Toukokuun touhottajat



ikuisuus....................kp 61/28.........................yk1
Tiukun äiti.................kp 43/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 36/25-32......DPO 21
marrr.........................kp 35/28-30......................yk7
Helmiläinen...............kp 34/28..........................yk3
Ella-83......................kp 33/32-35.......DPO 7......yk6
Cladoceran...............kp 29/37-42.....................yk4
Dreaming86..............kp 27/27-29......................yk 2
Tica...........................kp 26/25-28......................yk1
sintsu78...................kp 23/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 19/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 16/27..........................yk13
high5........................kp 16/28...........................yk2
moumou...................kp15/29-31......................yk6
Minna77...................kp 12/26-32.....................yk8
Petite.......................kp 9/27............................yk3
äityli30......................kp 9/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 6/28-31
Sero..........................kp 5/25-35.....................yk6
Myrtle........................kp 3/28-29.....................yk13
Varanikki...................kp 1/28


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
 
Voinko liittyä joukkoonne? :wave:

Taustaa: Minulla on reilun puolen vuoden ikäinen vauveli ja nyt päätimme, että toinen saa tulla sitten kun on tullakseen. E-pillereitä kerkesin käyttää edellisen jälkeen 2 kiertoa ja nyt on eka kierto menossa ilman pillereitä. Nyt jännätään tärppäskö jo nyt, vaikka pidänkin sitä hyvin epätodennäköisenä...

kp 26/25-28 yk1
 
Keskiviikkopäivää kaikille! Tervetuloa uudet, ja ilmeisesti onnittelut Varanikille ja tädille. :D

Mun täti pikkuhiljaa pakkailee jo kamojaan, kai se jotkut loppuroiskaisut vielä heittää mennessään, ja sitten vaan niitä ovistestejä ootellessa. Jotenkin taas poikkeuksellisen lyhyt vierailu, mutta kai se pitäis olla vaan tyytyväinen, eikä aina pelätä pahinta.

Ukko ilmoitti eilen lähtevänsä duuniporukalla laivalle just tärppien aikoihin. Piru vieköön, hukkaa hyvän päivän, ja seuraavana päivänä simpat on varmaan niin kännissä, että ui väärään suuntaan.. Mutta katsotaan. Jtp onnistuu joktap, joten antaa pojan vähän rentoutua välillä.

Ovistestien käyttäjille kyssä! Ootteko testailleet joka päivä, vai miten? Ihan on uus juttu mulle, ja varmaan pakkausselosteessa on hyvät ohjeet, mutta etukäteen nyt jo kyselen kokeneempien neuvoa..
 
Myrtle, kiittää ja kumartaa :D Laitahan tädille lähtökahvit ja potkaise ulos :D

Mikä olisi ensimmäinen päivä jolloin ovista tikuttaisin. Mulla taitaa kumminkin olla noita testejä olla vielä pariksi viikkoa. Osaako joku sanoa? :wave:
 
http://www.mammaksi.fi/info_pages.php?pages_id=15 Ovistesteistä jotain.. Jos on säännöllinen kierto, riittänee kun alkaa tikuttaa muutamia päiviä ennen oletettua ovista. Jos ei taas ole hajuakaan kierrosta, kannattaa testailla vaikka heti menkkojen jälkeen joka päivä.
 
Siis apua,katoin neloselta vauva tulossa-ohjelmaa ja siis voi hyvänen aika miten tuskaselta näytti synnytys.Mä en ehkä haluakaan synnyttää,IKINÄ :( siis voi paniikki!Miten joku voi synnyttää?!Mä en ymmärrä??Huh huh...
 
Hemmi Mulla esim synnytys oli oikeasti ihan kamalaa ja tuskallista mutta ehdottomasti sen arvoista... tosiaan kuitenkaan kaikilla on erilainen kokemus suosittelen vaan että ota sitten vaan epiduraali mahdollisimman pian :D
 
Tohon synnytys juttuun...Jos se jännittää niin kannattaa jo etukäteen ottaa asia esille niin osaavat synnärillä sitte huomioida paremmin =) Ku se ei aina mee niin ku haluu, mut ainakin minut huomioitiin eri lailla ku oli kivulias kokemus taustalla ja sanoin sitte ajoissa et pelottaa...Ja varmaan nytkin menen juttelemaan kunhan sinne asti pääsis...

Testejä tilattu ja niitä odotellaan huomiseksi tai pe.Saa nähdä kuin mä onnistun hillitsee itseni.Aluksi ajattelin et äitienpäivän aamuna testaan...Seki on viel aikaista mut saa nähä.Itseni tuntien ne testit polttelee niin et on pakko jo aijemmin...
 
dpo 7 ja oireita on kivasti, tällä hetkellä eniten vaivaa toispuoleinen kylkipu/pistely sekä kuumeinen olo ja päänsärky. Näyttäs siltä, että äitienpäivänä pääsen testaamaan, ellen sorru ennemmin..
 
Iltaa! Alkuun onnittelut ja halaukset niitä ansaitseville.

En oo kauheasti käynyt täällä nyt tän kierron aikana, kun ei minkäänlaisia tuntemuksia oo ollut. Mutta eilen alkoi polte oikealla munasarjan kohdalla ja selkäkipu, ja lisäksi tosi paljon limaa, eli luulisin oviksen olevan justiinsa, vaikka onkin jo kp 16. Nyt sitte ei hajuakaan, milloin menkkojen pitäisi alkaa....olettaisin, että kierto siis venyisi nyt tämän takia muutamalla päivällä?
Mikä hassuinta, en oo koskaan tikutellut ovista ja olen vahvasti, säännöllisistä kuukautisista johtuen, luullut että ovis on siinä kp 12-14 välillä ja koti-inssitkin on toteutettu niitä päiviä ajatellen. Mulla on aina muutama päivä luullusta oviksesta alkanut selkä- ja vatsapolte, eli ehkä onkin niin......että mulla ei ookkaan vielä noissa aiemmissa kierroissa ollut ajankohta oikea, jos ovis onkin ollut aina siinä kp 16-17 tienoilla :eek: ? No en tiedä sitten... jotenki eritavalla nyt jännittää tämä kierto, koti-inssi on siis tehty kp 13 kun limailu alkoi ja kp 16. kun on limat voimakkaimmillaan..... Heh. Limoja siellä ja limoja täällä.

Uusille palstailijoille vielä tervetuloa :wave:

*muoks* mulle ei tässä kierrossa kyllä kannata noita dpo.ta laittaa, koska en tosiaankaan oo nyt tuosta oviksesta varma.....vai.....No ehkä kuitenki vois huomiselle laittaa dpo1
 
Pakko käydä täällä kurkkimassa :)

jokos marr on testannut? plussatuulia toivottelen kaikille :heart:

synnytyksestä: mä en osaa pelätä synnytystä ku eihän se kipu kauaa kestä ja lopputulos on sen arvoinen :)
ekan synnytys kesti 10h ja oli aivan ihanan rauhallinen ja mukava kaiken kaikkiaan. Toisen synnytys kesti 3h ja oli tosi nopea/ rajukin, mutta kaikenkaikkiaan hyvä mieli siitäkin jäi ja jännityksellä sit odotellaan et miten tämän kolmosen kanssa käy ku matkaa synnytyssairaalaan tulee olemaan 50km :D
 
synnytyskeskusteluun: Mulla ei menny ihan putkeen edellinen synnytys. Ensimmäisenkin raskauden aikana otin pelkoni jo puheeksi neuvolassa ja he olivat tosi ymmärtäväisiä, olisin saanut lähetteen pelkopolille, jos vaan olisin halunnut. Nyt pelko on sitten vain vahvistunut ja otan asian puheeksi heti neuvolassa... jos sinne asti päästään jossain vaiheessa. Kipu ei enää kuitenkaan pelota, koska epiduraali piti kivut hyvin poissa. Tuota kipua pelkäsin aikaisemmin... mutta ei se ollutkaan sitä, miltä se telkkarissa näyttää.
 
Voi apua, kp 61 jo menossa. :'( Hemmetti sentään. Tässähän on mennyt jo reilu kuukausi tuskaillessa menkkojen myöhästymistä. Oon välillä haudannut koko vauvaprojektin niin syvälle mieleeni, että haaveilen kaikenlaisesta muusta, kun tuntuu, ettei tästä tuu ikinä yhtään mitään, kun kierto vaan venyy ja venyy. Kattelin matkatoimiston sivujakin ja tekisi mieli tilata matka talveksi. Olisi ainakin varma tapa hommata itsensä raskaaksi, kun varaisi matkan jonnekin hamaan tulevaisuuteen. :D

Onnea teille kaikille plussanneille ja uusille tervetuloa!
 
Hellurei ja hellät tunteet

Tää on back!! Ei se auttanut se palstaton kuukausikaan ja nyt siis kp 5/30-37. Kierto aivan mitä sattuu taas, nyt tipahti taas kolmeenkymppiin ja täti tuli 7 päivää oviksesta?!Törkeetä Oli kyllä ripeä vierailu, eka ajattelin kiinnittymisvuotona, mutta pitää heittää toivomasta jatkuvasti.. Varasin ajan loppukuusta yksityiselle gynelle juttelee näistä kierroista.

Ikuisuus: Voi sua. Olisin jo hermoraunio.

Piprane eama :flower: Hienoa. Onnittelut. Vappuplussa.

Tsempit muillekkin tädin yllättäneille.
 
Ai niin. Ja Hemmiko se jutteli aikasemmin siitä, kun on käynyt tammikuun odottavissa vähän haistelemassa ja ajatellu, että kohta on osa porukkaa. Mulla aivan sama. Siellä mä olen lueskellu jo marraskuisista asti.. :ashamed:
 
Kiitti Ella-83, taidan alkaa tikuttamaan tuossa kp 11, kun noita testejä kerta riittää hyvin. Toivottavasti tuo viime kierron viivattomuus ei johdu huonoista testeistä vaan ovuloimattomuudesta KM:n jälkeen. Pupuilemattomuudesta ei ainakaan :D

Ikuisuus :hug: Laitan tän tädin seuraavaks sulle.
 


ikuisuus....................kp 62/28.........................yk1
Tiukun äiti.................kp 44/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 37/25-32......DPO 22
marrr.........................kp 36/28-30......................yk7
Ella-83......................kp 34/32-35.......DPO 8......yk6
Cladoceran...............kp 30/37-42.....................yk4
Dreaming86..............kp 28/27-29......................yk 2
Tica...........................kp 27/25-28......................yk1
sintsu78...................kp 24/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 20/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 17/27..........................yk13
high5........................kp 17/28...........................yk2
moumou...................kp 16/29-31......................yk6
Minna77...................kp 13/26-32.....................yk8
Petite.......................kp 10/27............................yk3
äityli30......................kp 10/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 7/28-31
Sero..........................kp 6/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 6/30-37
Helmiläinen...............kp 6/28..........................yk4
Myrtle........................kp 4/28-29.....................yk13
Varanikki...................kp 2/28


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
 

Yhteistyössä