Toukokuun touhottajat

Ganja :hug:

Tiukun äiti Peukkuja!!!

Tein tänään ovistestin uudelleen, ja oli selvä nega. Mulla ilmeisesti oli ovis silloin la:na, jolloin en taudin vuoksi päässy testaamaan. Eli varmaan on taas mennyt kierto ns. hukkaan. :(
 
Menkat nyt kolmatta päivää myöhässä ja oireita jonkin verran. Muuten ollut säännöllisesti kierto 31 päivää, mutta yksi tod. näk. ovuloimaton kierto oli 39 päivää, joten en nyt viikkoon ainakaan testaile...

Vkonloppuna oli menkkakipuja selässä ja nippailua ja kouristuksia on ollut mahassa, vatsakin vähän sekaisin. Tänään, kun olin nälkäinen niin tuli huono olo kun en heti syönyt. Rinnatkin aristavat jonkin verran ja yleensä mulla rintakipu loppuu jo joitain päiviä ennen menkkoja ja tässä kierrossa oikeestaan alkoi vasta nyt kun jo menkkojen pitäis olla meneillään... en tiiä, ehkä tää häähössötyskin voi siirtää menkkoja, mutta katsellaan ja ihmetellään... =)
 
Mites tiukun äiti joko testasit????????


Ella :hug: Tulipahan sekin asia selväksi, parempi elää tiedossa kuin tietämättömyydessä.


Minna Voi harmi :/ Eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä ihan tarkasti mitä siellä tapahtuu ja kuinka paikkaansa pitäviä nuo ajat (munasolu24h) on.... ja näyttikö ovistikku ihan oikein..aika monella olen lukenut että voi heittää parikin päivää...

ON...tekis mieli laittaa kaikki hymiöt peräjälkeen tähän. Mua sitten niin V****** taas.
Muutenkin päivä on ollut ihan :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Tein testin(itse asiassa kaksi :ashamed: eri merkkiset) molempiin jokin hailukka viiva...mä en sit yhtään kestä näitä hailukoita, joista saa sitten arpoa mitä tarkoittaa....mua ei oikeestaan enään edes kiinnosta, jotekin olisin odottanut selkeää viivaa, tai sitten ei viivaa lainkaan..eli epätietoudessa jatketaan oireiden kanssa :kieh: :/ :( :x

Huomenna on päivä uusi

wbmamallakin on jännät hetket käsillä ++++++ :whistle:
 
Heips!
Mä menin sitten sen testin tekemään, kun te yllytitte :D
En kyl voi uskoa, mut niin siinä vaan oli/ on 2 viiva, eli eikös se sitten plussa ole :heart:
On kyllä todella epätodellinen olo, ja vähän sekavakin :ashamed:
Kiitos vielä kaikille peukutuksista ja tsemppaamisesta :flower:
Ja paljon haleja :hug: kaikille tarvitseville! :hug:
 
Onnea Tiukun äiti!! :flower: Oliko Helmiläinen siis ovis- vai raskaustesti? Jos jälkimmäinen, niin varovainen onnittelu täältä suunnalta ainakin.

Täällä mennään ilmeisesti ovuloimatonta kiertoa jo tosi pitkällä... Tädille on kutsu lähtenyt, josko vaikka poikkeisi, niin pääsisi alusta alkamaan taas.
 
Tiukun Äiti: Vaude, mahtavaa. Onneksi olkoon.

Onnittelut myös Ticalle!
Ganja Voi rähmä.. Jaksamisia. Mullakin oli varhainen km ekalla kierrolla kun yritettiin. :hug: :hug:

Oma napa: Olen yrittänyt puuhastella muita juttuja ja olla liikaa ajattelematta tätä juttua, kun ahistaa välillä niin paljon. Vaikka ei olla kauan haaveiltu toisesta (tai aina siis ollaan haaveliltu, mutta ei siis vielä ihan yritetty) niin tuntuu väillä että jäädään yksilapsiseksi perheeksi. Olen niin malttamaton tällä hetkellä. Olen vielä kotona ekan lapsen kanssa ja töihin pitää palata ellei toista pian kuulu. Ja en haluisi laittaa ekaa hoitoon.
No, nää on näitä oma napa viestejä taas, sori.

Kaikille plussia ja ollaan kaikki helmikuun odottavissa jooko.

 
Onko täällä kukaan käyttänyt sylki-ovistestiä? Donnan lisäksi on tullut toinenkin markkinoille, Julia. Itse olen ajatellut ostaa, koska ovistikkuihin menee helposti rahaa jo tuon sylkitestin verran, varsinkin kun on epäsäännöllinen kierto niin tikkuja menis 7-15kpl/kierto.
Sylkitestihän on pitkäikäikäinekin. Ajatus vain tuntuu niin hassulta, että syljestäkö oviksen näkee mutta kai se sit näin on... :snotty:
 


Cladoceran...............kp 36/37-42.....................yk4
sintsu78...................kp 30/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 26/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 23/27..........................yk13
high5........................kp 23/28...........................yk2
moumou...................kp 22/29-31......................yk6
Minna77...................kp 19/26-32.....................yk8
Petite.......................kp 16/27............DPO 4.......yk3
äityli30......................kp 16/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 13/28-31
Sero..........................kp 12/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 12/30-37....................yk5
Helmiläinen...............kp 12/28..........................yk4
Myrtle........................kp 10/28-29.....................yk13
Varanikki...................kp 8/28
ikuisuus....................kp 6/28.........................yk2
Ella-83......................kp 6/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 6/27-29......................yk3
marrr.........................kp 6/28-30......................yk7
Ganja........................kp 3/25-32......................yk5


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
 
Tiukun äiti Ihanaa, onnittelut ja tarrasukkia!!! :flower: :flower: :flower: :heart: :heart:

Hienosti tulee plusseja tähän ketjuun, kunpa me muutkin päästäis listalle, eikä jatkuisi tämä ketju enää kesäkuulle :whistle:

Helmiläinen Kiitos paljon tuesta!! Eihän sitä toivoa voi heti menettää, mutta en uskalla olla optimistinen, kun sitten pettyisi niin paljon.... Sulla siis r-testit haamuilee???! Sehän kuulostaa hienolta, ja varovaiset onnittelut multakin ja onnea, että vahvistuu!!

:hug: :hug: ja :heart: :heart: :heart: :heart: kaikille tarvitseville!
 
Heippa! Tiukunäiti ja helmiläinen :flower: Onnea! Kivasti tullut plussia jo toukokuulle.... :D

Meillä katkonainen yö takana tuon pojan lenssun takia. Soitin jo aamulla töihin, että menen vasta puoliltapäivin töihin. Tuli oikein komeat limaoksutkin mun päälle ja pitkin poikin vessaa... No ainakin se lima sieltä putkista irtoaa, eli ihan hyvä juttu, vaikka jannu sitä aina pelästyykin...

Uuteen kiertoon lähteneille :hug: ja meille jännitteilijöille b :D d
 
Tiukun äiti Paljon onnea :flower: ja kaikille muille plussanneille ,joita olen unohtanu onnitella :heart:
Itse tei taas testin ja negaa näytti.Mä kyllä jotenki arvasin et näin käy ku ovis oli vappuna...Ensi kerralla paremmalla onnella =) Ovis testejä on viitsi enää ostaa ku näköjään sen itse tuntee.On niin selkeesti aina hetken maha kipee ja sillo testitki näyttäny ovista.. Ku nyt vaan se täti tulis niin pääsis uuteen yritykseen.

Rauna Mulla kans töihin paluu syksyllä edessä.Pojille on jo tarhapaikka tiedossa ja hiukan hirvittää.Työn haku edessä ku irtisanon itseni nykyisestä.Toisaalta ihana mennä välillä töihin.Olisin kyllä kans halunnu jäädä suoraan vielä kotiin.
Nyt on vähän sellainen olo et olen ihan hölmö ku vielä lapsia haluan.Nuorin täyttää kolme ja elämä rupee olee jo suht helppoa :LOL: Tai siis ei yö heräilyjä ja tässä odotellaan et tuo pieninkin vähän järkiintyis...Mut minkäs teen ku on niin hirmuinen vauva kuume.Ei auta järkeilyt yhtää...
 
Onnea kaikille plussanneille!

Itse ilmoittautuisin myös mukaan =)
Vauva kuume on jo hirmu kova. Tätiä ei tosin vielä ole näkynyt, mutta yritys uudelle pikkuiselle on jo kova. Edellinen pikkuinen on nyt hiukan vajaa kaksi kuukautta.
Ennen edellistä raskautta kierto oli 35vrk. Raskautta ollaan yritetty periaatteessa ihan koko ajan edellisen syntymästä asti ;)

Mitenkä muilla on kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen? Entä kuinka pian on tärpännyt. Mulla oli maidontulo niukahkoa ja vauva mieltyi heti alkuun pullolle joten imetys on vähäistä.
 
Tiukun äiti Onnea :flower: ! Toivottavasti kaikki menee hyvin :)

Taisin itse innostua viime viikolla liikaa, tai sitten lämpömittari on mennyt rikki. Lämmöt on pysytelleet alhaalla edelleen, joten turha kuvitella, että mitään ovulaatiota ois ollu. Mieskin jo kyseli, olenko tehnyt testejä, ku oli sitä lämpövaihtelua viime viikolla :) . No se tais olla joku mittausharha... Nyt on vihlonut vattaa vähän väliä.... Kai se on annettava ensi kierrossa periksi ja hankittava ne ovistikut. Eihän tästä tule mitään, kun kyttäilee koko ajan. Ja pahimmillaan sit se kierto venyy sinne yli 50 päivän nii kyllä se kuukauden ovisetsintä käy työstä! Miksei luonto nyt vaan hoitais hommaa kotiin, ettei täs tarvi alkaa enempää säätämään... :eek:
 
Voi juku, huomaan taas että se rauhallisuus meni menojaan ja alkaa kovasti kummittelemaan mielessä se tuttu: "jospa kuitenkin nyt ois tärpänny..."-fiilis :whistle:
Plussauutiset saa jotenkin mukamas tuntumaan kaikenlaisia nippailuja :headwall:
Ei muuta ku jäitä taas hattuun vaan :D
 
Moikka kaikille tuolta plussalaisten puolelta.

Koska plussasin huhtikuussa tästä porukasta niin ajattelin että tarjoan teille ensin jos kiinnostaa niin ovistestejä. Tilasin tosiaan hätäpäissään sieltä mammaksilta niitä nipun ja en ole ainoatakaan käyttänyt. Niissä on käyttöikää 2011 vuoden lokakuulle muistaakseni...ei jaksa käydä katsomassa, mutta kun itsellä ei varmaan silloinkaan vielä niille käyttöä ole.
Ultrassa nimittäin selvisi viime viikolla että siellä on tuplat tulossa ja eilen saatin vielä molemmille sykekin.
Eli jos jota kuta kiinnostaa niin vois laittaa yv:tä tulemaan, ne saa ihan ilmaiseksi kunhan vain selviän postiin sitten viemään jossain vaiheessa ne. On sen verta kovat oksentelut menossa että saikulla ollaan, niin en takaa ennättääkö tällä viikolla vielä postin kuljetettavaksi. Tietty jos mies veis ne sinne niin sitten.

Oikein paljon plussa tuulia kaikille teille ja onnittelut jo tästä porukasta plussanneille :heart:
 
Kärtyttää. Me ei saada ikinä vauvaa! Paska. Pitäis vissiin siirtyä jo tonne pitkään yrittäneiden pinkkaan, mutkun tääl on jotenkin iloisemmat kirjoitukset, eikä me nyt varsinaisesti olla yritetty kuin vasta muutama kuukaus. Mutta silti, olis sen tjottailunkin luullut tuottavan tulosta noin pitkällä ajalla! Saako täällä kirota? KELE!

Sitten kokoan itseni ja onnittelen kovasti Tiukun äitiä. Kuulostaa ihan hiukan kornilta tuon äskeisen vuodatuksen jälkeen, mutta kyllä noista plussauutisista on oikeasti mielettömän kiva lukea. :flower:
 
Zuh
Mitäs tänne pitikään kertoa :) Menossa kp 19 / 30-33, eli parhaamme on peittoa heiluteltu ja mieskin jo tuskissaan kun pitäisi olla koko ajan touhuamassa :p Virallisesti ensimmäinen yk, epävirallisesti "sattuu jos on sattuakseen" kolmas.
Onko täällä ihmiset olleet pitkäänkin mukana kun niin tutuilta tunnutte toisillenne?!?
 
Voisitko vaihtaa mulle vaikka yk 5, toi 13 on jotenkin todella surullisen lannistava ja masentava, ja kun ei me tosiaan viime vuonna varsinaisesti yrittämällä yritetty. Mul on nyt joku aallonpohja ja haluan huijata itseni paremmalle tuulelle. :)

Tervetuloa Zuh. Mä en ainakaan kauheen pitkään ole kirjoitellut, Huhtikuun haaveilijoihin silloin liityin, eli jotakuinkin kuukaus.
 

Yhteistyössä