Toukokuun touhottajat



Cladoceran...............kp 38/37-42.....................yk4
sintsu78...................kp 32/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 28/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 25/27..........................yk13
high5........................kp 25/28...........................yk2
moumou...................kp 24/29-31......................yk6
Minna77...................kp 21/26-32.....................yk8
Zuh..........................kp 20/30-33......................yk3
Petite.......................kp 18/27............DPO 6.......yk3
äityli30......................kp 18/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 15/28-31
Sero..........................kp 14/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 14/30-37....................yk5
Helmiläinen...............kp 14/28..........................yk4
Myrtle........................kp 12/28-29.....................yk5
Varanikki...................kp 10/28
ikuisuus....................kp 8/28.........................yk2
Ella-83......................kp 8/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 8/27-29......................yk3
marrr.........................kp 8/28-30......................yk7
Ganja........................kp 5/25-32......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
 
Kävin eilen siellä gynekologilla ja ennakkoluulot miesgyniksiin kyllä katosi.
Sain parasta palvelua mitä koko elämäni aikana vastaavissa hoitolaitoksissa ;)

Eli ultrattiin kohdun limakalvo, oli kuulemma säännöllinen ja kiertoa vastaava, sekä munasolu löytyi. Gynekologi vain totesi munasolusta, että jos ei tällä niin ei millään tulla raskaaksi, kyl on komee :D
Sain Lugesteronia kierron 16-25päiviksi, 3kk ajan.
Eli nyt on ainakin tiedossa että munasolu kasvaa ja limakalvo on kunnossa, enää siis vain tuurista kiinni miten käy.
 
Hyvä Sero! Mullakin on itseasiassa miesgynet olleet mukavampia naisiin verrattuna yleensä.
Mulla olisi kysymys ovulaatiokivuista kärsiville, missä kipu tuntuu ja kuinka voimakasta se on asteikolla 1-10 ja kauanko kipu kestää? Mulla olisi ovisoireita parhaillaan mutta en jaksa uskoa oviksen olevan nyt koska mulla on kierto niin alussa vasta..
 
Ella-83 Minulla ovis kivut ei ole hirveen kovia. Eikä aina edes kestä kauaa.Ehkä enintään puoli päivää, sellaista jomottelua.On kipeimmillään just ennen ku loppuu... On oikeestaan tosi vaikee kuvailla.Kipuilut on alavatsalla.Mä en osaa kohdentaa sitä tuntemusta tarkemmin...

Sero Loistavia uutisia.Peukut pystyssä d =) b ja pupuilu onnea ;)

Itse haluisin kans käydä "tarkistuttamassa paikat" ku koko ajan mietityttää onks mulla kaikki ok.Vikan synnytyksen jälkeen (oli sektio) vatsa tulehtu aika pahasti.Ne kyllä sano et ei vaikuta mut kuitenki.Tosin kai sillo ku meni kesken ni se lekuri olis sanonu jos jotain olis näyttäny olevan hullusti..
Tänne ei mitään kuulu...Hyvää viikonloppua :wave:
 
Ella Mulla se toistaiseksi ainoaksi jäänyt ovisbongaus oli kyllä niin selkeä, että erehtyä ei voinut. Yöllä heräsin sellaiseen nipsaisuun alavatsalla, tuli mieleen joku sellainen kasvi, mitä meillä oli mökillä, kun siihen koski, niin se ampui siemenensä hurjalla vauhdilla ympärilleen. Ajattelin siinä unenpöpperössä jo, että varmaan ovulaatio. Aamulämmöt kun mittasin, niin olivat kaksi kymmenystä normaalia alhaisemmat, ja koko päivän oli sitten pikkupöksyt märkänä. Seuraavan aamun lämmöt sitten olivatkin reippaasti koholla. Kp oli silloin 14 ja täti tuli kylään kp 29.

Se nipsaisu ei muistaakseni ollut mikään järkyttävän kipeä, sen verran, että sen selkeästi tunsi, ja mä siihen heräsin jostain pintaunesta. Seuraavana päivänä saattoi olla jotain pientä jomotusta, mutta ei sen kummempaa, että olis jäänyt edes mieleen.

Ja minä idiootti kun en käyttänyt sitä ovista edes hyväkseni, kun aloin jänistämään, että nyt pitäis ihan oikeesti ryhtyä tositoimiin sen tjottaamisen sijaan! Olin vain iloinen tiedosta, että kroppa todellakin toimii. Tai toimi ainakin sen yhden kerran.. Toivottavasti sitä jänistystä ei tule ensi kerralla.

Ovistikuista, tikuttelin eilen jo, ja kontrollikin oli hailu! Teinköhän jotain väärin..? Mä jotenkin kuvittelin, että se kontrolliviiva olis tummanpunainen, mutta se olikin aika hailakka vaaleanpunainen. Ihan näkyvä, mutta kamalan paljon vaaleampi, kuin olin ajatellut.
 
Rauna, Sintsu, Myrtle Paljon voimia teille!! Mullakin oli alussa toiveet niin korkealla, ja odotin, että heti onnistaa. Nyt on toisaalta parempi olla, mutta edelleen se epätoivo nousee pintaan silloin tällöin. Minkä ihmeen takia pitää olla niin kärsimätön? Eihän vuosikaan ole vielä mikään todellisen pitkä aika ole; odottavan aika on vain niin pitkä.

Mä olen nyt jotenkuten valmistautunut odottamaan vielä jonkun verta; meidän mahikset ei tosiaan ole mitkään hienot. Mies on niin paljon poissa työmatkoilla tai sitten tekee niin pitkää työpäivää, ettei viikolla jaksa pupuilla.

Sero Hienoa kuulla! :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
*ojentaa Ellalle ovistikun* :D
Pissi kanssani? ;)
:LOL: :LOL: :LOL:

Täytyy kai hakea noita tikkuja kaupasta kun ei tilaamalla saa vasta kuin maanantaiksi.. Toissakierron tikutin FindOutin tikuilla (Saa prismasta) ja ne kyllä näytti plussan selkeesti sillon kun se olikin.
 
Ella bongasin juuri ensimmäisen ovikseni tuntemusten perusteella eilen. Sellaista ihmeellistä jomotusta alavatsalla ensin reunoilla ja sitten keskellä. Kipu ei ollut kova, mutta tuntui. Lisäksi sitkeää limaa tuli pitkin päivää.

Hauskaa (?) tässä on se, että kp:t on nyt 38 ja olin jo luopunut tän kierron osalta toivosta että ylipäätään ovuloisin. Lisäksi oltiin ukon kanssa eilen eri aikaan menossa nukkumaan, eli ei mitään menoa vällyjen välissä. Aamulla epäilyni vahvistui, ovishan se oli, lämmöt oli noussut 36,8aan. Se siis siitä tän kierron osalta... pyh ja pah.

Positiivista siis, että ovuloin sittenkin. Negatiivista, että kierto tosiaan VENYY ja että ovis jäi hyödyntämättä... Tätä menoa seuraavat h-hetket on sitten aikaisintaan joskus juhannuksena. :'( Voinen siis siirtyä suoraan johonkin heinäkuun hulluihin.
 
Heippa taasen. Rauna, Sintsu, Myrtle :hug: Tiedän tunteen. Mäkin luulin, että koska pojasta raskauduin ekalla yrittämällä, niin toinenkin tulisi naps vain. Mutta niinhän se on, että lapsia ei tehdä, niitä saadaan..... Ja Serolla oli hyviä uutisia. Nyt sitte vaan kahta tarmokkaamin yrittämään :D

Enielle valtavat tuplaonnittelut :flower: :flower: Varmasti mullistava tieto.

ON: Flunssan kourissa kärvistellään pojan kanssa. Mulla huomenna työpäivä ja pitäis siitä kunnialla suoriutua. Nyt alkaa pikkuhiljaa tulla menkkajuilintoja, ja rinnat on jo pehmenneet, eikä kipuile enää. Eli odotettavissa on tädin saapuminen viimeistään maanataina. Siitä alkaakin sitte yk 14 :| No tiistaina on sitten se lääkäri, nniin päästään tämän asian kanssa eteenpäin. Se hiukan helpottaa.

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille ja b =) d kaikille vielä jännääville. High5 kanssa ainakin mennään samoissa päivissä :D
 
Jaahas täällä taas! Eilinen päivä ja ilta meni töitä tehdessä :ashamed: ...13 tuntii..
Tänään en ole testiä tehnyt, mutta viiva oli vielä eilen ainakin :D Alkuvviikosta vielä yksi (ainakin) :ashamed:

Mä oon aamusin ihan hirveen väsynyt...kestää 3-4 tuntia että pääsen tähän maailmaan taas kiinni.


:flower: puskia ovista metsästäneille ja ovisplussalaisille


Sero Noihan oli = loistouutiset....pidetään me muut b=)d ja sä "hoidat" oman tonttis ;)

En kerennyt vielä kaikkea lukea, palaan illalla aivojen kanssa asiaan!
 


Cladoceran...............kp 39/37-42.....................yk4
sintsu78...................kp 33/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 29/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 26/27..........................yk13
high5........................kp 26/28...........................yk2
moumou...................kp 25/29-31......................yk6
Minna77...................kp 22/26-32.....................yk8
Zuh..........................kp 21/30-33......................yk3
Petite.......................kp 19/27............DPO 7.......yk3
äityli30......................kp 19/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 16/28-31
Sero..........................kp 15/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 15/30-37....................yk5
Helmiläinen...............kp 15/28..........................yk4
Myrtle........................kp 13/28-29.....................yk5
Varanikki...................kp 11/28
ikuisuus....................kp 9/28.........................yk2
Ella-83......................kp 9/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 9/27-29......................yk3
marrr.........................kp 9/28-30......................yk7
Ganja........................kp 6/25-32......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
 
Huomenta. Siirrynkin heti omaan napaan.....ajattelin nimittäin käyttää ton vikan raskaustestini tuolta kaapista, ja varmistua siitä, että otan läjän siteitä mukaan töihin huomenna. Mutta ihme ja kumma....sieltä tuli haamu. Ja sen verran selvä, että mieskin sen näki ilman laseja :D

Nyt sitte jännätään, että pysyykö kyytiläinen matkassa. Täytyy varmaan vielä parin päivän päästä testata, kun nyt oli vasta kp 27/27. Oisko niin, että meidän yk 13 toi toivotun tuloksen :heart:
 
Paljon onnea Nirppurotalle :heart: jospa se haamu siitä vahvistus parissa päivässä. ;)

ON: Tänään pitäs olla dpo 8 ja ajattelin huomenna testata,vaikka se hölmöö onkin! :ashamed: :ashamed: :ashamed: ne testit vaan polttelee niin kovin,että jos mä yhden negan testaan,ni uskoisin saavani näpeilleni sen verran,että kestän sitten loppuviikkoon :D
 


Petite, niinhän sä luulet :p Et varmana malttais odottaa :D (*yllyttää* ) [/quote]

Juu,todennäköisesti juuri noin :whistle: :ashamed:
Mulla jemmassa noita surullisen kuuluisia "the viivanpaikka" RFSU-testejä vielä. Ne ei kyl mitään herkkiä taida olla. :/
 


Cladoceran...............kp 40/37-42.....................yk4
sintsu78...................kp 34/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 30/33-45......................yk3
high5........................kp 27/28...........................yk2
moumou...................kp 26/29-31......................yk6
Minna77...................kp 23/26-32.....................yk8
Zuh..........................kp 22/30-33......................yk3
Petite.......................kp 20/27............DPO 8.......yk3
äityli30......................kp 20/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 17/28-31
Sero..........................kp 16/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 16/30-37....................yk5
Helmiläinen...............kp 16/28..........................yk4
Myrtle........................kp 14/28-29.....................yk5
Varanikki...................kp 10/28
ikuisuus....................kp 10/28.........................yk2
Ella-83......................kp 10/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 10/27-29......................yk3
marrr.........................kp 10/28-30......................yk7
Ganja........................kp 7/25-32......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
 
Hei kaikille!Vähän ollu taukoa tässä palstailemisessa,reissannu vähän ees ja taas ja nyt sitte vihdoinkin kotona ja heti täällä tarkistamassa tilannetta,ja ihana et jokunen plussa tullu,ONNEA :heart: :flower:
(.) tässä lämpömittari kainalossa istun,ja 37.15 näyttää,eli koholla on...toivottavasti tarkottaa sitä että ovis oli (kp14 pientä nippailua ja siinä kaikki)ja ainaki hyödynnetty ja varmistukset vielä illalla jos se ovis oiskin ollu vasta myöhemmin.nyt peukkuja naiset :D
 
Mulla on niin kipeet rinnat sivuista että itku tuli illalla, kun rintsikoita riisuin. Ihan hirveen tuntoset, kuumottaakin ihan kuin ois tulehtuneet. :eek: voiko tästä jotain päätellä vai onkohan tää taas jotain ihme luulotautia... :headwall:
 

Yhteistyössä