Toukokuun touhottajat

Kiitos ja onnea myös Helmiläiselle :heart: Milloin plussasit, oliko se tärppi sit käynytkin viime kierrossa jo? :hug:

Hemmi mä en tiedä,onko Mammaksilla samat puikot ku Kotitestillä,mutta juuri sillä herkällä sain haamut dpo 10 ja 11 ja sitten jo plussat.
 



Cladoceran...............kp 45/37-42........DPO 8......yk4
Hippuli-81.................kp 35/33-45......................yk3
moumou...................kp 31/29-31......................yk6
Minna77...................kp 28/26-32.....................yk8
Hemmi.......................kp 22/28-31
Sero..........................kp 21/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 21/30-37....................yk5
Myrtle........................kp 19/28-29.......DPO 3....yk5
Varanikki...................kp 17/28
ikuisuus....................kp 15/28.........................yk2
Ella-83......................kp 15/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 15/27-29......................yk3
marrr.........................kp 15/28-30......................yk7
Ganja........................kp 12/25-32......................yk5
sintsu78...................kp 7/30-33......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5

Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30.......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3
 
Vastatkaa tietämättömälle!!!
Kertokaas mulle että oliko se ovis jo vai onko se siis vasta tulossa, ku eilen illalla testasin ovistikulla plussan, ja sit tietenki hyödynnettiin se, öhöm ;) ja tänä aamuna testasin taas ovisplussan. Eli onko se vasta tulossa päin vai miks se näytää 2 päivänä plussaa? Tikut loppu kesken ja mies on koko vkl:n työreissulla...
 
Ihanan monta touhottajaa plussannut toukokuussa, ja vielähän tätä kuuta riittää 1,5 viikkoa ennenkun alkaa kesäkuun kuumeilut vuorostaan :) Mulla seuraavat jännäilyt meneekin kesäkuun toisen viikon paikkeille sitten, riippuen nyt oviksen ajankohdasta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreaming86:
Vastatkaa tietämättömälle!!!
Kertokaas mulle että oliko se ovis jo vai onko se siis vasta tulossa, ku eilen illalla testasin ovistikulla plussan, ja sit tietenki hyödynnettiin se, öhöm ;) ja tänä aamuna testasin taas ovisplussan. Eli onko se vasta tulossa päin vai miks se näytää 2 päivänä plussaa? Tikut loppu kesken ja mies on koko vkl:n työreissulla...
Voi olla hyvinkin niin että eilen oli hormonihuippu mutta se näkyy vielä tänään. Jos eilen hyödynnetty niin varmasti on hyvät mahikset raskautua.
Mulla kanssa tikut näytti usein 2 päivänä plussaa, kerran jopa 4 päivänä kun huvikseni jatkoin tukuttamista, että kauanko se voi plussana olla..
Mulla yleesä toisen päivän plussa oli vahvemoi ja se oli just ovispäivä. Mut silleenhä oiski hyvä että simpat on valmiina odottamassa niiku sulla nyt.
 
Ja taas lisää plussia, onnea kovasti! Hyvältä näyttää :)

Omaan napaan ei kerrassaan mitään, hiukan turhauttavaa. Ja ehkä hätäilin tuon dpo-ilmoituksen kanssakin, nyt kahtena aamuna lämmöt olleet normaalit, tänä aamuna yhden kymmenyksen vain korkeammalla. En ole enää tikutellut ovista, kun luulin sen menneen jo, enkä nyt jaksa enää häseltää ja stressata.
 
Paljon onnea äitylille! :flower:

Olen ovista tikutellut ja sitä odottelen. Eiliseen verrattuna tänään tuli paljon vahvempi viiva, eli toivottavasti se ovis kolkuttelisi jo ovella. Nyt on ainakin simppoja matkalla, jos ei muuta. :D

Ihanan kesäinen päivä tänäänkin ollut, ja vieläpä vapaapäivä! Kohta onkin jo tämän kevään velvoitteet koulun osalta ohi ja edessä pienoinen loma ja kesätyöt.
 


Cladoceran...............kp 46/37-42........DPO 9......yk4
Hippuli-81.................kp 36/33-45......................yk3
moumou...................kp 32/29-31......................yk6
Minna77...................kp 29/26-32.....................yk8
Hemmi.......................kp 23/28-31
Sero..........................kp 22/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 22/30-37....................yk5
Myrtle........................kp 20/28-29.......DPO 4....yk5
Varanikki...................kp 18/28
ikuisuus....................kp 16/28.........................yk2
Ella-83......................kp 16/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 16/27-29......................yk3
marrr.........................kp 16/28-30......................yk7
Ganja........................kp 13/25-32......................yk5
sintsu78...................kp 8/30-33......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5

Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30.......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3
 
Mulla ovis tuloilllaan. Muutama päivä sitten tuli finnit ja pääkipu. Nyt eilisestä valkkari vetistynyt ja tänään alkoi kolottaa selkää. Tosin tätä tilaa voi kestää useampikin päivä mut hyvä huomata kropassaan että jotain tapahtuu :)
 
Huomenta naiset!Kylläpä aika kuluu hitaasti,huoh...Mä niin haluaisin jo testata,josko vihdoinki ois tärpänny...Jotain nippailua alamassulla eilenki illalla nukkumaan mennessä,mutta paljon mahd. että kuvittelen vain,niin paljon kun niitä oireita toivoo,niin kai niitä voi sitte kuvitella :ashamed:
Kyselin tuolla jo aikasemmin kokemuksia mammaksin herkistä puikkotesteistä,eikö kellään ole kokemusta niistä?Että miten aikasin oisitte saanu haamuja jne.?
 
Varanikki: Mulla ainakin liittyy tuo nännikipu ovikseen, alkaa arkuudella 1-2pv ennen ovista ja sitten tulevat kipeäksi oviksen aikoihin :)
Se on varma merkki siitä että ovis lähestyy :D

Täällä noin viikko oviksesta, eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, hermot vaan menee kun pinna kiristää jostain syystä, en sitten tiedä onko lugesteron syynä tähän, mut ei auta kun kärsiä!
 
kp 17 nyt vähän alkaa nännejä aristamaan, voi tarkoittaa ovista parin päivän sisään. Vetistä valkkaria on ollut jo muutaman päivän, muttei vielä kananmunamaista. Tosin viime kierrossakaan en bongannut sitä venyvämpää laatua. En tiedä onko sillä ees väliä..
Sylkihedelmällisyystesti näyttää edelleen hedelmällistä aikaa, mut jos se näyttää hedelmällistä velä 2-3 päivää oviksen jälkeen, tarkaa päivää ei voi sen perusteella saada mutta kuitenkin antaa suuntaa.
 
Ihanaa sunnuntaita naiset =)
ja heti törkeesti ON:
mulla on ollu jotain ihme nipistelyjä alamassulla eilisestä asti,en oikein osaa paikallistaa ihan tarkkaan et missä,mut jossain tossa karvotuksen yläpuolella pikkasen oikeella.Siis sellasta ihme "viiltelyä",ei silleen satu mut tuntuu kuites.Voi ku mä niin toivosin et ois raskaus oire,mutta mä oon niin taitava kehittelemään noita oireita,että varmasti tämäki myös sitä :ashamed:
 
Hemmi täällä on vähän samanlaista... Tosi vaikea kuvailla, mutta jotain kummallista nipistelyä alavatsalla, pääosin oikealla puolella. Välillä nipistää/puristaa, välillä taas ikäänkuin "painaa". :whistle: huhhuh... ehkä huomenna aamulla testailuja jos ja kun ei malta odottaa pidempään. Tosi jännää on, vaikkakin olen niinikään lahjakas oireiden kehittelyssä.

Aurinkoista plussasunnuntaita B)
 

Yhteistyössä