Toukokuun touhottajat

Zuh
Taisi mun touhotukset jäädä yllätävän pikaiseksi visiitiksi ;) Aamulla mieheltä salaa testasin (mies oli sitä mieltä ettei saa vielä testata..) ja hailakka plussahan sieltä mäjähti. Aina niin romanttisen miehen kommentti : Aika hämärä, ootko siis hämärästi raskaana? Kuulemma vaaditaan vahvempi viiva ennenkuin hän enemmälti intoutuu. Intoutuisitteko te siis edes pikkasen enemmän mun kanssa? Kierron päivä on tosiaan vasta 24/30, mutta kyllä sen toisen viivan ihan mieskin bongasi :p Aika sekava olo ja töitäkin pitäisi saada aikaan..
Ja kuten mies aamiaispöydässä kysäisi, mitenkäs tästä eteenpäin? Jatkuvaa hermoilua 9 kuukautta :D
 
Oiiii, ihanan paljon plussia tulee tähän kuuhun! Onnea varovasti Petite ja Zuh :) Koitan tulla perässä parin viikon päästä.

Minna77 Otin mä siitä juu kuvan kännykameralla, mutta se oli kyllä niin hämärää suhrua, ettei siitä selvää olis saanut. MUTTA eipä hätää, eilen pärähti sellainen tummanpuhuva viiva, että sokeakin näkis! Tilaisuus käytetty hyväksi, ja tänään ruinaan lisää. Jännää! Aamulämmöt ei olleet vielä laskeneet, olin vähän yllättynyt, kun mahakin oli niin pirun kipeä eilen, ja itseasiassa tänäänkin. Ei mulla mun mielestä tämmöisiä ennen viime kuuta ole ollut, että mahtaakohan olla ihan normaalia, vai liittyyköhän edelleen siihen kystaan..

Huhhui, vähän alkaa jännittään kuitenkin. Tänään hyvä päivä!
 
Peukkuja Petite ja Zuh, toivottavasti päästään pian oikein onnittelemaankin ilman mitään varovaisuuksia :)!

Tänään gynelle...yäh. Soitin sit johonki yksityiselle ja päätin nyt olla välittämättä, vaikka gyne on mies. Sain ajan nopeammin ja aika monet on miehiä kehuneet, joten päätin nyt rohkaistua. Lämmöt on pysyneet edelleenkin kiltisti alhaalla joten ovista metsästelen täällä edelleen. Aiemmin kierrossa oli jokku huijauslimat, mut nyt tuntui aamulla, että nännit ois vähä arat. Joko se nyt olisi viimein tulossa??!! Ovistesti ois laukussa mukana....
 


Cladoceran...............kp 42/37-42........DPO 5......yk4
Hippuli-81.................kp 32/33-45......................yk3
moumou...................kp 28/29-31......................yk6
Minna77...................kp 25/26-32.....................yk8
äityli30......................kp 22/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 19/28-31
Sero..........................kp 18/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 18/30-37....................yk5
Helmiläinen...............kp 18/28..........................yk4
Myrtle........................kp 16/28-29.....................yk5
Varanikki...................kp 14/28
ikuisuus....................kp 12/28.........................yk2
Ella-83......................kp 12/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 12/27-29......................yk3
marrr.........................kp 12/28-30......................yk7
Ganja........................kp 9/25-32......................yk5
sintsu78...................kp 4/30-33......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5

Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
 
Iik apua, Minna77 siirsi jo meidät Zuhin kanssa plussanneisiin. Mulla on niin epäuskoinen olo,et roikun kuitenkin täällä ihan rauhassa jos sopii. Tulee varmasti päivittäin testattua,että tummuuko haamu vai häviääkö kokonaan pois. :ashamed:
 
Onnea plussanneille, Petitelle ja etenkin Nirppurotalle!!! Onnistuhan se teidänkin tapa :heart: Upeeta!

Täällä taustailu jatkuu, syyskuussa siis jatkuu yritys ja välillä kyllä ottaa niin päähän. Huomaan muutenkin, et mulla on mennyt kierto yhtäkkiä ihan sekaisin.. lopetin siis tammikuussa pillerit ja kierrot on tähän mennessä olleet 32, 27, 34, 35, ja nyt kp on 42 (!!) eikä vieläkään menkkoja. Miten tää nyt näin meni? Onks muilla kokemuksia pillereiden lopettamisen jälkeen, ja milloin mun pitäis jonnekin soitella, et käynnistetään, joskus kun ne huitelee kuudessakympissä vai..? Tää on eka kerta mun elämässä et näin tapahtuu ja oon ehkä vähän huolestunut. R-testin tein viime viikolla ja negaa näytti, veikkaan tosi myöhäistä ovista, sillä lämmöt nousi kp33 ja edelleen koholla. Ihmeellistä touhua.. Noh, tässä odotellaan..

Mäkin haluan yrittää, sain kuulla, et mun miehen sisko odottaa neljättä ja mulla kohos kateudesta oikein kyyneleet silmiin, vähän hullua tää touhu!!
 
Lintsi odottele vaan rauhassa, että ovulaatiosta (lämmönnoususta) on kulunut se pari viikkoa. Sitten pitäisi menkkojen alkaa tai raskaustestiin pärähtää viivoja. Älä siis vielä huoli...

t: kohtalotoveri (kierrot tähän saakka ilman pillereita 37-42 d, ja nyt ovis vasta kp 38)
 
Kalenterista kattelin et mulla pitäs olla kp 14 eikä 12 tänään :)

Kummallisia juttuja noiki ovistestit, nyt UHALLANI tein kahella erilaisella, toiseen tuli haamu, toiseen ei mitään. *murisee* No jatketaan harjotuksia :D

Petite JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
( onnittelen vähä myöhemmin, kerta vaan kuiskaat :whistle: )

Zuh Onnea!! :flower: :flower:
 
Lintsi85 Joo ei ole varmaan hoppua vielä noiden kiertojen kanssa. Mä lopetin renkaan käytön viime syksynä ja alun jälkeen on venyny ny nää kierrot ihan ihmeellisiksi 37, 43, 33, 42 ja 58. Ja tuossa viimeisessä olettaisin ovuloineeni, kun oli semmoset tuntemukset ja parin viikon päästä siitä tuli sit menkat. Itse mittailen just lämpöjä, et tiiän, onko mitään tapahtunut. Jos lämmöt ei nouse, pitää ootta ovista eikä menkkoja. Sovin just gynen kanssa, et katsotaan syksyllä tilanne uusiksi, jos ne kierrot ei ala tasottumaan eikä tule raskaaksi.

Jeee, harvoin on ollut näin iloinen olo gynen jälkeen. Ja oli kyl aikas kiva olla ammattilaisella, vaikka olikin mies tai ehkä juuri siksi. Ja oli aika siistiä nähdä ultrassa omia follikkeleita :D , mut gynen mukaan ei vielä lähiaikoina odotettavissa ovista....et pitkä kierto tulossa taas. Kaikki siis päällisin puolin kunnossa ja pitää sit syksyllä uusia se papa vaan kakkosluokituksen vuoksi.
 
^^ peesaan edellistä. Mä lopetin ehkäisyn syyskuun lopussa ja mun kierrot ovat olleet 32, 43, 46, 35, 33 ja 34 päivää. Noissa yli 40 päiväisissä ovuloin vasta kp 30-33. Rauhassa vaan odottelua niin turhauttavaa kuin se onkin.

Mikään ei takaa sitäkään, että jos kroppaa hormonein käynnistellään, se sen jälkeen alkaisi toimia kunnolla. Toisaalta sitten siinä vaiheessa kun alkaa tulla yli 60 päivän kiertoja, limakalvo on usein niin paksu, että valuu pois vaikkei ovista oliskaan. Mulla joskus teininä oli 90 päivän kiertoja...
 
Hippuli, oliko sen gynen mielestä ihan ok seurailla vaan, vaikka kierrot onkin pitkiä? Et se ei turputtanut esim. clomeja tai teroja tai muuta lääketieteen apuja?

Heh, on se kiva, että on kohtalotovereita, kuten Lintsi, Ella ja Hippuli, vaikka tuntuu tosi turhauttavalta, että joutuu aina ainakin sata vuotta odottamaan h-hetkestä seuraavaan... Olis se niin kätevää, kun olis neljän viikon välein tsäänssit, eikös?
 
Hei kiva kuulla, et löytyy kohtalotovereita! Vaikka siis eihän tää odottelu kivaa oo :whistle: Teille yrittäjille vielä varmaan niin tuskaista kun ei tiedä milloin ovis tulee ja sit se testailu, huhhuh. Mulla on tässä vielä kolme kuukautta aikaa tasoitella kiertoja ennen ku yritys jatkuu, kunpa se tästä (meille kaikille!) :)
 
Vielä täällä :D Petite ja Zuh varovaiset onnittelut täältä :flower: Ja voima :hug: uuteen kiertoon lähteneille.

Itse tein aamulla apteekin oman testin ja viiva oli tummunut, eli taidan uskaltautua tuonne tammivauvojen pinoon. Paljon ++++tuulia tänne :wave:

Nirppurotta
 
Cladoceran no raskauden yritystä on ollut vasta niin vähän aikaa eli tammikuun lopusta (ikuisuus minulle), että sanoi, et kannattaa mennä kesän yli ja katella sit. Ja siis ei näkynyt mitään poikkeavaa ultrassakaan. Kesän jälkeen vois just aatella niitä clomeja ilmeisesti. Pitkästä kierrosta kun ei kropalle mitään haittaa ole, vaikka siinä onkin sit vähän harvemmassa ne tärppipäivät. Ja joo, ois ihan mieletöntä, jos ois tosiaan 4 viikon välein mahikset...! Nyt vaan ootellaan ensin ovista puolitoista kuukautta..

Lintsi85 No mä oon pitäytynyt testaamassa vasta ovulaatiota ja lämpöä. Kunhan lämmöt nousee nii voi sit jossai vaihees kaivaa ne r-testitkin esiin...
 
Mites kun mul tuli nyt ovistestiin selkeä toinen viiva mutta ei ihan ollut yhtä vahva kun controlliviiva... onkohan mahdollisesti ovis just menny vai tulossa? tai siis pointti miksi kysyn mietin vaan että kuinka vahva se yleensä on se toinen viiva vaikka ovis olisi vielä kaukana? ja vahveneeko aina kun ovis on ihan lähellä
 
Hippuli mekin päätettiin aloittaa yritys (tai siis päätettiin, että tulee jos tulee, joopa joo) joulun aikaan. Pillerit jätin jo aiemmin pois, eli marraskuun alussa. Tuntuu tosiaan ikuisuudelta, vaikkei se toki niin ookaan. Ollaan siis aika samanlaisessa tilanteessa ajallisestikin. Mäkin ajattelin, että pitäisköhän käydä lääkärissä juttelemassa tästä pitkittyneestä kierrosta, mutta toisaalta kun oon kuitenkin ovuloinut, niin ei tässä sitten niin kiirettä (kait) ole. Biologinen kellokin tikittelee kummasti... Kolmekymppiset lähenee.
 

Yhteistyössä