Toukokuun touhottajat

Wau! Toissapäivänä tilasin ovisliuskat, ja eilen ne jo tuli! Ripeetä toimintaa. Tässä kuussa tehdään vauva! Varmana! *uhkuu ja puhkuu plussatuulia*

Vaikkakin, miehen ketale sanoi eilen, että pitäisköhän vähän jarrutella tätä vauvaintoa. Siis anteeksi, mutta mitä hemmettiä? Ollaan oltu yli vuosi ilman ehkäisyä, ja käsittääkseni vuoden alusta alettu ihan oikeasti yrittämään ilman tjottailua, niin mitä tämä peli nyt on olevinaan??? Noh, ehkä se vain meinasin, että mun kannattais pikkuisen rauhoittua, niin pareremmin vois onnistaakin. Ja varmaan se oikeassa onkin, mutta kyllä mä silti hiukan petyin ja pahoitin mieleni. Eikö se sittenkään halua?

Muutenkin se tuntuu jokatoinen kuukausi näyttävän vihreää, jokatoinen punaista valoa. Että enpä tiedä sitten, pitäiskö tosiaan kaiken tän touhottamisen jälkeen laittaa homma jäihin...
 
höh... Voi kun olisinkin kuin puhkuisinkin plussaintoa... Nyt tuntuu, etten ehkä ovuloi ikinä koskaan, koska nyt on menossa jo kp 30, eikä oviksesta tietoakaan. Tikuttelin yli viikon ja lopetin sen homman, kun ajattelin, että ehkä jo vakiintunut lämpöjen seuraus näyttää jos jotain tapahtuu. Niin kun ajattelin, että kevätaurinko saa hormonit hyrrimään ja kaikki onnistuu. Ehkä on sittenkin liikaa töitä ja stressi ihan oikeasti vaikuttaa...

Joka tapauksessa jtp-pupukalenteri on voimissaan ja ukkokin kyselee välillä, että onko tänään pupupäivä? :LOL:

Vähän down-fiilikset, mutta aurinko paistaa ja huomenna on TYKY-päivä ja pelkkää kivaa tiedossa tavallisen överihektisen työrutiinin tilalle. Mutta hyviä fiiliksiä toivottelen silti kaikille! ja plussapuuh etenkin äitylille
 
heippa taas :)

Ganja: 2 viikon päästä vasta kk poisjäämisestä ? :eek: okei, no sittenhän meillä on kaikki vielä mahdollista, jännää! :) Minä meinasin sunnuntaina testata uudelleen.

ja jotkut täällä ehti kyselläkin, että testasinko niin siis juu negan eilen aamulla. Nyt 6 päivää myöhässä.
 
Ai niin, unohtunut tänne kirjoitella että tilasin ajan gynelle kp13, saa tutkia että onko munista kasvamassa ja onko limakalvo tarpeeksi paksu vai mistä kiikastaa tämä homma.
Vai kiikastaako yhtään mistään :D
Mut kuitenkin, nyt on 2kk teroja syöty ja lääkäri sanoi että jos ei niillä auta niin sitten sen jälkeen lääkäriin lisätutkimuksiin. Meen heti, en jaksanut mitään kuukautta oottaa että mikä mättää jos joku mättää :p
Minäkö malttamaton, en.. tällä kertaa mies :D
 


Tiukun äiti.................kp 45/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 38/25-32......DPO 23
marrr.........................kp 37/28-30......................yk7
Ella-83......................kp 35/32-35.......DPO 9......yk6
Cladoceran...............kp 31/37-42.....................yk4
Dreaming86..............kp 29/27-29......................yk 2
Tica...........................kp 28/25-28......................yk1
sintsu78...................kp 25/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 21/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 18/27..........................yk13
high5........................kp 18/28...........................yk2
moumou...................kp 17/29-31......................yk6
Minna77...................kp 14/26-32.....................yk8
Petite.......................kp 11/27............................yk3
äityli30......................kp 11/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 8/28-31
Sero..........................kp 7/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 7/30-37
Helmiläinen...............kp 7/28..........................yk4
Myrtle........................kp 5/28-29.....................yk13
Varanikki...................kp 3/28
ikuisuus....................kp 1/28.........................yk2


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
 
Myrtle Munki mies on sellainen et se vaan naureskelee mun jutuille eikä ota yhtään tosissaan :kieh: Vaikka mä tiedän et se haluis ja mahdollisimman nopeesti.Mut silti se ei hermostu ja on sitä mieltä et me saadaan vauva ilman mitään hermoiluja.Se tulee ku on tullakseen :headwall:
Ja paskat tuu! Mulla menee jo hermot.Oon ihan totaalisen kyllästyny tähän odotteluun...Asiasta kyllä aikaajoin keskustellaan tai siis mä kiukuttelen ja kiljun et sä et ees haluu.Ihme et se ees jaksaa kuunnella mua :LOL:

Taas on testejä tilattu ja ne tuli eilen.Ja pakkohan mun oli aamulla koittaa.Negaa näytti.Eikä kyllä oo taaskaan mitään tuntemuksia, et olis tärpänny.On ihan turhaa rahan tuhlausta tuo testailu mut ei voi mitään...
 
TÄTI TULI KYLÄÄN!!! Tää neiti on ehkä maailman onnellisin tänään. :D Ovistestejäkin on kaapissa odottamassa 12kpl, joten heti kun menkat loppuu, aloitan tikuttamisen. Päätin tulla raskaaksi tästä kierrosta.

Joko kroppa on sekaisin pillereiden jäljiltä tai sitten tää yrityksen aloittaminen ja kauhea vauvakuume ajoi elimistön johonkin ihmeelliseen tilaan, nimittäin menkat alkoivat heti, kun olin muutaman päivän ihan muissa ajatuksissa ja suunnitelmissa. No, joka tapauksessa, mulla on vihdoin kp1 ja pääsen jännäilemään! Noita kp:itä ei tartte muutella, koska toivon syvästi, että tää pitkä kierto oli vaan yksittäinen poikkeama.
 
Ihana tsekata aina Minnan listasta, että taas on noustu hieman ylöspäin... :D kiitos päivityksistä siis! Mulla ovis tuloillaan, kaks vahvaa viivaa piirty aamulla ovistikkuun. Ja kävin oikeen kauhujen hammaslääkärillä tänään, puuduttamatta sörkittiin vanhaa reikää maitohampaassa ja laitettiin uusiksi paikat. :x olipahan välillä muuta ajattelemista... :LOL:

Ihanaa et Ikuisuus pääs viimein piinasta! onko miten reilua vuoto nyt, kun noin kauan odotutti sua?
 
Täällä täti pakannut tavarat ja poistunut...tosin jätti jälkeensä vielä pientä pyyhintäsotkua :kieh:
Siihen liittyen kysyisin onko kellään ollut vastaavaa...googlekaan ei oikein tiennyt mitään selkeää..
Eli 2 päivää tuli niukasti(yleesä siis runsaasti) punaista verta...ja mulla oli koko ton ajan tosi väsynyt ja apaattinen olo..ja huimasi muutamia kertoja...sen jälkeen täti muuttui ruskeaksi, välillä jopa musta...ja edelleen pyyhittäessä tulee paperiin vähän ruskeaa...missään vaiheessa mua ei ole vatsaan sattunu/ollut mitään kipuja.Mitähän mahtaa olla...???


Ella Kyselit jossain ketjussa siitä iltapäivä/ilta pahoinvoinnista...mulla oli edellisessä(ei tuossa ruskeassa) iltapäivä öllötystä...ihan kunnon öllötystä että piti ihan hengittaa rauhassa ettei purjo tule...hauskinta oli että se aina iski samaan aikaan klo14.45 eteenpäin...sitä kesti vajaan viikon..jonka jälkeen täti kurvasi paikalle. Testasin tuosta kierrosta negan...eli mulla se ei ainakaan liittynyt mihinkään raskauteen..
 
Ella en kerennyt tuohon lisäämään(ovikello soi) että kaverillani oli koko alkuraskauden iltapahoinvointi...eli aamut ja päivät ok, mutta illalla lensi oksu, toivotaan ja pidetään peukkuja että sulla olisi samoin.
Tulehan huomenna kertomaan testin tulos... =)
 
Kävin sitten ostamassa apteekista Clear Bluen 2 raskaustestin pakkauksen... Nyt jää toinen käyttämättä koska jo ensimmäinen näytti plussaa!! ...ja niin kirkas oli, että...
Neuvolan tätit on nyt hyvillään, kun tämä oli vasta eka kierto ilman pillereitä :ashamed:

Toivotaan plussia myös kaikille teille!!
 
Voi Ella, iso, iso haliruttaus sulle! Miten tää onkin toisilla niin vaikeeta.. Ei auta kun pää pystyyn ja uutta yritystä kehiin. :hug:

Paljon onnea Tica!

Mä olen muuten jostain kuullut, että heti pillereiden lopettamisen jälkeen on hyvätkin mahdollisuudet raskautua, onko tämä totta ja mihin perustuu?

Ja sitten taas teroista lisää kysyttävää! Jos tikuttaa oviksen, niin onko hyvä vai huono asia syödä sen jälkeen noi loput terot? Mulle on hiukan epäselvää, aiheuttaako ne joktap välivuodon ja samalla sitten alkio tulis ulos, vai jos hedelmöittyminen on tapahtunut, niin vahvistaako se sitten vain kohdun limakalvoja ja parantaa alkion olosuhteita? Mulla jäi tosta paketista neljä nappia, eli heitänkö pois vai käytänkö hyväksi?
 

Yhteistyössä