Toukokuun touhottajat

Terolutit auttaa just luteaalivaihetta joten syö vaan saamasi ohjeen mukaan. Toisille noita määrätään siihen kun oma luteaalivaihe jäisi liian lyhyeksi eikä alkio pääse kiinnittymään.
Mulla oli terolutit joskus määrättynä kp 15-24 välille.
 
Mä tossa pohdin, että luteaalivaiheeksi tuli vain 8 päivää jos ovispäivä oli kp 26 ja eilisen illan lasken kp 1:ksi. MUTTA ovistesti kp 24 oli epäselvä mut negaksi laitoin, jos se oliskin pos. ovispäivä oli kp 25 ja jos vasta tän päivän vuoto lasketaan, luteaalivaihe olisikin 10 päivää.

Mulla on aina alkanut vuoto aamulla/aamupäivällä ja siitä lasken kp 1 kun yltyy vaan. Eilen illalla tiputteli ensin rusehtavaa ja ennen nukkumaan menoa oli jo punaista. Miten te laskisitte ton??
 
Ella, kyllä mä sanoisin, että eilen oli sit kp 1. Mullakin alko viimeks puoliltaöin ja siinä olikin sit miettiminen, että kumpi... Laitoin sit kp1 kuitenkin seuraavalle päivälle, kun reteesti ajattelin, että normaalisti olisin ollut jo nukkumassa ja huomannut vasta yöllä/aamulla nukkuvani lammikossa. :LOL:

Onnea Tica! Perästä tullaan täältä muutkin plussapuolelle sitten (toivottavasti pian)!
 


Tiukun äiti.................kp 46/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 39/25-32......DPO 24
marrr.........................kp 38/28-30......................yk7
Cladoceran...............kp 32/37-42.....................yk4
Dreaming86..............kp 30/27-29......................yk 2
sintsu78...................kp 26/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 22/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 19/27..........................yk13
high5........................kp 19/28...........................yk2
moumou...................kp 18/29-31......................yk6
Minna77...................kp 15/26-32.....................yk8
Petite.......................kp 12/27............................yk3
äityli30......................kp 12/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 9/28-31
Sero..........................kp 8/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 8/30-37
Helmiläinen...............kp 8/28..........................yk4
Myrtle........................kp 6/28-29.....................yk13
Varanikki...................kp 4/28
ikuisuus....................kp 2/28.........................yk2
Ella-83......................kp 2/32-35....................yk7


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
 
Kiitos haleista! Mä en vaan ymmärrä, miten mulla voi olla niin erilaiset pms oireet kierroissa. Sit aina luulee, että on raskaana kun menee erilailla.. Noh, nyt mulla turvotus lasehti, rinnat on omankokoset ja muutenkin on normaali olo. Aina voi olla tyytyväinen, että kierto ei lähtenyt venymään. Jos pysyy tossa 32-35 päivän tuntumassa niin on säännöllinen, mikä jo kiva juttu.
 
heippa kaikille ja onnittelut plussanneille =) Täällä aikaisemmin olin pinossa ja nyt siis yritetään vauvaa ilman pinoilla stressaamista. Vauvaa ei vielä näy, mutta katsotaan tuleeko menkat huomenna. Voi olla, että eivät tule siksi, että tämä eukko käy vähän ylikierroksilla, kun päätimme järjestää häät vielä tämän vuoden syyskuussa eli kiirettä pitää! Jospa vauvakin tulisi, kun on muuta ajateltavaa =) ja ajatella jos nappaisikin tästä kierrosta niin se olisi kyllä piste i:n päälle... pyörtyisin varmaan onnesta... mutta katsellaan nyt.

Onnea kaikille yrityksiin.... oli vaan pakko tulla avautumaan, kun en viitsi kaikille vielä kailottaa asiaa ennen kuin on tarkka päivä ja aika sovittu !
 
Iltaa! Äkkiä tulin lukaisemaan ja heti oli uusi plussa tullut. Paljon onnea Tica :flower:
Tädin yllättämiksi joutuneille :hug:

Täällä ei mitään uutta.... ellei sitä lasketa, että nyt ei ole yhtään minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Aikaisemmissa kierroissa tässä vaiheessa on ollut jo selän polte ja menkkajuilinnat ja nyt ei mitään.....Epäilyttää, että oliko mulla ovista sitten kuitenkaan. Odotellaan odotellaan.....

Tuossa justiinsa kompuralla täytettiin jätkälle pomppulinna ja nyt ihan täpinöissään kömpii sieltä edestakaisin :heart:

Hyvää lauantai-illan jatkoa kaikille!
 
Täällä kp4 ja täti ovella :) Ihana samanlaiset menkat oli kuin ennen KM ja tänään siis ihan värittöminä ja huomenna pitäsi hiukan ruskeaa tulla, tädin jäljiltä toki siivottavaa :D :kieh:

Tikutteluun matkaa siis enää 6pv :D

 
Ella :hug:


Tica Onnea vaan plussasta!!!! :flower:

Tänneppä ei kummoista...outo oloa ja lääkehumalaa siitepölystä :/

Ella mäkin lasken kp1 tuhruttelun, jos siitä suoranaisesti jatkuu vereen. Jos on tuhruttelun välissä vuotamaton päivä, niin sitten en laittaisi kp1.


Wbmama Täällä ollaan b :D d
 
Joo, mulla ei tule koskaan mitään välipäiviä vaan kyllä alkaa sitten kunnolla. Mulla on nyt tosi hyvä olo, turvotukset laskenut ja sen myötä -1,5kg pois ja housutkin taas istuu paremmin vyötäröstä =) Finnejä on mutta kaipa nekin tästä häipyy hiljalleen.
 
Ella mäkin kyllä mietin onkohan toi sun luteaalivaihe kuitenkin liian lyhyt, kun suosittelevat sitä 12 päivää..Onko sulla joka kierrossa ollut alle 12 vai oliko tämä kierto poikkeus? Raskaaksihan voi tulla vaikka luteaalivaihe olisi lyhyt tosin heikentää mahdollisuudet aika pieniksi(jotka mun mielestä on pienet ilman totakin seikkaa).Ajattelin vaan että jos sulla on ollut kokoajan lyhyt tuo luteaalivaihe niin voithan mennä juttelemaan lääkäriin(lue hakemaan gyneltä resepti).
 
Tänään sitte tein testin ja negahan se oli.Jotenki ihan oletetusti.
Mulla rupee menee hermot tän yrittämisen kans ku ei mitään tapahdu :( Ja mietin kuinka kauan sitä tarvitsee luomuna yrittää ennen ku kääntyy lääkärin puoleen.Ekaa yhteistä yritetään, mulla on 3 aijemmin. Ja sit toisaalta olinhan mä jo raskaana mut :'( Ja suht normi kierto mun mielestä...Mä en edes tiiä et mistä sitä kysyis ja mitä :ashamed: Turhauttaa vaan niin pirusti ku kestää ja kestää.Nyt ollaan lokakuusta yritetty...Ja taas omaa napaa vaan.Anteeksi :ashamed:
 
Helmiäinen, mulla ovistestin ja/tai omien tuntemusten perusteella edeltävät luteaalivaiheet ovat olleet 11-13 päivää. Välillä oma tuntemus ennen tikun plussaa..

Ja nyt viimeisessä kierrossa en oikeestaan tuntenut mitään erikoista, selkäkipuja oli kp 24-26 ja selvä ovisplussa kp 25. Epäselvä tulkinta kp 24. Mut jos se eka ois plussa ollut, niin ei siltikään tulisi kuin 9 päivää luteaalivaihetta. 8-9 nyt aimman 11-13 sijasta. Ovislimojakaan ei tullut niin "hyviä" kuin aiemmissa kierroissa. Tosi vähäistä oli, jotenki tuntuukin että joku meni vikaan. Ensin ovis viivästy parin edellisen kierron (kp 22) o-päivästä mutta kuitenkin menkat tulivat aikataulussaan jättäen siten ton lopun lyhyeksi. Lisäksi oli inhottavimmat PMS oireetkin tähän asti.
 
Enkä mä oikein tiedä, mistä lääkkeestä nyt apua olisi tähän. Terolutteja kun joskus söin kp 15-24 oli tilanne se, ettei mulla ollut omaa kiertoa niin noilla ja clomeilla auteltiin kroppaa. Clomit kun sai oviksen tarkkaalleen kp 13-14 aikaan. Koko kierto sillon 27 päivää.

Nyt mulla taas pelaa kroppa ja varmasti ovuloinkin ainakin useimmissa kierrossa mutta ovispäivät vasta alkaen kp 22 olleet. Jos söisi teroja niin kävisiköhän niin ettei se ovis kerkeisi tulla ollenkaan ja kierto sitten vaan kemiallisesti lyhenisi :/ Pitää nyt tarkkailla, voihan olla että viime kierto oli vain poikkeus.
 


Tiukun äiti.................kp 47/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 40/25-32......DPO 25
marrr.........................kp 39/28-30......................yk7
Cladoceran...............kp 33/37-42.....................yk4
Dreaming86..............kp 31/27-29......................yk 2
sintsu78...................kp 27/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 23/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 20/27..........................yk13
high5........................kp 20/28...........................yk2
moumou...................kp 19/29-31......................yk6
Minna77...................kp 16/26-32.....................yk8
Petite.......................kp 13/27............................yk3
äityli30......................kp 13/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 10/28-31
Sero..........................kp 9/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 9/30-37
Helmiläinen...............kp 9/28..........................yk4
Myrtle........................kp 7/28-29.....................yk13
Varanikki...................kp 5/28
ikuisuus....................kp 3/28.........................yk2
Ella-83......................kp 3/32-35....................yk7


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
 
Ella toivotaan että jokin poikkeus tms oli...plussaat sitten ensi kierrosta!!!


Minna Mulle vois laittaa kp8 tuon kp9 sijasta...en tiedä mitä olen sekoillut, tänään laskin uudestaan.

Mua vaivaa vieläkin tuo torstainen lorahdus, ja jos se olisi ollut ovis olisi nyt dpo 10...tätihän oli kummallinen tullessan...tai koko vierailun. Nyt mulla uusi pulma mulla on edelleen rinnoissa+ alavatsassa vihlontaa, joka yleensä enteilee tätiä...mutta kun se just oli ja nää oireet jäi niinkuin päälle :/ varmaan tarvitsee testi tehä niin saa itse ainakin varmuuden...mulla on sen verran vilkas mielikuvitus, että jos sen päästää valolleen niin....
Jos tämä olotila ja kummallisuus oireet ei poistu niin teen testin luultavimmin tiistaina.Jolloin dpo 12 ja luulisi että siinä näkyisi jotain jos on näkyäkseen.
 
Hyvää äitienpäivää!!! :wave:

mulla tänään DPO 1 ja karsee olo, lämmöt nousi melkein asteella ja kamala väsymys koko ajan. Sain eilen kaks tosi tummaa viivaa ovistikkuun ja tänään enää haalea se toinen. 2 päivää tuli ne tummat viivat. Eli nyt alkaa sit taas se mensujen odottelu... mitenhän sitä sais taas niitä kuuluisia jäitä hattuun ja pyrstöön :LOL:
 
Mä jotenkin kuvittelin, että tän pinon nimi oli muuttunut touko-kesäkuun piinailijoiksi? Oon aivan sekaisin nyt näiden pinojen kanssa!

Hyvää äitienpäivää täälläkin kaikille äideille, ja Ticalle valtavasti onnea plussasta!! :flower:

Mä mietin, että toivottavasti ensi vuonna tähän aikaan saan itse nauttia äitienpäivästä äitinä. Huomasin myös, että jos tässä kierrossa tärppää, niin laskettuaika olisi aika tarkalleen miehen syntymäpäivä. :D
 
Hei auttakaas naiset :D
Mistä nää mun oudot oireet voisivat johtua?
Mulle on tullut outoa "kipua" keskelle alaselkää, vähän alamahassakin, ehkä vähän kun ja sitten tuntuu kun olisi pallo tuolla alamahassa :ashamed:
En taida oikein osata selittää, anteeksi.
Ehkä mulla on vaan menkat tulossa.

Hyvää äitienpäivää! :flower: :heart:
Ja plussatuulia! :heart: :wave:
 

Yhteistyössä