Toukokuun touhottajat

Minulla lähinnä ovulaation metsästys menossa. Testaaminen siis VASTA 14.6. Menossa kp 12. Kierron pituus on ollu noin 25-30 päivää. Viimeks tais olla 30. Yrityskerta vasta number 2. Taustana se että sairastan pahaa nivelreumaa ja lääkkeet aika lailla vähissä jo yrittämisen aikana joten kipuja jonkin verran.

Ovulaation testaamisen kanssa ongelmia kun tuntuu et viivat vaihtelee joka päivä mut mielestäni kaikki viivat on ollu haaleampia kuin kontrolliviiva. En tiedä vaikuttaako lääkkeet.. Tummin viiva oli viime perjantaina mutta sekin mielestäni kontrolliviivaa selkeästi haaleampi.. aaaargh |O revityttää välillä pelihousuja tää tikuttaminen :D eiköhän se tästä.. Peittoakin on heiluteltu viimetorstaista lähtien joka toinen päivä ihan vaan varalta, ehkä taasen tänään :p
 
Tervetuloa lillamy83 :flower: minä itse sairastan selkärankareumaa, ja en ottanut vahvempia lääkkeitä, vaikka tarjottiin. Sanoin syyksi että kaipailen kolmosta :) Ja nyt on asukki kohdussa :) Käyn välillä katselemassa kuulumisia tällä puolella..
 
Ovistikkuun tuli eilen melko vahva viiva, ei kuitenkaan ihan kontrolliviivan vahvuinen. Tänään sama homma. Eilen tuli valkkaria lorisemalla, ja oli kaikenlaista nippailua. Nyt tässä pohdin, että voiko ovis mennä niin nopeasti ohi, ettei tikkuun ehdi minään päivänä piirtyä sitä kontrolliviivaa vahvempaa viivaa? Jatkan kyllä tikuttamista vaikka kierron loppuun asti, kun viime kierrossa en tiedä lainkaan, tapahtuiko ovista, ja jos tapahtui, niin koska se mahdollisesti oli. On tää hullua. Olin jo ennen pillereiden lopettamista päättänyt ottaa rauhassa ja olla käyttämättä mitään apuvälineitä oviksen bongailuun... :D

Mulla on niiiiiin valtavat toiveet, että tässä kuussa tärppäisi, joten tipun aivan hemmetin korkealta, jos näin ei tapahdu. :ashamed:
 
Cladoceran...............kp 50/37-42........DPO 13......yk4
Hippuli-81.................kp 40/33-45......................yk3
moumou...................kp 36/29-31......................yk6
Hemmi.......................kp 27/28-31
Sero..........................kp 26/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 26/30-37....................yk5
Myrtle........................kp 24/28-29.......DPO 8....yk5
Varanikki...................kp 22/28
ikuisuus....................kp 20/28.........................yk2
Ella-83......................kp 20/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 20/27-29......................yk3
marrr.........................kp 20/28-30......................yk7
Ganja........................kp 17/25-32......................yk5
LillaMy83..................kp13/25-30........................yk2
sintsu78...................kp 12/30-33......................yk5
Minna77.....................kp 3/26-32.....................yk9
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30.......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3
 
Mulla lämmöt vähän nousseet taas eilisestä, mutta vielä ei voi olla varma oviksesta.
Laitan tähän mun sylkitestien tulokset, jos niistä voisi jotai päätellä..
kp 14 osin hedelmällinen
kp 15- 17 hedelmällinen
kp 18 osin hedelmällinen
kp 19 hedelmällinen ja
tänään kp 20 osin hedelmällinen.
----> sylkitestin mukaan hedelmällisyys ollut korkeimmillaan siis kp 15-17 kun kolmena päivänä selvät kuviot.. ja sillon kun estrogeenitaso on huipussaan, erittyy myös LH:ta. Lämmöt alimmillaan kp 18 jolloin myös vähän ovislimaa. Eilen oli myös matala lämpö ja nipisteli että kp 18-19 voisi olla potentiaalista ovisaikaa ollut..
 
Tänään tein taas aamulla ovistestin ja nyt alkaa reippaasti sitten viivat hiipumaan ja tänään juuri ja juuri nähtävissä haamu joten alan kyllä pikkuhiljaa uskomaan että ovis oli viime viikonloppuna. Mullahan oli jo tuhruvuotoa menkoista 12.5 mutta hanat itsessään aukesi totaalisesti perjantaina 15.5 et miten se nyt sit lasketaan? Oon kans miettiny et hankkisin ton sylkitestin mut mietin et vaikuttaakohan lääkkeet esim kortisoni tabut ovikseen ja menkkoihin.
 
Hyvinpä sain itelle kuviteltua taas oireita,tänään tuhrua paperiin,joten tätiä odotellaan :headwall: mä en oikeesti jaksa tätä,joka kuukausi sama homma :'( joo,joo,tiiän kyllä et monet yrittäny paljon kauemmin,mutta ahistaa siltikki :'( :'( :'(
 
:hug: Hemmi Joo ei se lohduta et muut on yrittäny kauemmin.Muaki aina ahdistaa ku tajuun et ei tälläkään kertaa.Mut nyt oon päättäny et mä raskaudun :D
Ja ahdistaa aika ajoin ku näkee isoja mahoja :( Mä huomaan olevani välillä niiin kateellinen.. :ashamed: Mut nyt olen sentäs melkein ainakin päässyt kesämaha ajatuksesta.Nyt mä jo mietin miten mä lyllerrän talvella hirmuisen isona :LOL:
 
Komppaan kyllä Hemmiä ja Sintsua. Niin kun piti odottaa perjantaihin testailun kanssa, niin malttamaton testasi tänään niin puhtaan negan kun olla voi. Enää pitäisi saada se täti tänne, niin pääsisi uuteen nousuun. Tavallaan (kai) tiesinkin että en ole raskaana, kun tärppiaika melkein livahti ohi. Siitä huolimatta toivoin ja uskoin ja kehittelin oireita, kai samoin kuin moni muukin. Näissä hetkissä vain toivoisi, ettei kierto ihan näin pitkä jatkossa olisi...

Ella mitä sylkitestejä oot käyttänyt? Mistä oot löytänyt ja paljonko maksaa?

Terveisin, Cladoceran kp 50/37-42(?) dpo 13.
 
Hemmi: Toivotaan et tuhru loppuisi ja olisi ollut vaan hetkellinen oire raskaudesta. Vaikka tiedänkin ettei tuo yhtään lohduta kun ite sitä tietää että ne padot aukeaa kuitenkin vaikka niin elättelee toiveita ettei ne aukeis ;)

Mulla kans on nyt luget syöty ja odottelen enää tätiä tulevaksi, ihan samanlainen kuukausi ollut kun edellisetkin, joten raskautta en edes odota. Vaikka silti joka kerta jännityksellä käy vessassa ja miettii onko verta jo.. itsensä kidutusta siis, ihan hullua mut toisaalta niin kivaa :D Jotenkin on mennyt luottamus jo siihen et tärppäis, vaikka mulla pitäisi olla kaikki kunnossa ja miehelläkin on 2lasta ennestään, mut ei vaan jaksa enää uskoa et se tärppi sieltä tulisi, vaikkei ole kun 6kk takana, nyt pian näinä päivinä alkaa 7:s yrityskerta. Joka kuukausi on aina pessimistisempi mitä edellisenä.. :/
 
Hemmi :hug:

MINÄ kyllä AION vakaasti ODOTTAA tätiä ennenkuin testaan :saint:
Niin siis en TOKI toivo tätiä, mutta odotan siihen alkamiseen asti etten saa ainakaan valenegoja. nimittäin JOS täti kurvaa paikalle niin riipasen perskännin. :kieh:
 
Mulla tänään aivan kauhee vatsan pistäminen oikeella puolella. Välillä oon kippurassa keittiössä kun tulee kipu :( Karsee selkäkipu ollu jo kolmatta päivää ja tänään alkaa helpottaa. En o edes kyenny salille vaik normaalisti käyn monta kertaa päivässä. Toivon et tää ois sit sitä kiinnittymiskipua jos ajatellaan oviksen olleen perjantaina...
 
Cladoceran...............kp 51/37-42........DPO 14......yk4
Hippuli-81.................kp 41/33-45......................yk3
moumou...................kp 37/29-31......................yk6
Hemmi.......................kp 28/28-31
Sero..........................kp 27/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 27/30-37....................yk5
Myrtle........................kp 25/28-29.......DPO 9....yk5
Varanikki...................kp 23/28
ikuisuus....................kp 21/28.........................yk2
Ella-83......................kp 21/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 21/27-29......................yk3
marrr.........................kp 21/28-30......................yk7
Ganja........................kp 18/25-32......................yk5
LillaMy83..................kp14/25-30........................yk2
sintsu78...................kp 13/30-33......................yk5
Minna77.....................kp 4/26-32.....................yk9
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30.......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3
 
Huihai, minäpä testaan huomenna, kun on viikonlopuksi kaikenlaisia menoja. Eilen tuli ekat menkkajuilinnat ja tissit kipeyty. Sit on muutamana aamuna ollut ihan hirveä jano. Eipä muuta ihmeellistä raportoitavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ella-83:
mulla varmaan tänään dpo 3, alkaa kolotella selkää ja väsyttää taas niiku ennenkin oviksen jälkeen..
Hyvä että kroppa toimii normaalisti :)
Joo toivottavasti pelaisi sit muutenkin. Mut oikeinkirjoituksestani päätellen mun pää ei pelaa :D Viime kierrossa ovistesti perusteella luteaalivaihe oli vain 8 päivää, toivottavasti nyt tulisi edes 10-12..
 
En nyt tiedä, että mitä tapahtuu. Sain perjantaina Kotitestin ovistikkuun vain vähän kontrollia haaleamman viivan, lauantaina vain toooosi pienen haamun, maanantaina taas melkein kontrollin vahvuisen. Tiistaina loppui tikut ja tikutin Mammaksin tikuilla melkein tasavahvan viivan, joita on jatkunut myös eilen ja tänään. Ei aavistustakaan siitä, onko ovista ollut vai ei.
 
Aikamoisen aamu ja yöepisodin jälkeen tein testin, vaikka ei vielä pitänyt.
Mittailin hullunlailla illalla ja yöllä ja aamulla lämpöjä, pyörin yön ja ihmettelin ja stressasin, kävin katsomassa joko täti tullut ja olin lähellä mielisairaalakalustoa.

Kävin yöllä noin klo 4 vessassa ja aamulla klo 7 testasin, eli vain 3h oli pissa rakossa.
Apteekin omassa 2 viivaa, toinen hailu, mutta niin selkeä että mieskin sen näki ja sen näkee noin puolen metrin päästäkin ihan sujuvasti.
Nyt vaan sitten alkaa uusi stressaus, pysyykö sisällä, onko oikeassa paikassa vai oliko vaan kemiallinen, koska oireita on tosi vähän.
Voin jotain kirjoitella paremmalla ajalla :)

Plussanneisiin en siirry ennen varhaisultraa, eli ilmoittaudun kesäkuun kerttuihin :D
 

Yhteistyössä