Alkuperäinen kirjoittaja Kookospähkinä:
Ja sitten täällä on ollut puhetta TYKSin keskolasta, Siitä meillä ei oo kokemusta, mutta lasten teho-osastosta kyllä, sinne tyttö joutui päivän ikäisenä.
Toi on sama asia.
Sitä lasten teho-osatoa sanotaan keskolaks. Siis sama paikka meilläkin kyseessä... Jätkähän synty käynnistyksellä yliaikasuuden takia eli ei ollu mikään pieni vauva.
Seurantaan ottivat ja antibiooteille, kun oli vähän hidas alku ja lapsiveden loppu vihreetä.
Mä oon ihan sumussa vaihteeks... Pari yötä nyt menny huonoilla unilla eikä päikkäreistä o ollu paljo lohtua. Ajattelin käydä neuvolassa tarkistuttaan pojan korvat, mut eipä taaskaan tavota. Yksityiselle en viiti hukkareissusta maksaa, vaikka vakuutus onkin... Siellä saa muutenki jousta ihan tarpeeks. Onneks toi poika on autinkoinen energiapakkaus, niin jaksaa sen kanssa... Jos kiukuttelis vaan, niin varmaan hajoisin. Mulla on univajeta niin pahasti ennestään, että ykskin huonosti menny yö vie mehut ihan täysin.
Iski melkein paniikki pojan vaatteitten osalta, kun suurin osa 68cm bodyistä on jääny pieneks... Onneks tulee noita kaupunkireissuja ja se Myllyn tapaaminen, niin pääsen samalla ostoksille. Budjetti on pieni, mut alestahan nyt saa ostella.
Löytyspä jotai kivaa... Oon vähä kyllästyny sellasiin söpöilyvaatteisiin.
Kotihommat kutsuu...
Myy ja poikanen 6kk2vk+