:wave: Mä ja poikanen tullaan jos suinkin päästään.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:Tää pino tippuu, joten nostetaan...
Kahville ketään innostunu lähtee ens vkolla esim.?
:wave: Mä ja poikanen tullaan jos suinkin päästään.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:Tää pino tippuu, joten nostetaan...
Kahville ketään innostunu lähtee ens vkolla esim.?
-tyyppi joka sillon tällön täyttää 28 ja 190-195 bussien vaunutilan noilla tuplavankkureilla. Lapset 2v ja 3kk. Suhteellisen hankala tutustua uusiin ihmisiin ja aristelen mammakerhoja, mutta seura ei kyllä olisi pahasta meikäläiselle eikä tuolle esikoispojalle B)liiannuorennäköinenäidiksi
:wave: yyveeAlkuperäinen kirjoittaja maija74:Mekin päästäis näillänäkymin ens viikolla kahvittelemaan jos pikku-ukko on terve, toissapäivänä alkoi ikävänkuuloinen yskä ja nyt nenä vuotaa..great. Viime yö olikin sitten tosi levoton..esikoinen nukkui kuin tukki, mutta Nuutti heräili vähän väliä yskimään. Begemot: teidän pojasta vois olla seuraa meidän neidille (1v 10kk)
Sen Gracon istuimen täytyi olla sitten vanhaa mallia, siitäkin tosin olis myyj voinut mainita.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:Ei ollu tossa ku 3 pistevyöt minkä sieltä eilen sain.. Mä asioin kyl mielummin Oz Babyssa tai Baby1:ssä. Toi oli eka ja vika kerta ku tuolta mitään ostan..
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Mutta eikö Gracon autobabyssakin ole 5-piste vyöt? Ainakin meillä oli.
Tuolla Lastentarvikkeessa on mielestäni muutenkin maailman huonoin palvelu, oon moneen otteeseen meinannut laittaa palautetta mutta aina on jäänyt, nykyään sitten ei enää asioida siellä. Myyjät tulevat kysymään, että tarvitko apua ja kun sanoo että tarvin ja esittää kysymyksiä esim. matkarattaista niin myyjä vaan tuhahtaa, että siinä niitä rattaita on, katsele itse. Mitä sitten tulee kysymään tarvitaanko apua, jos ei sitä kuitenkaa ole aikeissa antaa :headwall:
selevä. meillä se 2006 malliAlkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Meillä kyllä on siinä Gracon autobabyssa 5-pistevyöt, sellainen jalustalla oleva istuin siis, eli ollaanko samassa istuimessa? Vuoden 2006 mallissa oli 3-pistevyöt, mutta kun ostimme omamme alku vuonna 2007 niin oli juuri vaihtunut uuteen malliin jossa on nuo 5-pistevyöt.