Turkulaisia äitejä

Ilmottautusin tänne :wave: . Mä olen se
liiannuorennäköinenäidiksi
-tyyppi joka sillon tällön täyttää 28 ja 190-195 bussien vaunutilan noilla tuplavankkureilla. Lapset 2v ja 3kk. Suhteellisen hankala tutustua uusiin ihmisiin ja aristelen mammakerhoja, mutta seura ei kyllä olisi pahasta meikäläiselle eikä tuolle esikoispojalle B)

yv enemmänki kuin suotavaa, meillä koneellaoloaika kun on tiukassa ja ketjujen kokonaan lukeminen on hankalaa mustasukkaisen pojan kanssa. Juu, vauvan kanssa saa kyllä leikkiä, mutta autas kun avaa tietokoneen tai ottaa puhelimen esille :LOL:
 
Mekin päästäis näillänäkymin ens viikolla kahvittelemaan jos pikku-ukko on terve, toissapäivänä alkoi ikävänkuuloinen yskä ja nyt nenä vuotaa..great. Viime yö olikin sitten tosi levoton..esikoinen nukkui kuin tukki, mutta Nuutti heräili vähän väliä yskimään. Begemot: teidän pojasta vois olla seuraa meidän neidille (1v 10kk) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja maija74:
Mekin päästäis näillänäkymin ens viikolla kahvittelemaan jos pikku-ukko on terve, toissapäivänä alkoi ikävänkuuloinen yskä ja nyt nenä vuotaa..great. Viime yö olikin sitten tosi levoton..esikoinen nukkui kuin tukki, mutta Nuutti heräili vähän väliä yskimään. Begemot: teidän pojasta vois olla seuraa meidän neidille (1v 10kk) :)
:wave: :whistle: yyvee
 
Onko muita vaihtoehtoja paikaks ku Mylly? Sinne raahautuminen ku on oma hommansa. Tollanen iltapäiväaika (siis Myllyä ajatellen, kun jo matkoihin menee hirveesti aikaa) on myös pojan päikkyjen kannalta tosi huono, kun pitää lähtee liikkeelle niin paljo aikasemmin. Ei nimittäin kerkee nukkuu kunnolla ennen eikä jälkeen ja sit onkin ilta ja yökin ihan järjetöntä. Pojalla on jo rytmi, mitä ei voi ihan miten vaan kärsi heilutella... Päikkärit täytyy saada, mut ei yöunien kustannuksella.
 
LASTENTARVIKE LIIKKEESSÄ KURALASSA EILEN:
Kysyin myyjältä moneen otteeseen mitä eroa on Gracon autobabylla ja sillä uudella Logico S:llä ja myyjä vastas et värit on muuttunut ja alustan muotoilu mut muuten ihan samanlainen. Otin sitte sen halvemman kun kerran myyjän mukaan vaan vanha väri, muuten ihan sama. Sitte aloin netistä katteleen ja eroja oli vaikka kuin. Logico S:ssä on syvempi se istuin, korkeemmat reunat suojaamassa sivutörmäykseltä, on 5 piste vyöt, jalustaa saa säädettyä etä vauvan asento muuttuu jne. Ja vanha malli sit taas tosi ahdas ja hirvee pysty asento vauvalla ja Ella on pieni eikä meinannu ees isommilla säädöillä ilman kaikkia ylimääräisiä pehmusteita mahtuu toppavaatteissa siihen vanhaan malliin..

Käytiin aamulla sitte siellä ja myyjä sano et hän MIELESTÄÄN kerto erot. Joopa joo. Enköhän mä olis heti ottanu ton Logico S:n kun se makso 40e vaan enemmän jos hän olis mulle kertonu eroista.. Saatiin vaihdettuu mut ei mitään hyvittäny kun ei omasta mielestään ollu mitään virhettä tehny. En jaksanu sit alkaa valittaa kun Ellalla oli nälkä.. Tohon Logico S:n Ella mahtu pienimpiin säätöihin ja siel on viel noi vauvapehmusteetki paikoillaan ja oli tänään paksumpi pukuki päällä ku eilen..

Että näin hyvää palvelua. En suosittele menee turvaistuinta ainakaan tuolta ostaan.. Kyllä nyt ammattitaitoisen myyjän pitää kertoa ominaisuuksista kun on kyse pienen lapsen turvallisuudesta... Niin ja väitti eilen et Britax:n kaukaloihin ei ole jalustoja vaikka on, niitä ISOFIX-kiinnitys systeemejä ainakin. VÄitti että kaikki Britax:t tulee vaan vöillä kiinni siis kaukalot..

Meillä siis hajos vanha kaukalo niin oli pakko uus saada ja nopeeta niin siks tonne menin ku se tossa lähinnä on.
 
Mutta eikö Gracon autobabyssakin ole 5-piste vyöt? Ainakin meillä oli.

Tuolla Lastentarvikkeessa on mielestäni muutenkin maailman huonoin palvelu, oon moneen otteeseen meinannut laittaa palautetta mutta aina on jäänyt, nykyään sitten ei enää asioida siellä. Myyjät tulevat kysymään, että tarvitko apua ja kun sanoo että tarvin ja esittää kysymyksiä esim. matkarattaista niin myyjä vaan tuhahtaa, että siinä niitä rattaita on, katsele itse. Mitä sitten tulee kysymään tarvitaanko apua, jos ei sitä kuitenkaa ole aikeissa antaa :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:
Ei ollu tossa ku 3 pistevyöt minkä sieltä eilen sain.. Mä asioin kyl mielummin Oz Babyssa tai Baby1:ssä. Toi oli eka ja vika kerta ku tuolta mitään ostan..
Sen Gracon istuimen täytyi olla sitten vanhaa mallia, siitäkin tosin olis myyj voinut mainita.

Huomasitko muuten y-viestini?
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mutta eikö Gracon autobabyssakin ole 5-piste vyöt? Ainakin meillä oli.

Tuolla Lastentarvikkeessa on mielestäni muutenkin maailman huonoin palvelu, oon moneen otteeseen meinannut laittaa palautetta mutta aina on jäänyt, nykyään sitten ei enää asioida siellä. Myyjät tulevat kysymään, että tarvitko apua ja kun sanoo että tarvin ja esittää kysymyksiä esim. matkarattaista niin myyjä vaan tuhahtaa, että siinä niitä rattaita on, katsele itse. Mitä sitten tulee kysymään tarvitaanko apua, jos ei sitä kuitenkaa ole aikeissa antaa :headwall:

5-pistevyöt?! Ei meillä ainakaan. ja meiän jättiläisvauva mahtu sinne kyllä ihan kolmeentoistakiloon asti
:eek: . Pakko heti ylistää että käyn täältä länsinummesta asti siellä kuralassa just sen PALVELUN takia. Siis niitä harvoja paikkoja joista mä olen saanu aina hyvää palvelua. Useesti kun mua katsellaan pitkin nenän vartta.
 
Meillä kyllä on siinä Gracon autobabyssa 5-pistevyöt, sellainen jalustalla oleva istuin siis, eli ollaanko samassa istuimessa? Vuoden 2006 mallissa oli 3-pistevyöt, mutta kun ostimme omamme alku vuonna 2007 niin oli juuri vaihtunut uuteen malliin jossa on nuo 5-pistevyöt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Meillä kyllä on siinä Gracon autobabyssa 5-pistevyöt, sellainen jalustalla oleva istuin siis, eli ollaanko samassa istuimessa? Vuoden 2006 mallissa oli 3-pistevyöt, mutta kun ostimme omamme alku vuonna 2007 niin oli juuri vaihtunut uuteen malliin jossa on nuo 5-pistevyöt.
selevä. meillä se 2006 malli
:D asiasta toiseen, ostin samalla 2005 värien matkarattaat kun sai puoleen hintaan sen vanhentuneen kuosin takia (lähtöhinta 320e :eek: ) siitä sitte se turvakaari löysty ja kysyin että saako mahdollisesti uusia kaaria varaosina ja täti ihmeissään että mikäs malli toi oikein on kun ei ole ikinä nähnytkään :LOL: no ei se nyt niin vanha ole. tapahtu siis viime vuonna. Oli ilmeisesti harjottelija että ihan ookoo ettei ollu ähny tavallista turvakaarta ilman tarjotinta...
Se vaan että onpas pirun turvallista kuskata sitä kaukaloa siinä jos ne kaaret ei välttämättä kestäkään käyttöä

mites se nyt sitte kun moni tykkää ettei sinne myllyyn asti järkevästi pääse? Eli onko muita ehdotuksia ja mahdollisesti aiempaako? aikaa?
 
Minä mainostaisin kyllä ehdottomasti Baby1- myymälää Myllyn vieressä. Hinnat on ehdottoman edulliset, lasten vaatteet kauniita ja palvelu hyvää. Etenkin mies "omistaja?" on mukava ja olen saanut jopa tingattuakin ennestäänkin maltillisista hinnoista. Se on vaan niin syrjässä ettei sinne löydä sattumalta. Minä olenkin jo alkanut pelätä, että menee koko lempikauppa konkurssiin, kun on edulliset hinnat ja asiakaskato
:p
Minäkin tulisin mielelläni tapaamiseen, mutta äänestän keskustan puolesta.
 

Yhteistyössä