sain Laalalta ja ninniltäloistavat neuvot.
Siis se verokortti juttu.Mutta nyt hoidin sen sitten loppuun asti.Toivottavasti ninninkin asiat tuli kuntoon ;)

Huomenna on se h-hetki pv eli meij'n vaavin laskettu päivä =)
 
Höh ei toi sääennuste enää kutsukaan synnyttämään just maanantaina... :whistle:


Tosi surkeesti nukuttu yö takana. Meen kyl varmaan vähän lisää tankkaa unta palloon tossa jonkun ajan päästä vielä... Mut viideltä heräsin viimeisimmän kerran... Ja sit vaan koitin maata hiljaa etten herätä miestä ennen sen herätyskelloa... Kaikki yöheräämiskerrat on ollu vaan päällimmäisenä mielessä että "eihän supista, eihän"... :kieh: JA siis koko yön aikana ei supistanu kertaakaan...

Mut sit kaadoin jääteet lattialle ku otin vähän aamupalaa siin puol kuuden jälkeen.. Ja sitä teetä ku kyykistyin pyyhkii sielt lattialta niin tuli kunnon nivuset/reidet kramppaava supistus... Ei tällaisia kiitos ennen huomista iltapäivää ainakaan, sanoisin... :kieh:

Nyt on sit suhteellisen kökkö olo. Tulee jotenki huono olo (vähän oksettava) kun ei nuku kunnolla ja päästää nälän ja närästyksen liian kovaksi... Menis nyt jo ohi tää olo ku söin jo aamupalaa. :kieh:

Tän päivän ohjelmassa totaalista laiskottelua. Voisin vähän pelata pleikkaa ja sit enimmäkseen nukkua.

Laala ja Punkero rv40+3
 
Täällä kans todella huono yö takana.Nousin puoli neljä ja hain lehden :headwall: Ja sit katoin telkkaria ja sit onneksi nukahdin vielä pariksi tunniksi.

Mutta nyt palkitsen itseni viikkojen poksumisen kunniaksi TAAS kunnon aamupalalla,vaikkakin kotona.Suklaakahvilla ja ihanilla lämpimillä sämpyöillä hyvän juuston jne kera =)

Ajattelin kanssa jos ei lähtis kotoo mihkään tänään vaan kerrankin vaa olla möllöttäis .

milky 40
 
Mä oon niin ahkera.Väsäsin puoltoist litraa mun raskaus-ajan herkkua eli hedelmäsalaattia ja sit rupesin pyyhkimään pölyi...
MIten se menikään et levätään vaa..mä en oikeesti osaa.vaikka mies just kielsi imuroinnit eilen multa,mut jos kuitenkin.Ilman et imuroin sängyn alta :LOL:

OLo on yön jälkeen taas ko zombiella.Mutta onneksi ei ole ohjelmaa niin ei tartte pakosti mitään tehä,mut mä en ole elämäni aikana vielä oppinut istumaan paikoillaan tekemättä mitään ;)

Milky 40
 
Mäkään en oo ikinä harrastanu sellasta et olis vaan. Ihan outoa siks olla vaan ja koittaa tosiaan katsoo vaik jotain Ostos-tv:tä. :LOL: Tajusin sentään just vaihtaa edes Liv:ille vaiks sekin on kyl ihan yhtä tyhjänpäiväistä. Vähäks mun aivot mätänee täällä. :D Mut hitsi mä en varmaan ikinä tuu harrastaa tällasta tän jälkeen ja ikinä ei oo voinu harrastaa, varsinkaan hyvällä omallatunnolla, niin nyt kyllä tylsistytän itseni kuoliaaksi! Saapahan sanoa että joskus on ollu pari tappavantylsää päivää elämänsä aikana. :D

..Tosin kyl mäkin silti ajattelin tänään vähän ainaki silittää juttuja. :p Tai siis Punkeron sänkyyn silittää ja laittaa lakanat odottelee. Mul on ollu siinä vihree aluslakana suojana ku siin on kaikkee roinaa päällä, mut jos vaihtais ihan ÄP:n lakanat ja laittais sen peiton siihen. :D

Mut joo edelleen jopa Siwassa käynti on harkinnan asteella, vaikka sielläkin ajattelin käydä hakemassa tasan karkkia ja jotain muuta herkkua, ja ehkä jonkun mikroruuan tai vastaavan. :LOL: Pitäisköhän tilata viereisestä pizzeriasta joku pizza kotiinkuljetuksella.... :LOL:
 
Mulla on kans tänään ehdoton herkuttelu pv.AAmupalalla jo aloitin,sit se hedelmäsalaatti jonka tein.Ja periaattees ton pitäis riittää mun energian tarpeeseen,mutta mieli tekis jotain muuta.
Pannaria tai lettuja tehnyt mieli koko vkon,mutta ei sekään ole ruokaa..
Mä annan vaaville kunnon sokerishokin ennen syntymää vielä.
 
Miehen kanssa viestittelin, se ehdotti että tekisin jotain RUOKAA jostain mitä meillä on PAKASTIMESSA. :eek: Yeah right, mä en tee mitään ahkeraa. :kieh: Enkä syö mitään terveellistä! Tai no enintään jos hakis esim sellasen salaatin sieltä Siwasta.. Kuinkahan monta tuntia mäkin oon vaan harkinnu sitä siwaan menoa. :LOL:
 
HYvä =)Ei mitään terveellistä,toi on aikalailla mun tän vkon motto.Mä nimittäin alan kallistua sen pannarin/lettujen puoleen vakavasti.Ja se olisi sit hedelmäsalaatin kans mun pvn ruoka :LOL: maanantain neuvolassa nähään se saldo sitten ko viikossa painoa 3kiloo :LOL:
 
^^Jee mä sain raahattua itseni Siwaan! :D Alko nolottaa liikaa, ku miehen isoäiti soitti että vienkö meidän peitot sinne pesuun (ku olin sanonu että voin viedä ne pestäväks ku sil on pesutupa tänään), ja olin että en mä varmaan nyt viitsi tuoda... :LOL: Ja sit se soitti uudelleen että jos mä pakkaan ne peitot nyt vaan kassiin niin hän on jo kengät jalassa ja tulos just hakee ne meiltä. :whistle: No mä äkkiä pakkasin ne ja ehdin sentään puol matkaan vastaan, hyvä ihminen, toinen on jotain 75 ainaki (vai jo 76?) ja mä oon meistä se saamattomampi. :LOL:

Samalla reissulla kävin sit siel Siwassa. :D Ostin sellasen 6x pikkumagnumeita -jätskipakkauksen, pakastepizzan (uuni on jo lämpiämässä), graham-lihapiirakoita (mun lemppareita) ja vähän karkkia. :D Meni kymppi. :D Jee, kohta syön ihanan epäterveellisesti. Loppupäivän ulkoilut onki sit parvekkeelle. :LOL: Alko jo supistaa Siwasta takas tullessa (näithän sä milky miten lähellä se on meiltä?), ja todellakin HALUAN huomennna ulos yhtenä kappaleena! :LOL:

Sit ku tunnen kauhean ahkeruuspuuskan lähenevän, voin laittaa sen Punkeron sängyn.... ;)
 
Laala;just tiirailin pakastinta ja bongasin kanssa pakastepitsan sieltä :p Ja pannarin teen jokatapauksessa,mietin vaan teenkö taviksen vai mustikkasellasen..
Ja kaivoin kummasti kaapin takaosiin jemmatun karkkipussin esiin;eli meillä on aika lailla samat eväät.

Mutta mun ei tarvinnut lähtee kauppaan ko kaikki löytys onneksi kotoa.Mutta sen sijaan...imuroin ja pesin vähän lattioita.Pelkkä laiskottelu ei näemmä ole mua varten.Mutta sitten tulikin sellaisia toooosi ilkeitä tunteita tonne alas.JEEE :D mut ei saa nyt kertoo miehel ko sit hän suuttuis.

Kyllä se laalan h-hetki lähestyy ko tolla matkalla saat suppareita aikaseksi.
Mun ulkoilut on sitä että takapihan ovi on auki ;)Nyt pannari uuniin ja sit suihkuun ja sit suihkun raikkaana pannari kourassa voisin vaikka istua alas koneelle ko ei tod ole muutakaan telkemistä.

Tää turkulaisten palsta täyttyy näköjään huimaa vauhtia mun ja laalan epätoivoisista hetlistä kotona :LOL:
 
Onneks on jollain toisella kans tää tylsyys samoina päivinä. :D Ei tarvii yksin kärvistellä. :D
olet ahkera, mä oon saanu tosiaan vaan mietittyä että mitä tekisin jos iskis ahkeruus. :LOL: Ilmeisesti mulla ei oo viel liian tylsää... :D No okei mä soitin täs pianoa välillä, se on semihyödyllistä... :p Ja Punkero villiintyy nykyään aina pianonsoitosta. Tai erityisesti jos mä laulan. :D

No mä lupaan että jos huomenna kävely ei ala kirvoittaa mitään fiiliksiä, niin sitten mä alan pesee kans lattioita. :D
 
Päivää! :D

Laalalle ja Milkylle kiitokset kahvitteluseurasta eilen! Just ja just kerkesin heittää paperit viel Kelaan ennenkuin hain pojat hoidosta. Kiirettä pitää :saint: (ai nii: sain muutes parkkisakot |O )

Mä tässä itse asiassa taisin kosia miestäni - näin aikani kuluksi :D
Mehän ollaa oltu 11 vuotta yhdessä ja kohta saman verran kihloissa. Olin aatellu, et meidät voitas vihkiä vaik sitten ristiäisten yhteydessä, mutta ei tuo nyt ollut samaa mieltä. Mutta kosinta on kait hyväksytty, koska puhuttiin, että sit kesällä 2010 ois häät :LOL:

Ihana ilma! Haen pojat kohta ja katotaan, jos Otava jaksais olla pihal viel hetken puuhailemassa ni voisin vaiks haravoida. (mikä tosin aiheuttaa supistuksia ja kipuja illaksi, mutta...)
 
Mä olin melkeen ahkera. :)
Silitin Punkeron lakanat ja petasin hänelle pedin hänen omaan sänkyynsä. Sit mä keksin paikan kaikille 68-70 -senttisille vaatteille, säilytän niitä nyt äp:n laatikossa Punkeron sängyn alla (meillä on vähän vähissä nää säilytystilat)... :)
 
:LOL: Meidän laiskottelijat Laala ja Milky...

Ninnille onnittelu-:flower: kosinnasta. Kivaa!

Meillä oli vieraita, mun vanhemmat tuolta kaukaa periferiasta eli pääkaupunkiseudulta. Oli kivaa, toivat kiinalaista sapuskaa mukanaan. :p Ja vaan yhden vaaleenpunaraidallisen asun Ronjalle. Se on meidän äidiltä hyvä suoritus. :D Ja Ronja pääsi mummin syliin ja tais sen verran väsähtää seurustelusta, et on nyt ihan kiltisti nukkunut omassa sängyssä kohta tunnin. Äiskä saa vähän lisää kinskiä syödäkseen... Ja ihan mukavaa vaihtelua.

Täällä on tosi hiljaista kun mies lähti kauppaan ja Ronja nukkuu, ihan outoa! Laitoin jo astiat pesukoneeseen, ja nyt vaan rauhassa odottelen et riisi on valmista. Verohommia tarttis hoitaa vielä, ja saada syötyä ennen tissitakiaisen heräämistä.

Tässäkin on muuten tullut Laala tuijotettua telkkaria kun toinen on jatkuvasti rinnalla, eipä siinä kauheesti muutakaan ainakaan vielä osaa samalla tehdä. Ja oon kans todennut, et ei sieltä kyl mitään katsomisen arvoista tule. Paitsi tänään jäi Emmerdale väliin kun oli vieraita. Ehkä mä selviän. :D Mutta et kannattaa säästää jotain dvd-bokseja ja leffoja sinne imetyksen ratoksikin, mä oon vaan telkkarin varassa, inte kiva. Kutomuksia olis kesken, mutta kun ei imettäessä voi kutoa. Saankohan noita valmiiks ennen kuin Ronja kasvaa niistä ulos?! Sit on pakko hankkia ainakin toinen nassikka jos niin käy, jotta saa omat tekeleet jollekin käyttöön.

--> Sapuskaa!

ventti.
 

Yhteistyössä