Toukokuun touhottajat



ikuisuus....................kp 59/28.........................yk1
Tiukun äiti.................kp 41/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 34/25-32......DPO 19
marrr.........................kp 33/28-30......................yk7
Helmiläinen................kp 32/28..........................yk3
Varanikki...................kp 31/28
Ella-83......................kp 31/32-35.......DPO 5......yk6
Cladoceran.................kp 27/37-42.................yk4
sintsu78...................kp 21/30-33........................yk4
Hippuli-81.................kp 17/33-45......................yk3
nirppurotta................kp 14/27......................yk13
high5......................kp 14/28...................yk2
moumou...................kp13/29-31..................yk6
Minna77....................kp 10/26-32.................yk8
Petite........................kp 7/27........................yk3
äityli30......................kp 7/27-31...................yk3
Hemmi.......................kp 4/28-31
Sero..........................kp 3/25-35...................yk6
Myrtle........................kp 1/28-29......................yk13


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
 
Aah, vihdoinkin hanat auki, tuntee oikein kuinka kroppa rentoutuu.. Eli Myrtle kp 1/28-29. (Antaa olla noin, kun tää ei ollu luomukierto.)

Seuraavaksi testailen sitten synttäripäivänäni, ja maailman paras synttärilahja tietysti olis kaunis plussa... Muuta en tarvitse.
 
Kiitos kaunis haleista Minna77, mutta tällä kertaa olen ihan iloinen tädin vierailusta, sillä en tuon tero-kuurin takia vielä mitään odottanutkaan, gynekin piti epätodennäköisenä, että tässä kierrossa mitään tapahtuu.

Hän sanoi myös, että nyt mahdollisuudet raskautua paranee muutamaksi kuukaudeksi, en vain oikein ymmärrä miten se on mahdollista, sillä käsittääkseni terot ei ole mikään tae ovulaatiosta, ja kierto mulla nyt on muutenkin ollut tasainen, lukuunottamatta paria viime kuukautta, kun on ollut tuota muutakin häikkää. Että sikäli suhtaudun hieman skeptisesti niihin puheisiin. Mutta toivotaan, toivotaan.. Syksyyn mennessä jos ei tärppää, niin sit kyllä mennään jo tutkimuksiin miehen kanssa molemmat.
 
Onnea plussanneille :flower: :heart: ja :hug: sitä tarvitseville.
(.) omitusiet menkat.Pari ekaa päivää vuosin ku seula,nyt vain tuhruttaa.No,kuhan nyt vaan äkkiä pakkais täti kimpsunsa,että pääsis tosi toimiin :D
 
täällä ei menkkoja vieläkään ja testi nega :( !? siihen testiin tuli eka "plussan kuva" (apteekin oma) eli sellainen poikkiviiva mut hävisi testi ajan jälkeen. onkohan testi ollut väärintehty/viallinen? 3 pvää myöhäs..kiertoni on aina ollut melkeinpä tunnin tarkka :(
 
kiitos kannustuksesta, toivotaan kaikille plussia :) jänskättää kovasti. ihmetyttää vain, että eikö r- testin pitäs jo näyttää plussaa jos olisi.. :eek:? oireita ei oo ollu muuta ku pahoinvointia aamuisin.
 
Myrtle: Miksi ja millaisen terokuurin sait? Mä söin kp 17-24 2tabl päivässä 7pv:n ajan, 2kiertoa. Nyt varasin kp 13 gynelle ajan että saa ultrata että onko siellä munasolua kasvamassa ja onko kohdun limakalvo ok. En malttanut odottaa kuukautta, mutta jäi häiritsemään tuo kun kirjoitit et terokuurin jälkeen pari kuukautta mahikset olis paremmat.. että taasko tässä hätäilen :)

Täällä flunssa iskemässä päälle ja hermot menee tähän särkyyn. Ensin menkkakivut ja nyt tämä flunssasärky päälle.. ihanaa :kieh:
 
Täällä kans niiskutettaan, mut taitaa johtua allergiasta.Kestää siis tovin tämä pärskintä :|
Mua taas rupee himottaa nuo raskaus testit vaikka on taas sellainen olo ,et mitään ei tapahdu.Mut silti tekis mieli niitä jostain tilailla...Mistäs sitä ikinä tietää, jos vaikka kuitenki ois onnistunut :p
 
Täti soitti eilen illalla myöhään ovikelloa, mutta kun avasin ei siellä ollutkaan ketään :eek: Pilaa tekee siis hän :headwall: Mut ainakin yksi menkkoja ennustava oire ilmeni tänä aamuna, toispuoleinen päänsärky nousevana niskassa. Ei vielä kp 1 kun vuotoa vain pyyhkiessä. Luulenpa että illansuussa alkaa, tulen vielä tiedottamaan tämän tärkeän asian :D
:kieh:
 
Heipsan parin päivän tauon jälkeen :wave:
Täällä eletään sitä rentoa vaihetta kun ei tarvi vielä mitään testailla :D ovista kyl tikutan mut stressiä en siitä ota. Jotenkin on nyt rauhallisempi olo kaiken kaikkiaan, ehkä se johtuu tulevasta kesästä, mulla alkaa 3 viikon päästä 8viikon loma :heart: :heart: :heart: Olis ideaalista raskautua nyt, niin sais rauhassa yrjöillä kesän :LOL: Mutta eipä tuo haittaa jos ei niin käykään. Meidän nuorimmainen on ollut tosi kipeenä ja se on kyllä syöny voimia tästä vauva-asiastakin. :| vaikuttaa selkeesti myös miehen innottomuuteen. Nyt kuitenkin ollaan tehty päätös yhdessä,että yritellään TJOTilla,ja jos vauva tulee niin hyvä niin. :)
 
Sero

Mulla oli viime kuussa kummat menkat ja kummia oireita, joten menin lekuriin ja lopulta gynelle, joka löysi oikealta munasarjoista kystan. Siihen määräsi terot, väitti että liuottaa kystan pois, ja samalla seuraavat 3-4kk olis paremmat mahdollisuudet raskautua. En saanut oikein selvää, mitä apua niistä on, enkä kamalasti sitten kysellytkään. Oli nimittäin venäläinen gyne ja meillä oli hienoinen kielimuuri.. Sen verran kysyin, ja sain vastauksen, että terojen aikana on mahdollista, mutta ei todennäköistä tulla raskaaksi. Ainakin siis tässä minun tapauksessani. En huomannut ovulaatiota viime kierrossa, ehkä siinä syy.

Mutta mitä mä olen netistä lukenut, niin mun käsittääkseni terojen on tarkoitus vain lyhentää ja tasata kiertoa, eikä mulla kierron kanssa ole mitään ongelmia koskaan ollut. Ja varsinaisesti lapsentekomielessä mulle ei niitä siis määrätty.
 


ikuisuus....................kp 60/28.........................yk1
Tiukun äiti.................kp 42/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 35/25-32......DPO 20
marrr.........................kp 34/28-30......................yk7
Helmiläinen................kp 33/28..........................yk3
Varanikki...................kp 32/28
Ella-83......................kp 32/32-35.......DPO 6......yk6
Cladoceran.................kp 28/37-42.................yk4
sintsu78...................kp 22/30-33........................yk4
Hippuli-81.................kp 18/33-45......................yk3
nirppurotta................kp 15/27......................yk13
high5......................kp 15/28...................yk2
moumou...................kp14/29-31..................yk6
Minna77....................kp 11/26-32.................yk8
Petite........................kp 8/27........................yk3
äityli30......................kp 8/27-31...................yk3
Hemmi.......................kp 5/28-31
Sero..........................kp 4/25-35...................yk6
Myrtle........................kp 2/28-29......................yk13


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
 
Hähää, tilasinpa ekaa kertaa elämässäni nivaskan ovistestejä, ja kaupan päälle pitäis tulla raskaustestejäkin. Nyt ollaan sitten ihan ekaa kertaa näin kuolemanvakavissaan liikenteessä, loppui tjottailu ja arvailu tähän paikkaan! (se siitä spontaanista ja rennosta seksistä sitten...)
 
Myrtle Melkein käy kateeksi, kun tässä arvailen, että onkohan ovis nyt tuloillaan tai menoillaan. Päätin kuitenkin tän kuun mennä ainakin vielä ilman :).

Hmm...jos en tietäisi, että näitä ovisoireitakin voi kehitellä ihan itsekseen, niin voisin väittää et semmonen ois menossa. Vihlaisi vatsaakin...noh tässähän sitä voi sitten touhottaa itsekseen... On vaan sit taas vaikeempaa vaan kaikessa rauhassa odotella menkkoja. Nyt taas alkaa lähtemään lapasesta tää kuume. Mulla se tarkottaa kestovaippasivujen yms. vauva-aiheisten juttujen lukemista ihan loputtomiin. Ikään kuin en tietäisi niistä kestoistakin kaiken... Tekisi mieleni alkaa ompelemaan edes tuttavien lapsille, mut ei millään kehtaa, kun eivät niin kovin läheisiä ole ja siitä voi alkaa taas lähtemään arvailut, että no millos teillä sit on tulossa... Mut kuume sen kuin nousee kevättä kohti ( ja kyllä se kertoo kierron vaiheestakin ;) ). Tsemppiä kaikille!
 
Marrr Täällä kans myöhäs on ja testit negaa :S mitään oireita tai vatsan nippailuja eikä muutakaan oo kokoaikana ollut mikä on aika kummallista. Kohdun napukka edelleen kiinni ja kova niinkun ekassa raskaudessa. nännejä on nyt välillä nipistellyt ja sattunut ja kokoajan pystyssä. Tänään vasta alkoi jotain tuntemuksia oleen alamahassa ja selässä melkeen kun menkkakipu mutta huomattavasti lievempää.... kummia kyllä noi testit voisin niin sanoa että raskaana ollaan jos nuo testit ei vaan näyttäs negaa... mulkaan ei kumminkaan koskaan kierto näin pitkäks mee
 
Terve!!! Tulisin myös mielelläni mukaan.. Kp 27/27-29 ja yk 2.
Täti tupsahtaa hyvin pian paikalle, on semmoset tuntemukset.. :(
Kuulostaa Myrtle tutulta :) Meilläki joka kerralla petipuuhissa josko kävisi tärppi! Ja ovistestejä myös tilattu..
Plussatuulia!!!
 

Yhteistyössä