Miklu on nyt viime päivät ollut huomattavasti paremmalla tuulella. Tuossa kun kirjoittelin että maanantai oli ihan hirveä päivä. Taisi vaan olla flunssan jälkimaininkeja. Kyllä Miklu edelleen jalassa roikkuu ja muuta, mutta ei sentään kiukuttele niin kuin maanantaina! Se oli jotain järkyttävää, piti oikein kuume mitata että onkos kaikki ihan ok noin muuten
Miklu on nukkunut ennätysunia tänään. Aamupäivällä puolitoista tuntia ja iltapäivällä melkein toisen samanmoisen. Kahdet unet hän on taas ottanut, vaikka vähän aikaa sitten hehkutin yksien unien sopivuutta
Tilasin netistä jatkopaloja bodyihin (miten ihmeessä body kirjotetaan monikossa?

D), Miklulla on monia bodyja jotka ovat muuten sopivia mutta eivät ylety haaroista kiinni. Harmi että kekkasin nuo jatkopalat vasta nyt...
Meillä on myös eräänlainen herkkurajoitus meneillään miehen kanssa. Ihan rahansäästömielessä

Yksi kerta kaupassa kauhistelin että miten me saadaan kulumaan rahaa niin paljon ruokakauppaan. Että täytyy vähän alkaa miettimään mitä ostaa, meikäläisen tulot kun tippuvat taas roimasti. Mies sitten tuumasi että vain viikonloppuna saadaan ostaa herkkuja

Me ollaan sellaisia herkkupeppuja että säästö sekin

Viikonloppuisin ostetaankin sitten herkkuja koko viikon edestä, että tiedä sitten...

Kelalta tuli tänään päätös, kotihoidontukihakemus on hyväksytty. Nyt ne siellä sitten vielä laskeskelevat että miten paljon saan hoitolisää tuohon päälle. En kyllä lähetä sinne enää mitään lippuja ja lappuja, saavat käyttää sitä tietoa mitä heillä on. Prkl. Miehen palkkatodistuksen sinne jo pistin menemään, saa riittää. Kiitos.
Mun äiti eilen sanoi että hän ottaa mielellään Miklun hoitoon kun töihin menen! Se olisi unelma! En yhtään tykkää ajatuksesta Miklusta päiväkodissa :/ Tai edes perhepäivähoitajalla... Kaikkia juttuja olen kuullut mitkä eivät oloa ainakaan paranna...
Miklu iän puolesta ainakin näin kiitos ei päiväkodit sun muut, vielä. Ei siinä sitten mitään kun hän on vanhempi, se on sitten toinen juttu.
Saa nyt nähdä miten mun töiden edes käy, jäänkö kuitenkin pidemmäksi aikaa vielä kotiin! Tai sitten lähden opiskelemaan unelmaani, kätilöksi
Nyt menen pois...