Toukokuun touhottajat

Näkyyhän noista =)
Mä kans aina aloitan testaa ihan hullun aikaisin :ashamed: Niin ihan kiva katsoo et näkyyhän nuo viivat muillakin jo hyvissä ajoin.Ja niinhän niissä herkissä luvataankin.
Täällä ei minkään laisia ovis tuntemuksia ole vielä.Ellei ilmassa roikkuvaa raivari oloa lasketa :kieh: Mä olisin valmis taas huutaa ja haukkuu tuon miehen niin pitkälle ku pippuri kasvaa... niin hyvä tälläsellä fiiliksellä on vauvaa tehä :LOL: Enkä oikeestaan edes itse tiedä miten saankin kehitettyy itelle tälläisen kiukun :headwall: Vaikka siis kyllä mä seksiä haluaisin ei siinä vika mut ärsyttää tilapäisesti vaan tuo mies.Höh, sekavaa ja mä oon ihan seko...
 
Helmiäiselle kiitos kuvista. Mulla onkin pregent testi odottelemassa jos/kun teen sen dpo 10. On myös 3kpl Kotitestien herkkiä 10-testejä kun sain viime tilauksessa kaupan päälle :) Kuiteskin koitan turhan aikaista testaamista välttää, koska sit taas ajattelee "ettei se ehkä näykää vielä".
 
Täällä siis täällä kp 2 / 37-42(-51), yk 5, eli ehkä siis heinähulluihin sitten, joskin myös kesäkuussa aion roikkua mukana, jos vaikka seuraava kierto olis joko lyhyt tai sitten noin 40 viikkoa. B) Ihana aurinko, ja tsemppistä piinailijoille. Jännää!
 


***Sunnuntai 31.5.2009***

Hippuli-81.................kp 44/33-45.......................yk3
moumou...................kp 40/29-31.......................yk6
Hemmi......................kp 3/28-31
Sero.........................kp 30/25-35.......................yk6
Rauna......................kp 30/30-37.......................yk5
Myrtle.......................kp 28/28-29.......DPO 10....yk5
Varanikki..................kp 26/28
ikuisuus....................kp 24/28............................yk2
Ella-83......................kp 24/32-35......................yk7
Dreaming86..............kp 24/27-29......................yk3
marrr.........................kp 24/28-30......................yk7
Ganja........................kp 21/25-32......................yk5
LillaMy83...................kp17/25-30.......................yk2
sintsu78....................kp 16/30-33......................yk5
Minna77....................kp 7/26-32........................yk9
Cladoceran................kp 3/37-42(-51)................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5



Plussanneet



piprane ema............2.5......(kp 27/20-28)
Tica..........................8.5......(kp 28/25-28)............yk1
Tiukun äiti...............12.5.....(kp 49/28-49)............yk2
nirppurotta.............17.5.....(kp 27/27).................yk13
Petite.....................19.5......(kp 22/27)...DPO 10......yk3
Zuh........................19.5......(kp 24/30-33).............yk3
Helmiläinen.........................(kp 20/28)..................yk4
äityli30...................22.5......(kp 25/27-31).............yk3


 
Ulkona niin hyvä ilma, etten jaksa istua tässä kauaa, niin lainaan itseäni suoraan toisesta pinosta

Mä olen nyt tämän ovisasian kanssa aiiiivan pihalla. Tänä aamuna testiin ei enää tullut mitään. Maanantaista lähtien oon kuitenkin saanut enemmän tai vähemmän plussiksi tulkitsemiani testejä (ei siis ainuttakaan oikeaa plussaa). Tätä kaikkea sekoittaa tosiaan vielä se, että keskenkaiken aloin käyttää eri tikkuja, jotka on vielä vähemmän herkkiä kuin ne edelliset. Eli tiedä tässä nyt sitten mitään. Keskiviikkona on viimeksi touhuttu, eli jos ovis olisi ollut to tai pe niin uskoisin vielä simppojen olevan elossa.

Oon kuitenkin tänään lähdössä muutamaksi päiväksi itsekseni reissuun, joten peittojen heiluttelu ei ole mahdollista tuleviin muutamiin päiviin. Kai se pitää vaan toivoa, että ukko on nyt halukas. :D

Minä tosiaan katoan linjoilta muutamaksi päiväksi, joten toivotan tänne paljon plussatuulia, ovisonnea ja kärsivällisyyttä odotteluun! :heart:
 
Parin päivän reissu takana, ja täällä taas ekana :D

Vielä ei ole tätiä näkynyt, huomenna aamulla ajattelin testata taas, ostin apteekista jonkun clinic-merkkisen testin, en ole ennen nähnyt, mutta koitetaan nyt sekin :)

Turvotus mahassa on ainoa joka muistuttelee siitä että kropassa jotain on tapahtumassa, jos en tietäisi että testissä oli ainakin perjantaina 2-viivaa, voisin väittää että tämä on jotain muuta. Katsotaan nyt onko ne viivat huomennakin :)
 
Muistelin et tuolla aikasemmin oli keskustelua sylkiovistesteistä ja nyt en jaksais selata sivuja niin paljon taaksepäin että löytäsin sen...elikkäs olikos jollain kokemusta niistä?kotitesteillä oli kahta erimerkkiä,julia ja donna(muistaakseni)ja aikapaljon hinta eroa niillä,mietin vain että ovatkohan sitte kuinka erinlaisia.Olin muka niin päättäny että minä mitään ovista ala tikutteleen,mutta ku nää yk:t vaan kasvaa,niin kai se on pakko :ashamed: ja enhän mä mitään tikuttele,vaan syljeskelen vaan :D
 
Mä mietiskelin et miten ne lämmöt menee oviksen jälkeen? laskeeko ne ja nousevat taas sit jos on raskaana niin jossain vaiheessa. Aamulla mittasin ja "lämpöä" hurjat 35,1 :( Mulla vähä ongelma mitata noita lämpöjä ku lääkkeet vaikuttaa niin paljon ja laskevat sitä. Olo muuten ihmeen hyvä.. Yleensä mulla menee reilu vko ennen menkkoja moneks päivää maha sekaisin ja hiton kipeeks mut nyt vointi kauhian hyvä kun siihen viime viikon huippaukseenki löyty syy ja apu. Ihmeen rauhallinen ja tyyni olo :D
 


***Maanantai 1.6.2009***
Cladoceran...............kp 4/37-42(-51)...............yk5
Hippuli-81.................kp 45/33-45........................yk3
moumou...................kp 41/29-31.........................yk6
Hemmi......................kp 4/28-31
Sero..........................kp 31/25-35........................yk6
Rauna.......................kp 31/30-37.......................yk5
Myrtle........................kp 29/28-29.......DPO 13..yk5
Varanikki...................kp 27/28
ikuisuus....................kp 25/28............................yk2
Ella-83......................kp 25/32-35.......DPO 4....yk7
Dreaming86..............kp 25/27-29......................yk3
marrr.........................kp 25/28-30......................yk7
Ganja........................kp 22/25-32......................yk5
LillaMy83...................kp18/25-30......................yk2
sintsu78....................kp 17/30-33........................yk5
Minna77....................kp 8/26-32.......................yk9
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta...............17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh...........................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3


 
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmi:
Muistelin et tuolla aikasemmin oli keskustelua sylkiovistesteistä ja nyt en jaksais selata sivuja niin paljon taaksepäin että löytäsin sen...elikkäs olikos jollain kokemusta niistä?kotitesteillä oli kahta erimerkkiä,julia ja donna(muistaakseni)ja aikapaljon hinta eroa niillä,mietin vain että ovatkohan sitte kuinka erinlaisia.Olin muka niin päättäny että minä mitään ovista ala tikutteleen,mutta ku nää yk:t vaan kasvaa,niin kai se on pakko :ashamed: ja enhän mä mitään tikuttele,vaan syljeskelen vaan :D
Mulla on Julia, ja näyttää toimivan. En tiedä johtuuko hintaero siitä, että Donna on se eka ja alkuperäinen, Julia uudempi.. Sama systeemi kuitenkin.
 
Miks kaksplus tökkii ainakin mulla nykyään päivittäin... Meni pitkä selostus bittiavaruuteen. Sama lyhyesti, eilen tuli verta nenästä ja luin juuri, että saattaisi olla raskausoire. Mulla kun ei koskaan tule.
 
Paska. Ruskeaa alkoi näkymään, täti soittanee kelloa huomisaamuna, ARRRRRRRRRRRVASIN :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Ihana ilma koko viikonlopun :D Auringon oton lisäksi...
On sitte taas perinteiset viikonlopun kiukuttelut , grillailut ja kyläilyt hoidettu.Olikin oikee vauvakierros mulla ku kävin pienet kummilapset moikkaamassa ja kaverin pientä tyttöä :heart: On ne vaan niin suloisia. Melkein itku tulee...Toivottavasti nyt alkais jotain tapahtuu :p Sain sentäs tuon miehen hommailemaan muutamaan otteeseen...Ja se sanoi et toivoo meille vauvaa maailman eniten :heart:
 
Tänään siis kp 19 ja yleensä mulla alkaa nää pms oireet paaaljon ennen menkkoja mut nyt ei edelleenkään o ollunna mitään. Ainut mitä oon huomannu on lisääntyny valkkarivuoto ja sitä tulee huomattavasti reilummin kuin ennen! Lämmöt edelleen kyllä alhaalla eli 35.6 tänään. Alavatsa vihlontaa on ollu vasemmalla puolen mutta tosi pientä sellaista joten edelleen vaan odottelua ja jännittelyä :p
 

Yhteistyössä