Toukokuun touhottajat

Huomenta,

täällä myös lorvitaan töissä.. tuli peruutus joten nettiin tulin samantien :ashamed:
Tänään pitäs olla dpo2 ,alkaa taas pikkuhiljaa tää oviksen jälkeinen oireilu eli tissikipuilu joka lähinnä nänneissä. Aika sitten näyttää, onko ne mensut tulossa vai ei. Ainakin ajoitus meni aika nappiin tässä kierrossa, että lopputulos on sitten Herran hallussa... ;)
 
Tiukun äiti Jos siellä masussa joku tekee tilaa itselleen :heart: d =) b

Ehkä tänään on jo parempi päivä.Ja juu eihän sitä ikinä tiedä jos se plussa sieltä kohta tuliski.Mietin vaan ku jos pitää pyytää "apuja" ni mun mielestä tuonne lekuriin on ajat vasta syksyksi ja jos niitä vasta sillon syksyllä kyselee, niin ties kuinka kauan saa oottaa...Eikä yksityiselle oo varaa mennä.Kyllä me kesä vielä itsekseen jatketaan kuitenki harjoituksia..
 


Tiukun äiti.................kp 48/28-49.....................yk2
Cladoceran...............kp 34/37-42.....................yk4
sintsu78...................kp 28/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 24/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 21/27..........................yk13
high5........................kp 21/28...........................yk2
moumou...................kp 20/29-31......................yk6
Minna77...................kp 17/26-32.....................yk8
Petite.......................kp 14/27............DPO 2................yk3
äityli30......................kp 14/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 11/28-31
Sero..........................kp 10/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 10/30-37
Helmiläinen...............kp 10/28..........................yk4
Myrtle........................kp 8/28-29.....................yk13
Varanikki...................kp 6/28
ikuisuus....................kp 4/28.........................yk2
Ella-83......................kp 4/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 4/27-29......................yk3
marrr.........................kp 4/28-30......................yk7
Ganja........................kp 1/25-32......................yk5


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
 
Dreaming86 Pahoittelut tädistä :hug: Toivotaan parempaa onnea tälle kierrolle ;)


Mä päätin testata ovista tämän kierron, ja tänään tuli tämmöinen:


http://www.aijaa.com/v.php?i=4178362.jpg

Mitä sanotte? Minusta on niin vaikea sanoa. Välillä ku katson, niin viivat eivät vielä ole ihan yhtä vahvat, ja välillä ihan kuin olis.
 
Minna77 ensivilaisulta ei minusta ole ihan tasavahva, mutta ei tosiaan kyllä paljoa puutu! Onkos mitään tuntemuksia?

Taas kysyttävää! Tietääkö kukaan, tarviiko munasolu kypsyäkseen jonkin tietyn lämpötilan? Simpathan tykkää viileämmästä. Tuli vain mieleen, kun nyt ekaa kertaa kolmeen kuukauteen mulla laski lämmöt alle 36,5, mikä on mulle ollut se normaali, enkä ole kahdessa viime kierrossa huomannut ovulointia, niin voiko tuo lämpöjen koholla oleminen olla yhteydessä ovuloimattomuuteen? En ole myöskään ollut yhtään niin "viriili" näiden kolmen ylilämpimän kuukauden aikana, mutta tässä kierrossa huomaa kyllä heti tädin häivyttyä, että halut alkaa kasvaan, ja loppu viikosta en varmaan pysy enää nahoissani. :D

Sitten kuukautisista, että voiko ne tulla vaikka ovulaatiota ei olisi tapahtunut, jos ei syö mitään hormooneja jotka aiheuttaa välivuodon? Mietin vaan, kun mulla nyt on ollut aika kellontarkka luomukierto, niin onko se kuitenkaan mikään tae oviksesta...
 
Ei tarkka kiertokaan ole 100% tae oviksesta mutta todennäköistä kuitenkin. Ovulaation lisäksi voi tulla häiriötä esim. kiinnittymisessä, et vaikka ovuloisi niin alkio ei pääse tarraamaan kiinni.
Munasoluilla tuskin lämpörajoituksia kun sisuksissa ovat lämpimässä muutenkin.
 
Myrtle Kiitos paljon! Valkovuotoa kyllä on paljon, mutta ei muuta tuntemuksia mahassa. Tosin, en välttämättä niitä erottanut, koska mulla oli la ja su ruokamykytys, ja sen takia maha kipee muutenkin. Sen vuoksi myös jäi la:na tikuttamatta, ja eilen tikutin vasta iltapäivällä. Silloin tulos oli tämänpäiväistä heikompi. Sain kellistettyä miehen nyt :D :whistle: , ja huomenna tikutan ovista uudestaan, ja katson vahvistuuko. JÄNNÄÄ!!

Mäkin luulen, ettei munasolulla ole erikoisempia lämpövaatimuksia.
 
heittäkääs nyt mulle sitten vaikka kp1/25-41. eilen sain jonkun oudon valepositiivisen ja myös tässä ollut pari päivää selkä ja alamasu tosi kipeet nyt sit tamppooniin oli tullut verta kun pidän aina varmuuden vuoks... en tiedä oisko joku keskenmeno mutta vähän pistää miettimään että mikähän mussa on vialla kun ei onnistu :( harmittaa... noh mutta nyt virallista kunnon yritystä ruvetaan kokeileen vasta heinäkuussa tikkujen kanssa jne. kerkeempähän käydä koulun loppuun...
 
Moikkis! Täällä ollut niin vauhdikas viikonloppu, etten ole ehtinyt ku pikaisesti lukea. Täällähän on taas jo jännittäjiäkin... :D Vaikka joka kerta tekis mieli heittää hanskat naulaan tän vauvajutun takia, mutta on tää loppukierto kuitenki aina kutkuttavaa aikaa :p .

Pihatouhuja ollaan tehty, kaadettu puita ja muutenki touhotettu. Nyt on poika tosi yskänen ja räkänen, vaikka ollaan koitettu lämpimästi pukea. Mulla oli onneks tänään vielä vapaapäivä ja huomisen oon vielä kotona. Kävi terkkarikin meillä tekemässä 3-vuotistarkastuksen. Pojan painosta oli vähän huolissaan, menee +25% käyrällä. Jätkä ei silti oo kyllä paksu, onhan sillä vahvat reidet, mutta ei ees paljoa masua. On vaan tosi roteva. Jalat on myös yks huolenaihe, on pullavat, matalat holvit ja ohjeeks saatiin pitää poikaa paljon avojaloin...no eihöhän se onnistu.

Täällä ei edelleenkään juurikaan mitään oireita. Alaselkä on vähän kipuillut, mutta kaikki menkkajuilinnat ja rintojen arkuus on poissa..... Normisti mulla ois ollut noita tuntemuksia jo pari päivää oviksesta. Mutta en tosiaankaan tiedä, oliko mulla ovis vasta kp 16 vai oliko ollenkaan. Siltikin olis noitten kipujen "kuulunut" jo tulla. Yksi raskaustestikin on kaapissa....jos tarvetta tulee ;)

Hyvät illanjatkot kaikille :wave:
 
Minna Musta ei oo varmaan mitään apua....mullakin näyttäis samoilta ja sitten taas hieman heikemmältä....ja katson sentään koneen ruutua, joten en pääse edes pyörittelemään :LOL:

Mua jännittää huominen ...iik! Testinkin hain, ei vaan malttaisi millään odottaa huomista.
Mullakun on näitä oireita. Mä en tiedä kumpi harmittaa enemmän jos nega tulee se että on nega=ei raskaana, vai se että mä olen jotenkin kehittänyt nää oireet ittelle=hullu... :/
 
Ganja :hug:

Kiitos kaikille kannustuksesta :)
Mä ajattelin repäistä ja ostaa huomenna testin, sillähän se slviää oonko raskaana vai ei.
Tosin jos/ kun en ole, mulle iskee armoton ahdistus :ashamed:

Hauskaa iltaa kaikille! :flower:
 


Tiukun äiti.................kp 49/28-49.....................yk2
Cladoceran...............kp 35/37-42.....................yk4
sintsu78...................kp 29/30-33......................yk4
Hippuli-81.................kp 25/33-45......................yk3
nirppurotta...............kp 22/27..........................yk13
high5........................kp 22/28...........................yk2
moumou...................kp 21/29-31......................yk6
Minna77...................kp 18/26-32.....................yk8
Petite.......................kp 15/27............DPO 3.......yk3
äityli30......................kp 15/27-31......................yk3
Hemmi.......................kp 12/28-31
Sero..........................kp 11/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 11/30-37
Helmiläinen...............kp 11/28..........................yk4
Myrtle........................kp 9/28-29.....................yk13
Varanikki...................kp 7/28
ikuisuus....................kp 5/28.........................yk2
Ella-83......................kp 5/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 5/27-29......................yk3
marrr.........................kp 5/28-30......................yk7
Ganja........................kp 2/25-32......................yk5


Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
 

Yhteistyössä