Turkulaisia äitejä

No heips!

Mä ilmottaudun kans tänne tuolta 20-30vuotiaista, Mun nita-tyttö syntyi tasan laskettuna-aikana 9.7.07, painoa oli 3460g ja pituutta 50cm. Nyt typy on sitten jo 6kk ja painoa on 7760 ja pituutta 66cm. Turussa runosmäessä asustellaan. Itse olen 21.v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pinkeärouva:
Hei, tämä pinohan jää ihan jalkoihin, huom huom!!

Ei mulla mitään asiaa tainnut ollakaan, kunhan tulin nostamaan :D
Mä en nyt nostelemaan tullu, kun just nostit.. Kiitosta vaan. :) Tosiaan meinas kadota. Minä, palsta-addikti, oon kans ollu ihan huuli pyöreenä pää tyhjää humisten tänään... Ei oikein juttu luista. Eli kunhan tulin merkin jättämään ja jauhamaan jotain turhista... :ashamed:

Ai niin joo... Pitääpä hehkuttaa. Jätkä sai tänään syöttötuolin. :D Ihan innoissaan siinä istuskeli. Harmi vaan, kun ei sit malttanu syöntien aikaan paikallaan pysyä... Pää pyöri ja välillä melkein koko jätkä. Että tosi kiva sihdata sitä sosetta / puuroo... |O Sitterissä teki sitä, että ponnisteli pomppuliikettä etureunasta. Ja sekös harmitti, kun lusikka pysy suun edessä pysähdykseen asti. :D

No joo... Eipä tuokaan kummonen juttu ollu. :whistle:
 
Päivää!

En tie mikä megapuklupvä tänään on. Ella puklannu ihan järkyttävät määrät tänään. Piti vaunuilla lähtee kaupungille vaan totesin ettei lähdetä kun puklaa. Turvakaukalossa sitte ei puklannu eli pystyasento on hyvä.. Eipä neitii kyl toi puklu haitannu, naureskeli vaan..

Joutuuko maksaa bussin molempiin suuntiin jos menee vaunuilla Myllyyn? Omalla autolla tullaan kyl nyt ke mut tuli vaan mieleen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:
Joutuuko maksaa bussin molempiin suuntiin jos menee vaunuilla Myllyyn? Omalla autolla tullaan kyl nyt ke mut tuli vaan mieleen..
Myllyyn pääsee maksutta, takasin päin pitää maksaa. Me tullaan kans bussilla siskon kanssa... Mennään vähän aikasemmin, niin ei kaikki o tulossa samaan bussiin. :)
 
Yeb
Ai ehkä nekin on sitten vaihtunut.. töissä meinaan mäkin niillä kuljin vielä viime kevättalvella ja silloin ainakin suurin osa niistä oli niitä vanhuksia.. Anteeksi vanhentunut tietoni :ashamed:
 
Ilmoittaudun joukkoonne. Pikkumies syntyi sektiolla perätilan takia 27.11 (3,7 kg ja 51 cm). Nyt kaveri venynyt rapiat 6 cm ja painoakin alun hankaluuksien jälkeen yli 5 kg. Odotusaikana tuli ahkerastikin kirjoiteltua, mutta nyt on vauva vienyt niin paljon aikaa ettei ole tarvinnut uneksiakkaan surffailusta... nyt ihmeekseni nukahti päiväunille :p
Minuakin kiinnostaisi tuo Myllyn tapaaminen. Olisi kiva päästä mukaan, jos sopii tuolle toisellekkin osallistujalle tuo aikataulu...
 
siitä instrun luota, juu toiseen suuntaan vaan pitää maksaa.. ne on vaan semmosia että me vallataan koko bussi vaunuilla, ei koskaan muita mahdu :D tosin kerran on edes muut koettanut tulla, millä muut liikkuu vai autoileekohan ne aina :)
 
Odottajista tupsahdan vihdoin ja viimein tänne :wave:

Neitokainen suvaitsi tupsahtaa maailmaan tasan viikko sitten 8.1. rv 41+4... Mittoja siihen mennessä oli kertynyt 3640 g ja 51 cm. Ikää itsellä on 25 v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaita:
Hei kaikille uusille :wave: .
Tapaaminen onkin sitten jo huomenna,nopeasti on aika mennyt.Mitäs ohjelmaa meinasitte huomiseksi, kahvittelua vai shoppailua? Vai kenties molempia ?
Uusille moikatus myös täältä. :wave:

Niin... Mennäänkö me tosiaan kahville jossain vaiheessa? Mun mielestä olis alkuun kiva, kun shoppaillessa kuitenki jakaantuu porukka melkein pakosta. Jätkällä on sillon ruoka-aikakin, joten mun pitää joka tapauksessa istahtaa sillon. :)
 
Eiks voi eka just kahvitella ja sit shoppailla? Mä luulen kans et Ellalla on ruoka-aika sillon ellei mee niinku viime to ku oltiin Ilmarinäidin kanssa Myllyssä. Ella nukahti ku kotoo lähdettiin ja reissussa oltiin n. 4-5h ja sit ku Myllystä lähdettiin ja auto käyntiin niin kauhee huuto, nälkähän sillä pimulla oli ja koko kotimatkan huusi. Kerrasta viisastuneena herätän enne kotiin lähtöö Ellan syömään jos taas vetelee vaan unia =)

Meillä ei ole parveketta ja ulos ei viitsiny lähtee ku sataa niin mulla kokeilu. Avasin makkarin ikkunan, laitoin Ellalle pipo, hanskat ja paksumman paidan, vauhuihin makuupussiin ja hetken lykin ja nyt on nukkunu 30min, saa nähdä kauan nukkuu. Ei vaan oikeen muuten nuku pvällä ellei jonneki lähdetä niin ajattelin et jos toi raitis ilma sais neidin nukkuun.. Olipas sekava sepustus :D
 
Mä oon kans vähän kahen vaille siit huomisest mut torstaina ainakin sinne babybioon. Mut yheltähän se tapaaminen huomen oli, mut minkä paikan ootte sopinu sielt myllyst? Mä oon taas jumittanu tähä koneel mut nyt on pakko mennä nukkumaan et jaksaa aamul herätä aikasin =) =)
 
Mä oon kans vähän kahen vaille siit huomisest mut torstaina ainakin sinne babybioon. Mut yheltähän se tapaaminen huomen oli, mut minkä paikan ootte sopinu sielt myllyst? Mä oon taas jumittanu tähä koneel mut nyt on pakko mennä nukkumaan et jaksaa aamul herätä aikasin =) =)
 
Nopea kysymys vielä tämän päivän tapaamiseen tulijoille. Kelpaako kenellekkään Tutteli 1 korvikkeet? Ovat jääneet yimääräisiksi kuin vaihdoimme lisamaidon Nanniin. En viitti roudata mukaan jos kukaan ei tarvitse. Ja tietysti annetaan ilmaiseksii :attn: Nopea vp!
 

Yhteistyössä