Toukokuun touhottajat

Täti kolkuttelee täälläkin, hanat auki iltaan mennessä, ellei ole jo. Mä niin tiesin tämän. Tiedättekö, mä alan kohta oleen sitä mieltä, etten mä mitään typerää vauvaa edes halua. Tehköön vaan kaikki teinit, juopot ja narkkarit niitä vahinkolapsia, ne näköjään on paremmin sen ansainneet. KIUKKU!
 


***Tiistai 2.6.2009***
Cladoceran...............kp 5/37-42(-51).................yk5
Hippuli-81.................kp 46/33-45.......................yk3
moumou...................kp 42/29-31.......................yk6
Sero..........................kp 32/25-35......................yk6
Rauna.......................kp 32/30-37.......................yk5
ikuisuus....................kp 26/28............................yk2
Ella-83......................kp 26/32-35.......................yk7
Dreaming86..............kp 26/27-29......................yk3
marrr.........................kp 26/28-30......................yk7
Ganja........................kp 23/25-32.......DPO2......yk5
LillaMy83...................kp 18/25-30......................yk2
sintsu78....................kp 18/30-33......................yk5
Minna77....................kp 8/26-32........................yk9
Hemmi.......................kp 5/28-31
Myrtle........................kp 1/28-29
Varanikki...................kp 1/28.............................yk3
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta...............17.5......(kp 27/27).............yk13
Petite........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh...........................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30......................22.5.......(kp 25/27-31)........yk3


 
Myrtle iso :hug: tiiäkkö,mulla kans ihan samanlaisia ajatuksia,pistää niinku v*****aan et sellasille jotka ei ees sitä vauvaa yritä/halua niin ne vaan tosta vaan tulee raskaaksi,että hups,pitipäs sattua vahinko.Niinkö niin ärsyttää!!!Ja yks kaveriki tuumas että sattu työtapaturma ku oli tullu raskaaksi.Ihan kiva.
No,nyt tämä tyttö on tilannut sylkiovistestin ja alan sitte klimppaileen siihen,josko se auttas asiaan.Vaikka niin oli päättäny etten ovistesteihin "sorru".
 
Varanikki jos sen verran sais viel vaivata, että ottaisit multa noi yk:t kokonaan pois, en kaipaa niitä muistuttamaan, kuinka vaikeeta tää oikeesti on. Ei auta edes se, että tuossa taannoin taioin noista yli puolet pois. Mul on ehkä kahdeks kierroks viel ovistikkuja. Käytän ne ja sit jätän Herran haltuun ja unohdan koko jutun. (Niin varmaan..)

Hemmi No mulla ei luojan kiitos lähipiirissä ole viime aioika kukaan vahingoista valitellut, mutta noin muuten tuntuu, että onnistuvat kerta laakista ja ihan kummallisissa elämäntilanteissa. Oikeesti varmaan purisin pään poikki, jos joku nyt tulis jollain "työtapaturmilla" hehkuttelemaan. No ei vaan, hammasta purren väkinäinen hymy ja onnittelu. Heh.
 
Hitto että alkoi sekin ärsyttään, kun isoäiti soitteli ja alkoi kyseleen, että jokos se vauvakuumetta pukkaa. Mitä siihen pitäis sanoa? "No joo kyl, mutta kun ei ole tässä reilun vuoden aikana onnistunut." Oikeesti varmaan helpommalla pääsis, kun sanois just niin, mutta en nyt viitsinyt tässä työpaikalla alkaa raportoimaan.
 
Niin ja sitä unohtu vielä avautua,että meillä töissä koko ajan minulta udellaan että no jokos teille vauva tulossa,ja tämä ei ole sattunu vaan paria kertaa vaan ihan viikottaista.Yritäppä siinä sitte pitää naama peruslukemilla ja hymyillä,että noo eipä oo tulossa.Siis ku eivät tietenkään tiedä että meillä yritystä tai mitään,mutta ku kerran olen ns.lapsenteko iässä ja parisuhteessa,niin heidän mielestä ois jo aika.JA NIIN MUNKIN MIELESTA!mutta enhän minä sitä niille juoruämmille halua kertoa,että yritystä on,mutta ei toivottua tulosta.Ottaa niin päähän.
 
Hemmi Toi on minusta muutenkin sen verran henkilökohtainen asia, että itse en juurikaan kehtais tollasia keneltäkään udella. Eikö sitä vois vaan hiljaa mielessään ajatella, että okei, toi on lapsentekoiässä, mutta kun se ei niitä näytä tekevän, niin ehkä sillä on siihen joku syy, ja pidän täten turpani kiinni, etten osu arkaan paikkaan. Mutta paskat, että pitää vielä ulkopuolistenkin tulla muistuttelemaan, että kello tikittää.

Ja toinen on sitten tää, että jos sattuu olemaan huono olo tai mitä tahansa normaalista poikkeavaa, niin heti ollaan kysymässä, että ootko raskaana? Hei haloo, ihan kuin sitä ei nainen vois olla kummalinen mistään muusta syystä, kuin että se on raskaana, sillä on menkat, tai se on puutteessa.
 
kp 26 ja taas tuli ovislimoja.. Sylkitesti myös näytti taas hedelmällisintä. Lämmöissä 0,1 asteen nousu eiliseen ja toissapäiväiseen: 36.40->36.50. Jotenkin vaan tuntuu että pitkittyvä ja pitkittyvä ovis onkin merkki siitä ettei munis oikeesti irtoo ollenkaan. Aina vaan puskee oireet päälle, mutta mitää ei sit tapahdu..

Vertailun vuoksi, edellisessä kierrossa sain ovistukkiin plussan kp 25 eli kp 26 olisi ollut the Day. Kierroksi tuli 34 päivää eli luteaalivaihe vain 8 päivää. Viime kierron (raskaus)oireet kuitenkin oviksesta 3-4 päivää eteenpäin oli vahvoja, samaten vielä vuodon alettua oli paha olo. Vuotohan oli myös outoa, tummaa, paksua ja niukkaa..

Mä katon vielä huomenna amulämmön ja sylkitestin mut sit jätän tutkimiset loppukierroksi pois ja keskityn viikonlopun mökkireissuun :)
 
Helmiläinen tsemppaamisesta ja virtuaalihaleistakin jopa on aina hyötyä. :) Kiitos siis siitä, ja kaikille muille myös kiitos. Tsemppaillaan nyt vaan kovasti kaikille plussia kesäkuuhun, joskin mulla seuraava testi vasta heinäkuussa, jos silloinkaan.
 
Hitsi ku tuli tänään ulkoilusta väsy ja sitä mukaa kiukuteltuu lapsille :|
Tuossa mietin et me ollaan taidettu kaikille jo juoruta meidän vauvanteko projektista.Ja on jotenki mulle ollu helppoo ku menee ystävälle ni voi ihan suoraa aloittaa sillä ku taas ärsyttää ku ei mitään tapahdu tai et mitä ny millonki...
Ja niille joille ei asiasta puhuta niin on suoraan ilmoitettu et ME kerrotaan sitte jos on jotain kerrottavaa ja he ovat kyllä hienotunteisesti vaijenneet asiasta...
Mun sukulaiset ei ole kyselleet. Yksi toi kukan jossa oli seitsemän kukkaa ja naureskeli et se enteilee meidän perheen kokoa...Siihen on vielä matkaa, mut kuka tietää jos joskus.
Itse täällä hermoilen vaihteeksi sitä, että oliko ovis jo vai ei ja ollaanko me edes tarpeeksi pupuiltu...Ku tuntuu et vieläki vatsassa ihmeellisesti nippailee, mut kai ne nippailut voi viel jatkuukkin vaikka ovis olis menny...?
 
Moikka!

Kotiuduin reissusta. Oon lähdössä perjantaina taas uudelle reissulle, niin täytyy sitä ennen tehdä ärsyttävä vara-testaus, että tietää, juhliako vaiko eikö. Ärsyttää jo valmiiksi, kun en haluaisi testata ihan noin aikaisin.

Lopetin oviksen tikutuksen sunnuntaina, kun loppui testit. En siis tiedä, onko nyt tapahtunut mitään vai ei. Eilen aamuyöllä heräsin kamalaan oksettavaan oloon, ei pystynyt olla edes mahallaan, kun tuntui, että jotain tulee ylös. Muutamana päivänä ollut ihmeellistä nippailua mahassa. Mua vaan pelottaa, että onnistun taas kuvittelemaan kaikenlaisia oireita, kun keksin niitä viime kierrossakin niin tehokkaasti. En siis odota yhtään mitään, tai ainakin yritän uskotella itselleni niin... Nimittäin tosiasiassa mä olen aivan hermoheikkona. :D


niin ja ketjun nimestä. Tuollahan on jo "kesäkuun kuumeilijat" -niminen ketju, niin ehkä keksitään jotain muuta. Äääh, mulla on pää ihan tyhjä ehdotusten kanssa. :(
 

Yhteistyössä