Toukomasujen -07 huhtikuu

PALJON ONNEA SYKKYRÄ POJASTA JA RPM TYTÖSTÄ :flower: :flower:

Täällä työpaikalla istun ja aherran laskujen parissa.. Mulla kans tuli yöllä muutama kipeä supistus.. mahoton hoppu vielä oli vessaan ja tuntu ettei liikkeelle pääse ja vattasta oli piettävä kiinni.. mies onki aivan varma jo, että vauva syntyy ambulanssiin.. Täällähän ei kotisynnytyksiä tehä enkä kyllä ole kuullu vielä polikliinisestakaan synnytyksestä.. eli lähtö tulee sitte ku tulee ja 150 kilsan päähän on mentävä joka tapauksessa.. :eek:

Illalla on sitte ne vappu-synttäri-bileet kaverilla, joten sinne tarkotus sitte lähteä. Mies jää kotiin lasten kanssa.

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!!! :wave:

Hanna ja Nöössi 36+6
 
En ole pitkiin aikoihin kirjoitellut, mutta tässä päivitystä:

Meille syntyi pieni suloinen tyttö 25.4.2007 (rv 39+1)! :heart:

Onnitteluja myös muille vauvansa jo saaneille sekä jaksamista kääröään vielä odotteleville! Kaikkille mukavaa vappua! :flower: <br><br>
 
Onnittelut RPM:lle ja Maisalle! :flower: =)
Ihanaa, kun vauveleita oikein satelee pinoomme!

Mulle taitaa pukata jonkinlaista flunssaa. :/
Nenänielu kipeä, palelelee, nivelet särkee...
Kyllä ois kettumaista lähteä synnyttämään puolikuntosena! \|O
No joo, toivotaan että tää flunssa menee ohi ennenkuin tämän kummemmin alkaakaan.

Joku (sori en muista kuka) kyseli, että soitteleeko vanhemmat/sukulaiset/kaverit ja tiedustelevat,
että joko on jakautuminen tapahtunut.
Mulla vanhemmat soittaa suunnilleen joka toinen päivä,
mut muuten olen onneksi pahimmilta uteluilta säästynyt.

-mennis ja keke 39+1-

P.S. Vappuja kaikille!<br><br>
 
Onnea vauvan saaneille ja heidän perheille :flower: :hug: Niinkuin joku sanoi, että paljon on jo vauvoja syntynyt. :)
Täällä vielä yhdessä koossa, toivon mukaan pääsis pian synnyttään, kun paikat rupee oleen kipiänä jatkuvasta supistelusta. :(
Muuten olo on mitä mainioin tai jonkun verran väsyttää vaikka on nukkunut aika hyvät yö unet. No jos vaikka menis päikkäriille, kun on saanut syötyä. Tässä vaiheessa varmaan liikaa ei nuku. :LOL:
Hyvää vappua kaikille !!!

Elli Ja Nyhverö 39+5
 
Ja lisää vauvauutisia satelee! Onnea kaikille vauvautuneille! :hug: :flower:

Mikähän tilanne tyttöjen ja poikien välillä nyt mahtaa olla? Putosin jo kärryiltä.. :) Veikkaan että tyttöjä taitaa olla muutama enemmän.

Mulla on tänään ollu niitä menkkamaisia kipuja. Ihan hyvä jos jotain tuolla alakerrassa tapahtuu, mutta se kipu on niin pientä että varmaan vaan vähän pehmittelee paikkoja jos sitäkään.
Eilen illalla vauva innostu potkimaan niin kovasti et kiljasin pariin kertaan kun oikeen pelästytti ja sattukin. Mies oli vähän ihmeissään...

Meinaatteko varata sairaalakassiin jotain evästä mukaan synnytykseen? Mä ajattelin et vois jotain juomista varata ja vaikka pussin lakua ja sitte napata hedelmiä mukaan jos niitä sillon sattuu kotona olemaan. Itse ei välttämättä saa mitään alas, mutta tuota miestä varten lähinnä ajattelin jotain varata.

Jabba:Mä ostin yhdet imetysliivit sairaalakassiin valmiiksi. Ostan useammat sitte vasta synnytyksen jälkeen kun tietää oikeen koon. Imetyspaitoja en oo hankkinu.

Kulutan tässä kotona aikaa ja oottelen et mies tulis töistä kotiin ja pääsis kauppaan. Aattelin vuokrata illaks leffan ja ostaa herkkuja, siinä mun riehakas vappu. Huomenna mennään sitte vapputorille. Mies käy varmaan parilla kaljalla kaverinsa kanssa illalla ja mä pyydän sit vaikka miehen siskon käymään jos tympäsee olla yksin.
Ihanaa, mies soitti just et sen isä oli tehny munkkeja ja lähetti niitä mukaan. Saan sittekki itsetehtyjä munkkeja kun en ite uskaltanu alkaa niitä tekemään! (kuuma rasva) :p

Mut mies on jo ajelemassa kotiin päin, joten pitääpi lopetella..
Riehakasta tai vähemmän riehakasta vappua kaikille! :wave:

HeLiNä 37+4
 
tänneppäs on tullut paljon lisää vauvoja! ihanaa, onnea kaikille vauvatuneille minun puolestani taas!

kiva lueskella raskauskuulumisia teiltä muilta, vaikka vasta äsken vielä tyllerö oli masussa sitä niin kovasti jo halus kainaloon, nyt on jo ikävä raskausaikaa! :whistle: :D ;) toki vauva-arki on ihanaa, tyttö nukkuu paljon ja on muutenkin rauhallisempi mitä esikoinen. viime yönä tosin heräs 3 aikaan kahtelemaan ja ei millään meinannut nukahtaa, silmät kirkkaana vaan kahtoo tillotteli ja aina kun yritin sänkyyn laittaa niin byää...lopulta mentiin sohvalle tuumailemaan ja supisin että voisit nukkua, äippää väsyttää niin ihan kun pieni hymy ois häivähtäny että luuleppas vaan... :D

synnytystäkin jäi melkein ikävä vaikka sitä niin pelkäsin, mulla oli ihana kätilö joka oli mulla sype-käynneilläkin hoitavana. aivan ihana ihminen.

tämmöistä ajatusta täällä, nyt täytenyy mennä ruuanlaitto puuhiin ja vähän vappua laittamaan!

hauskaa vappua! syntyyköhän vappuvauvoja paljonin..... ;)
 
kesälumi

En olekaan tainnut ilmoittautumisen jälkeen kirjoitella, enkä paljon ehtinyt lukeakaan, jos nyt aktivoituisi, ettei jää viime tippaan kun tuntuu noita toukovauvoja jo putkahtelevan :)

ONNEA PALJON KAIKILLE VAUVANSA JO SAANEILLE! :flower: Voi miten jänniä aikoja siellä eletäänkään pienen tulokkaan kanssa :heart:

Tänne ei toivottavasti synny vauvaa ennen synnytystapa-arviota, joka on puolentoista viikon päästä. Masu on kyllä jo niin suuri, että voisi vaikka syntyä, vaikka laskettuun kuukausi onkin. Suppareitakin riittää, pienenkin liikkumisen jälkeen ja kaikennäköistä vihlontaa ja kolotusta. Esikoinen 1,5 v. pitää kyllä äidin touhussa, niin ettei paljon ehdi omia oloja miettimään.

Mukavaa vapunaikaa kaikille!



 
peppi pikana
Heippa!

Voi mikä vauvojen suma, ihanaa!!!! PALJON ONNEA VAUVOISTA: SILJUSKA, KOJO, MISSH, MIKAELAESTER, SAMMAKKO, SYKKYRÄ, RPM JA MAISA75 :flower:

Meidän pinoon on syntynyt hirmu määrä vauveleita eikä vielä edes ole toukokuu :)

Voi että mun "vara"nlatäti on jotenkin outo... äyskii ja tiuskii, huokailee kun pitää uutta aikaa varata!!!! Mulle tulee sellanen olo että anteeksi kun olen raskaana ja mulle aika pitää joka viikolle olla!

Meilläkin on vihdoin kaikki valmista vauvan tuloon, sänky vain pitää sit petata, mut muuten. Laitoin jopa sairaalakassin vaikka uhkasin etten laita kun sitten se kuitenkin päättää asustella masussa käynnistykseen asti...saas nähä =)

Mä en taas muista mihin mun piti jotain vastata, meni ajatus sekasi noista ihanista vauvauutisista =)

Mutta hyvää vappua kaikille ja koitetaan vielä hetki jaksaa =)

Peppi ja masuasukki 38+5 (eka la nyt 5.5. et jospa....)
 
Paljon onnea Sykkyrä, RPM ja Maisa 75 :flower: :flower:

Kylläpäs niitä vauvoja nyt tuleekin :heart:

Ja kertokee jos nuo tiedot ei tule oikein tuonne etusivulle niin korjailen kun usein tyttö hästää tässä mun kanssa niin voi tulla virheitäkin.

Neuvolassa kävin ja kaikki OK. Napa vaan jatkaa kasvuaan, viikossa oli tullut SF-mittaan taas sentti lisää, eli oli nyt 36. Esikoinen oli jo näihin aikoihin laskeutunut, tai oikeemmin syntyi kahden päivän päästä. Tämä taitaa viihtyä pidempään. Mutta kuulinkin että pojat oisivat pidempään mahassa, tiedä sitten. Eiköhän tää joskus tule, i hope so =) Pää vielä liikkui eli ei ole edes kiinnittynyt vielä kunnolla. Ja viikon päästä uusi aika, toivottavasti ei tartteis enää silloin mennä.

Olin tosiaan siskolla leipomassa, leivoin 2 kakkupohjaa, pari peltiä muffinseja, korvapuusteja ison pinon ja torttulevyistä vielä viinereitä. Nyt on kyllä jalat ihan irti poikki rikki, mutta onpahan siskollakin pakaste täynnä lasten synttäreitä varten =)

Supistelee, mutta ei kipeesti edelleenkään. Meillä ei onneksi suku kysele, koska lähtö on jne. Tai no tänään soitti sisko ja kaveri, mutta ne onkin ainoat eikä häirinny mua ne puhelut. :) Sanoin että kahden viikon päästä voi kysellä uudelleen :D

Jees, mut taidan lähteä miehen ja tytön seuraan kun tuo aakkospussikin ihan huomaamatta tyhjeni :ashamed:

Palaillaan taas ja jaksellaan mahojen kanssa.

Ja te joilla vauva jo on, kiva kuulla teidänkin kuulumisia, kirjoitelkaahan aina kun kerkiitte elkääkä unohtako meitä :)

Tiitteräinen ja Tyttövelivauva 38+6

PS. Metsänhenki tervetuloa vaan mukaan kirjottelemaan, lisään sinut tuonne listalle kanssa =) <br><br>
 
voi hitsi.teistä toukokuista on saanut jo nyytin ja mä huhtikuulainen vielä yhessä koossa.
ei niin millään malttais olla enää kotona vaan haluis tositoimiin.
tänään oli neuvola ja paino-arvioksi antoi 3,6kg eli ihan kivan kokoinen olis nyt jos tulis lähtö.
ens kerralla pitää kuulemma soittaa kättärille yliaikaiskontrolliin johon sitten ens vkolla ellei siihen mennessä vielä....

onko teistä joku menossa myös kättärille synnyttää?
no,mutta jokaiselle oikein kivaa vappua!
 
Onnittelut vauvautuneille! :flower:

Huomenna toukokuu ja kuitenkin tosi monta vauvaa on jo syntynyt huhtikuun puolella!

Olen itse jo luopunut toivosta että vauva syntyisi jo... :ashamed:
Vaikka tänäänkin oli päivällä niin lupaavat supistukset! :headwall:

:wave: Hauskaa vappua kaikille!

t. Miesku
rv. 39 + 5
 
miam
moikka kaikille! ja parhaimmat onnittelut vauvan saaneille,joiden joukkoon itsekkin jo kuulun :heart: :heart: meille syntyi suloinen poika 26.4.!! raskausviikkoja oli 37+6 ja pikkumiehen mitat 3390g ja 52cm. synnytys oli helpoin kolmesta kokemastani ja isi ja isotsiskot onnesta sekaisin =) onnellista loppuodotusta vielä masujen kanssa oleville ja vauvan saaneille ihania hetkiä pikkuisten kanssa!! :flower: t.miam kreetalta
 
Onnea kaikille vauvansa saaneille :flower: .Nyt vauvoja tuntuu tulevan sellaisella vauhdilla, että en enääperässä pysy ketä olen ehtinyt onnittelemaan.

Mulla oli tänään neuvola, siltä osin kaikki ok. Mutta flunssa riehuu meidän perheessä enemmänkuin tosissaan. Nyt ollaan sitten ukon kanssa molemmat lääkekuurilla, ja poika on ruvennut yskimään paha enteisesti, näinköhän jo huomenna jonotellaan päivystykseen.

Eli riehaksta vappua ollaan täällä sairastuvalla vietetty, Pommacia vahvempaa ei kukaan ole nauttinut, tai jos Panadolia, buranaa ja antibiootteja ei lasketa...Lapsille oli tietty pakko koristella kotia ja järkätä herkkuja. Niin ja fiksuna ihmisenä olihan sitä ensin vähän siivottava vaikka kunto ei ollut järin häävi, ja sitten muksut murusteli sipseja ja serpenttiinejä, joten enää ei paikat kiillä...

Aikaisemmat synnytykset kun on käynnistyneet vesien menolla, ja supistelut alkaneet vasta sairaalassa, ja sitten monien vaiheiden kautta ollaan päädytty sektioon, niin ajattelin, että nyt kun mulla on sovittu sektio viikkoa ennen laskettua aikaa, että mun ei tarvitse kokoea kipeitä supistuksia, niin se oli vaan luuloa. Tänään on useampaan otteeseen supistellut napakasti, eli tämäkin vauva päätti näyttää äidilleen, että luonnetta löytyy ja ettei kaikkea voi etukäteen suunnitella.

Toivottavasti saadaan joukkoon Vappu vauvojakin.

T:Minnihiiri

 

Yhteistyössä