Toukokuun touhottajat

Cladoceran...............kp 52/37-42........DPO 15....yk4
Hippuli-81.................kp 42/33-45........................yk3
moumou...................kp 38/29-31.........................yk6
Hemmi.......................kp 29/28-31
Sero..........................kp 28/25-35........................yk6
Rauna........................kp 28/30-37.......................yk5
Myrtle........................kp 26/28-29.......DPO 10..yk5
Varanikki...................kp 24/28
ikuisuus....................kp 22/28............................yk2
Ella-83......................kp 22/32-35.......DPO 4....yk7
Dreaming86..............kp 22/27-29......................yk3
marrr.........................kp 22/28-30......................yk7
Ganja........................kp 19/25-32......................yk5
LillaMy83..................kp15/25-30......................yk2
sintsu78...................kp 14/30-33........................yk5
Minna77.....................kp 5/26-32.......................yk9
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30.......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3

 
Mä en sitten viikonloppuna ole koneella, eli kuka ehtii, voi päivittää listan. :)

Aamulla testattu nega, ei edes viivanpaikkaa, yhyy.. Noh, ei ole vielä kirves kaivossa, mutta valmistaudun jo tädin tuloon alkuviikosta. Oireita nyt on lähinnä nää samat, mitä oon aiemmin jo sanonut, ja voivat yhtä hyvin enteillä tädin tuloa. No illalla oli lisäks vähän huono olo, mutta luultavasti olin taas syönyt liian vähän, kun touhusin koko illan. Hiukset värjäsin ja kynnet lakkasin, ynnä muuta puunaamista.


Mä olen nyt väärällä sivulla, enkä kuollaksenikaan muista kuka sai haamun, mutta onnittelut siitä. :flower: En laittanut vielä plussanneisiin, kun kerran toive oli näin.
 
ikuisuus, toivottavasti sait simppoja, meinaan eikös tuo ovis ole ollut, kun viivatkin olivat =)

Sero wau! Onnea ja iso pino tarrasukkia!!!!! :flower:

Voi Myrtle :( :hug: pahoittelut negasta. Voin kokeilla tuota päivittämistä, siinä siis vaan kopioidaan tuo lista ja liitetään se omaan viestiin ja muutetaan päiviä yhdet eteenpäin, eikö?
 
Varanikki hämää se, kun ei ole tullut ihan yhtä vahvaa viivaa kuin se kontrolli... No, kerrankin onnistui jtp-taktiikkaa mahdollisimman optimaaliseen aikaan, eli jos ovis oli niin nyt on kyllä mahikset onnistua. :D
 
varanikki, näin on, ja jos haluaa kuvia laittaa, niin varmaan kun klikkaa jotain Minnan päivittämää kuvaa, niin pääsee sinne sivulle, missä noita kuvia on enemmänkin. Mä olin laiska, enkä jaksanut olla taiteellinen. Tai lähinnä kun on töissä, niin ei viitsi surffailla missään kiiltokuvasivuilla. :D Niin ja mä itseasiassa kopioin tuon listan ensiksi wordiin, niin näkee koko listan, kun tää viestikenttä on näin pieni ja pelkäsin meneväni sekaisin.
 
Mulla jos ovis oli kp 18 niin edellinen pupuilu ajoittui kp 16 myöhäisiltaan, joten siitä olis simpat valmiina olleet. Seuraava kerta olikin vasta kp 20 et siitä tuskin enää apuja. Nyt väsyttää ja on tukkoinen olo. Allergian lisäksi sain perusflunssan. Onneksi voin lepäillä viikonloppuna..
 
Sero Onnea ja tarrasukkia :flower:
Tässä kuussa on ollut varmaan tädin kesäloma ku on noin monta plussaa tullut.

Mä just tajusin et noi kp on jo niin pitkällä et ovis on ehkä jo viikonloppuna tai sit heti alkuviikosta.Onneksi mä olen jo valmiiksi nalkuttanut miehelle :LOL: Ja ollaan sovittu hempeilystä.Saadaan olla melkein kaksistaan tänään kotona ku kaks nuorinta on kylässä =)
Ja on jotenki hassua ku mua rupee jo nyt jännittää :LOL:
 
Serolle onneva!!
Minulla huono päivä tänään kun pyörryttäminen jatkuu ja jatkuu joten soitin sairaalaan et kuljen jo seiniä pitkin ku ei tahdo pysyä pystyssä ja määräsivät kokeille ja iltapäivällä lääkäri, toivottavasti kaikki ok, epäilivät että sivuoire tullut lääkkeestä..Vauvailu jatkuu kovalla hempeilyllä :) Eilen oli deitit miehen kanssa ja viiikonloppuna vielä uudestaan :D että jotain kivaa nyt ainakin, mutta masentaa tää olo silti kun oon kesälomalla enkä voi tehdä mitään ku pelkkä käveleminen tuskaa ku tuntuu et lentää selälleen :(
 
täällä kp 1 / 37-42(-51), yk 5. Tulipahan loppu tuolle kierrolle, ei kuitenkaan vauvaa. Seuraavaksi siis katse kesäkuulle tai jos sama meno jatkuu, niin piinailen vasta heinäkuussa... pyh ja pah. Onneksi aurinko kuitenkin hemmottelee, pääsee nauttimaan työviikon päätteeksi ja kesän kunniaksi muutaman kylmän oluen! B)
 
Kiitoksia onnitteluista, vaikkei tässä edes ole sellainen olo että raskaana olisin, ei juurikaan oireita tai muutenkaan mitenkään erityinen olo.
Tein vielä päiväpissasta testin, Onni-raskaustesti ja siihen tuli kans viivan ja haamun välimalli, siten että sen kyllä erotti heti kun testi oli tehty että siihen piirtyi haamu, sitten sai vielä vähän lisäväriä. Ja sen näkee kyllä ihan päivänvalossa tihrustamatta.
Ei siis mitään megatummia viivoja ole vielä paukahtanut.
Testaan varmaan alkuviikosta uudelleen jos ei ole täti tullut siihen mennessä :)

Kirjoittelen illemmalla niitä oireita, kun tiedän että joku niitä aina tykkää lueskella kun oottelee mitä on tulossa.
 
Myrtle ookoo, koittelen. Tuo glittergraphiks mulle onkin erittäin tuttu, paljon tullut käyteltyä sitä toisella nikilläni ;)

Täällä podettu päivä päänsärkyä, nyt vasta lääkkeillä helpotuksen sain. Kunhan ei olisi menkkoja ennakoivaa.. :(
 
Voi ei....!!!!!! MINNA :hug: ja toki muillekkin tädin tapaamille :hug:


Sero Mun oli ihan pakko laittaa sulle tänne kuva tosta mun haamusta samalla testillä dpo12 ja sitten se mun plussa (dpo13)...tai jonka uskoin plussaksi :ashamed:
Onko sulla tietoo ovis ajasta?
Meinasi unohtaa ONNITTELUT!!!!!!!:flower:

Halukkaille löytyy vinopino(ehken liioittelen hieman) kuvi haamujen haamuista dpo 8 lähtien.. :D :D


Apteekin oma

[img=http://img35.imageshack.us/img35/3856/img1648s.jpg]


Täällä voidaan hetkellisesti hyvin.


 
Ella Muistaaneeksi eka ja toka haamu tuli prisman pregent liuskoilla. Oisko dpo 9-10 apteekin (ainakin meidän apteekin) halvin first signal-kasetti. Mä tein aamupisuista ja sitten illalla. Ja ihme ja kumma mulla yleensä illalla "parempi" haamu. Olin n 3h pissaamatta ja varmaan 4-5h juomatta. Aamulla mulla on kuitenkin "kohtuu" kova hätä...ja mä ajattelin että se ois silloin laimeempaa
:ashamed: ....mutta suosittelen (ainakin kokeilemaan)
 
Helmiläinen ja muutkin: Mun aamuplussa apteekin omalla oli suunnilleen tuollainen mitä sulla tuo predictor dpo13... Sitten se Onni-testi oli ehkäpä noitten puolivälistä, sen tein siis päiväpissasta, noin 3h rakossa ja join siinä välissä 0,5litraa vissyä.
Tietysti kuvat vääristää, ettei tiedä millaiset viivat on ihan livenä ja millaiset mun tikut olisi kuvissa :p Ovis oli arviolta pe-la aikana, pe aamulla ei ollut lämmöt noussut ja la aamuna oli sitten lämmöt noussut. Torstaina olin gynellä joka ultras ja sillon munasolu oli paikallaan, mutta suht valmis irtoamaan.
Eli olisko sitten ollut arviota just dpo 14 kun ton testin tein ja pissa rakossa vaan noin 3h, kävin yöllä klo 4 ja testasin klo 7. Eli jos olis tehnyt kokoyön pissasta tulos olis varmaan ollut tummempi? Vaikkei sillä merkitystä ollutkaan..
Joko sä oot siirtynyt johonkin plussapinoon?
Mä en vielä uskalla, en luota yhtään että olisin raskaana.. ei vaan tunnu yhtään siltä.
Meen 3-4viikon päästä gynelle, hän sanoi kun viimeksi oli "munasolu ultrassa" että kun täti 3-4viikkoa myöhässä niin sitten tulet tänne.

Ite en uskaltanut yksinkertaisesti testata ennemmin.. mut nyt ei enää hermo pitänyt :D

:hug: kaikille tädin yllättämille, kyllä jokaiselle varmasti ennemmin tai myöhemmin se nyytti suodaan, se tulee sitten kun on sen aika :)
 
Jospa kertoisin hiukan niitä oireita, jotka kyllä laitoin lugejen piikkiin enimmäkseen, joten en osaa sanoa mitkä on oikeita ja mitkä keksittyjä.

Olisko ollut noin dpo 9 kun tuli hiukan jotain ruskehtavaa vuotoa, luulin jo että menkat alkaa, mutta se loppui ja vielä ei näy mitään.
Lämmöt ei noussut normaalia korkeammalle vasta kun tänään aamulla, ja nyt on 14päivää oviksesta, arviolta.
Rinnat ei kipeät, eikä turvonneet, nännit ehkä hiukan kosketusarat, mutta ei huomattavissa määrin.
Alaselkää ja keskiselkää hiukan särkenyt, tai sellaista väsymisen tunnetta lähinnä ollut.
Erilaisia "menkkajuilintoja" ja vieläkin sellainen olo että nyt ne alkoi, tuntuu siis että vuotaa kokoajan jotain, vaikkei huomattavissa määrin vuodakaan.
Hajuaisti ehkä hiukan herkistynyt.

Nämä oireet jos keksimällä keksii, mutta oikeastaan ei ole yhtään kummallinen olo ja toisaalta kyllä odotankin tätiä tulevaksi, vaikka kahteen testiin viiva-haamuja sainkin. Ei vaan yhtään luota siihen että kaikki olis niinku nyt selvää :)
Eikä siihen kai voi luottaa vielä pitkään aikaan, kun vaan saisi yöt nukuttua eikä herää katsomaan tuliko täti vai ei ..
 
Toivottavasti mun ovis tosiaan oli sillon kun sen epäilen olleen. Nyt minä ja mies ollaan flunssassa, ja nukkuminen ainoostaan kiinnostaa.. Lapset kai päässeet vähemmällä, niillä vähän yskää ja nuhaa mutta yleisvointi ihan ok toisin kun meilla vanhemmilla.. :attn:
 


***Lauantai 30.5.2009***
Cladoceran................kp 2/37-42(-51)...............yk5
Hippuli-81.................kp 43/33-45........................yk3
moumou...................kp 39/29-31.........................yk6
Hemmi.......................kp 30/28-31
Sero..........................kp 29/25-35........................yk6
Rauna........................kp 29/30-37.......................yk5
Myrtle........................kp 27/28-29.......DPO 10..yk5
Varanikki...................kp 25/28
ikuisuus....................kp 23/28............................yk2
Ella-83......................kp 23/32-35.......DPO 4....yk7
Dreaming86..............kp 23/27-29......................yk3
marrr.........................kp 23/28-30......................yk7
Ganja........................kp 20/25-32......................yk5
LillaMy83..................kp16/25-30......................yk2
sintsu78...................kp 15/30-33........................yk5
Minna77.....................kp 6/26-32.......................yk9
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5



Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30.......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3

 
Mulla on myös ennen menkkoja järkyttäviä päänsärkyjä. Mulla on migreenitaipumusta, ja pillereiden kanssa sain aina maata sängynpohjalla vuorokauden tauon aikana. Ne hormonivaihtelut ei oikein sopineet mun kropalle, ja lääkäri sanoi, että voisi syödä vaikka kuinka monta liuskaa putkeen, mutta siitäkin tuli taas sellainen outo olo, ihan kuin keho olisi halunnut väkisin tunkea menkat ulos, muttei ne vaan tulleet. Nyt ilman pillereitä ollessa hedarit on vähän helpottaneet, mutta kyllä mulla edelleen särkee päätä menkkoja ennen.

Hitto, mulla loppuu huomenna taas noi ovistikut. Pitäis tilata niitä varmaan sata kappaletta, niin voisi huoletta käytellä. :D Mä aion nimittäin tikuttaa niin kauan, että tulee täti tai plussa, koska en ole sataprosenttisen varma siitä, että ovis on vielä ollut, joten tikutan vaikka kuukauden vielä, jos kierto venyy ja ovista ei näy. Viime kierrossa kun meinasin heittää hanskat tiskiin jo siinä vaiheessa, kun menkat oli myöhässä, ja vielä piti yli 30 päivää sen jälkeen odotella, enkä tiedä lainkaan, oliko ovis loppukierrossa.

Tänään on onneksi ihana ilma eikä mitään velvotteita! Käyn ennakkoäänestämässä vaaleissa ja ostan jäätelön ja otan aurinkoa. Ihana kesä!
 
Tässä linkkejä(toivottavasti toimii...) haamujen haamuista kamera vaan teki niistä tuplahaamuja ja sen takia en kehdannut aikoinaan tänne laittaa :ashamed: toivottavasti edes jotain näkee.


pregent dpo8



first signal dpo 9



first signal dpo10


ja tässä vielä vertailuksi dpo14 testi pregent (ja olen kirjoittanut muistiin "päiväpissa, ei pissa/juoma rajoituksia"




Hemmi :hug:

varanikki mulla muistaaneeksi oli monta päivää pääkipee negakierroissa, tosin mä en muista tarkkaa milloin mut oviksen ja tädin välissä...mutta mä en tiiä liittyikö mitenkään mihinkään....pidetään peukut pystyssä!!!!


sero En oo liittyny vielä :ashamed: odottelen varhaisultraa...ja katellaan sen jälkeen. Oon kyllä käyny lukemassa tammi- ja helmikuisia niin ja sitten roikun täällä :ashamed:
 

Yhteistyössä