Toukokuun touhottajat

heippa tytöt!!

mä en olekaan koko kierron aikan ehtinyt tänne kirjotella ku on ollut muka niin kiire. Täällä on tapahtunut vaikka mitä, plussiakin tullut ihan tosi paljon!! :heart: Onnea!! :heart:

Nyt kerron sit vähän omasta navasta. Tässä kierrossa ihan ekaa kertaa tikutin ovista. Aloitin kp 12 ja jatkoin kp 20 asti eikä löytynyt. Sillon mulla oli sit työpaikan lääkärintarkastus ja juttelin sit että pitäiskö mun ottaa hepatiittirokotus ku suunnitteilla on matka sellasille alueille missä siitä vois olla hyötyä. No joo, jos ottaa rokotteen niin ei saa olla raskaana. Niitä on kolme piikkiä joista kaks ekaa otetaan kuukauden välein ja kolmas 6 kk päästä. Mä sit päätin että ok, se otetaan mahdollisimman pian että se sit on ja pysyy ja ei tarvi miettiä sitä enää. Eli sen kp 20 jälkeen alettiin käyttään kondomia ja sitä oli/on tarkoitus käyttää ainakin sen aikaa että saa ne kaks ekaa rokotusta pois alta. Se terkkari sanoi että sen kolmannen rokotuksen voi ottaa 6kk jälkeen tai sit vaiks vuoden jälkeen, kunhan ottaa sen kuitenkin jossain vaiheessa eli siinä välissä vois vaikka raskautua eikä ois paniikki.

Mut joo, ovista en siis tikuttanut ja eipä mulla missään vaiheessa ollut edes sellasia tuntemuksia että sitä ois ollut. Menkat on nyt myöhässä ku yleensä kuitenkin mennää sen 28 päivän kierron mukaan. Aamulla tein raskaustestin, mutta negaa näytti, ei edes haamuillut. Oiskohan se nyt ollut niin että mulla on ollut ovuloimaton kierto, ku yleensä mulla on kuitenkin säännölliset menkat ja yli 31 päivän ei kierto mee juuri koskaan? Ja rokotetta en siis ole vielä ottanut koska terkkari sanoi että pitää nyt ensin odottaa kunnes menkat alkaa ja että on varma siitä ettei ole raskaana.
 
Kylläpä on ollut plussarikas kuukausi.
Mä just heitin tuhrutteluvuoden alettua hanskat tiskiin tältä kuulta, vaikka oviksesta on vasta 9päivää, ja lugesteron on apuna niin silti vaan tuhruttelu alkaa..
Noh, tää kroppa tuntuu elävän muutenkin omaa elämäänsä, oli lääkkeitä tai ei, joten sama kai se vaikka jättäisin ne vallan syömättä :kieh:
Ei sekoais pääkään niin pahasti, tuleepa lyhyt kierto tästäkin, pääsee uudelleen yrityksen makuun jo reilun parin viikon päästä.. jotain positiivista ;)
 
kp 17 ja ei tunnu miltään nyt. Ovisoireilut lähteneet. Joko ovis oli eilen tai sit vasta tuloillaan, en kuitenkaan ihan varmoja oireita bongannut. Ovistikkuja ei ole nyt käytössä mut se sylkitesti näyttää hedelmällistä (mut sitä näyttää usemman päivän oviksen tienoilla).
 
Huomenta tytöt

Hurjasti onnea plussanneille. Kiva, että porukka vähene,sehän se tarkoitus kai on. Mutta onneksi tulee aina uusia kuumeilijoita. Minäkin siirryn varmaan kesäkuullekkin matkaan mkuumeilemaan. Jos vaikka tulis se jussi-vauva perinteisesti ja nostettais taas maaliskuu synnytyskuukaudeksi...

Täällä edelleen tissit ja amaha juilii, on juilinu jo 3 viikkoa. Ja testit negaa. Tänään menen gynekologille ja juttelen näistä ihmekierroista.

Ihania poutapäiviä kaikille.
:heart: :heart: :heart:
 
Cladoceran...............kp 47/37-42........DPO 10......yk4
Hippuli-81.................kp 37/33-45......................yk3
moumou...................kp 33/29-31......................yk6
Minna77...................kp 30/26-32.....................yk8
Hemmi.......................kp 24/28-31
Sero..........................kp 23/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 23/30-37....................yk5
Myrtle........................kp 21/28-29.......DPO 5....yk5
Varanikki...................kp 19/28
ikuisuus....................kp 17/28.........................yk2
Ella-83......................kp 17/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 17/27-29......................yk3
marrr.........................kp 17/28-30......................yk7
Ganja........................kp 14/25-32......................yk5
sintsu78...................kp 9/30-33......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5
 


Cladoceran...............kp 48/37-42........DPO 11......yk4
Hippuli-81.................kp 38/33-45......................yk3
moumou...................kp 34/29-31......................yk6
Minna77...................kp 31/26-32.....................yk8
Hemmi.......................kp 25/28-31
Sero..........................kp 24/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 24/30-37....................yk5
Myrtle........................kp 22/28-29.......DPO 6....yk5
Varanikki...................kp 20/28
ikuisuus....................kp 18/28.........................yk2
Ella-83......................kp 18/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 18/27-29......................yk3
marrr.........................kp 18/28-30......................yk7
Ganja........................kp 15/25-32......................yk5
sintsu78...................kp 10/30-33......................yk5
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30.......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3
 
Pahoittelut teille, etten eilen päässyt päivittämään!! :ashamed: Laitoin pikapäivityksen nyt jälkeenpäin.

Plussapuuhkia :whistle: :whistle: :whistle: kaikille! Toivottavasti teidän tuntemukset pitäisivät paikkaansa! :flower: :flower: :heart: :heart:

ON: Mulla on ollut ihme tuhruttelu kuukausi. DPO 3-6 alkoi ekan kerran, ovista tulin tikuteltua ja peitot heilui sen mukaan. Tietty sit heti mietti olisiko se voinut olla kiinnitysvuotoa. Nyt alkoi tuhruttelu uudetaan DPO 11-13 ja oli sellaiset kramppaukset mahassa, että aavisteli tädin tuloa, niinkuin tapana on. Eilen sit loppui tuhruttelu, muttei vielä menkkoja, tänään DPO 15. Mitään tuntemuksia ei ole, joten arvattavimmin taas tämä kierto vaan temppuilee.

:attn: Mä kun siis valmistaudun nyt tippumaan, ja on tulossa se kahden kuukauden pakollinen tauko, niin siirtyisin taustalle. Haluaako joku ottaa vastaan tämän päivityshomman? :heart: Mä pystyn vielä päivittämään keskiviikkon asti, mutta torstaina olen lähdössä myös viikon lomamatkalle. Jos siis uusi päivittäjä voisi aloitaa jo torstaista lähtien...?
 
Hyvää alkanutta viikkoa!

Lyhyesti omaa napaa; ei mitään. Ei niin yhtikäs mitään. Välillä kuvittelen, että vähän nipistää, mutta ei sitten kuitenkaan. Lämmöt on jääneet ylös kuten kuuluukin. Viikonloppuna juoksin taas vessassa 1-2h välein, jonka seurauksena sitten huimas. Lauantaina join kolme kuppia kahvia, niin ehkä se sitten pisti nesteet liikkeelle.
 
Minä meinasin Minnalta heti samaa kysellä.. :)

Oma tilanne se, että aamulämmöissä dippi tänään, joten voi olla nyt ovis. Ovislimaa bongasin myös aamusta. Viimeksi peittoja heiluteltu su-ma yönä joten mahkut olisi.
 
Täällä ei myöskään mitään uutta.Viikonloppu meni kissa vahdissa anoppilassa ku ne oli mökillä. Ovista odotellaan ehkä viikonpäästä olevaksi, tosin olen sitä greippi mehuu litkiny ni ei tiiä jos se vaikka olis aijemmin...
On vaan niiin ärsyttävää ku tuo rakas ei tajuu et sillon pitäis harrastaa seksii! Ja mielellään monta kertaa! Ehkä mä sitte tälläkertaa vedän raivarit.Jos se toimis. :LOL:
Ja mä tiiän ,et se haluu kans vauvaa ainakin melkein yhtäpaljon ku minä ellei jopa enemmän :D
 
Cladoceran, Ella-83 Joo, testasin, mutta sitä selkeempää negaa ei voi saada :(

sintsu78 :hug: Ei tunnu munkaan rakas sitä edellenkään tajuavan, vaikka oon yrittänyt nätisti sitä selittää :/ Se ei paljoa asiasta puhu, mutta sen verta, että raukka alkaa epäilemään onko hänessä jotain vialla kun ei onnista. Varmasti ei ole mitään muuta vialla, kuin vain lisää petipuuhia. :D Onnea teille, nyt tällä kertaa!
 
Pieni korjaus; mä pääsenkin päivittämään vain vielä huomenna. Keskiviikosta lähtien en pääse nettiin matkan ajaksi.... Jos siis jotakuta kiinnostaa päivittää?

Samalla nyt, voitaisiin äänestää uudesta nimestä kesäkuun ketjulle :p
 
Ostin sitte sitä vehnänalkio öljyä tänään kaupasta.Ja mua rupes ihan hirveesti naurattaa nää mun touhotukset.Hyvä etten ääneen siellä hekottanu :LOL: Kaikkea sitä pitääkin kokeilla.On vähä mehuu ja ties mitä vitamiinii ja kaikenlaisia testejä...Ja kaiken huipuksi mulle on nyt ihan epäselvää et saakohan tuota öljyä kuin pitkään käyttää? Koko ajan vai vaan oletettuun ovikseen vai...
Jos joku tietää niin vois hiukan neuvoa :ashamed:
 


Cladoceran...............kp 49/37-42........DPO 12......yk4
Hippuli-81.................kp 39/33-45......................yk3
moumou...................kp 35/29-31......................yk6
Hemmi.......................kp 26/28-31
Sero..........................kp 25/25-35.....................yk6
Rauna........................kp 25/30-37....................yk5
Myrtle........................kp 23/28-29.......DPO 7....yk5
Varanikki...................kp 21/28
ikuisuus....................kp 19/28.........................yk2
Ella-83......................kp 19/32-35....................yk7
Dreaming86..............kp 19/27-29......................yk3
marrr.........................kp 19/28-30......................yk7
Ganja........................kp 16/25-32......................yk5
sintsu78...................kp 11/30-33......................yk5
Minna77.....................kp 2/26-32.....................yk9
Bassets.....................kp /35


Taustalla

Lintsi85
Marta
high5


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
Tica...........................8.5........(kp 28/25-28)........yk1
Tiukun äiti.................12.5......(kp 49/28-49)........yk2
nirppurotta................17.5......(kp 27/27)............yk13
Petite.........................19.5......(kp 22/27)...DPO 10.......yk3
Zuh............................19.5......(kp 24/30-33).......yk3
Helmiläinen..............................(kp 20/28)............yk4
äityli30.......................22.5.......(kp 25/27-31).......yk3
 
Heippa!!!

No, tulihan se täti sieltä :'( Mutta se hvyä puoli, että teoriassa on vielä mahikset tässä uudessa yk:ssa, kun täs laskeskelin, milloin seuraava ovis voisi olla. Päätin siksi jatkaa teidän seurassa vielä ainakin kesäkuun.

Jos kukaan muu ei halua ottaa päivittämishomaa, voin jatkaa... Tosin, tarvitsen sijaista huomisesta lähtien ensi tiistaihin asti... Lähden lomalle, eikä siellä ole luultavasti internettiä.

Plussatuulia kaikille :whistle: :whistle: :whistle: !!!!
Toivottavasti on tullut lisää plussia siksi kun palaan... :wave:
 
Älä huoli Minna, varmasti joku innokas päivittää. Mäkin täällä viikolla siihen tahtiin roikun, ettei ole kummoinen vaiva vähän numeroita vaihtaa, mutta mitään kuvia en kyllä lupaa, ja viikonloppuisin ei välttämättä ole aikaa. Eikä perjantaina. Ja :hug: tädistä, toivottavasti ehditte hyödyntää tämän kierron!

Omaan napaan kuuluu vähän kummia. Käsittääkseni tähän kohtaan kiertoa ei kuulu märät pikkupöksyt, eli joko mä olen nähnyt jotain kivaa unta, tai sitten ehkä jotain tapahtuu. Ja minähän salapoliisina olin havaitsevinani paperissa pienen vaaleanpunaisen pisteen, mutta se oli luultavasti värivirhe paperissa, eikä sellaista pientä mykyä kukaan muu huomaisi, kuin vauvakuumeen kourissa houriva naisimmeinen. Muuten ei mitään erikoista. Vähän sellainen kylmettynyt olo välillä, johtuu varmaan, öö, kylmettymisestä :D Ilmastointi on petollinen juttu.
 
Ella mites lämmöt tänään? nousiko?

Minna pahoittelut tädistä ja oikein hyvää matkaa! Eiköhän me täällä pärjäillä päivittelyiden kanssa. Plussia toivotaan!

Myrtle toivotaan parasta, että oireesi ovat totisinta totta. Toi oli kyllä hyvin kuvattu, että mitä sitä huomaakaan, kun on tarpeeksi kuumeinen :LOL:

Täällä vain odotellaan kärsimättömänä, että tulee loppuviikko ja täti kiipeäisi kaikkien sille rakennettujen muurien yli tai että viikonloppuna testiin napsahtaisi pari viivaa. Olen vakaasti päättänyt odottaa ja olla tuhlaamatta testejä etukäteen. Vaikeaa on. :p
 
Myrtle :LOL: Täällä toinen samanlainen hullu :D Hyvä etten suurennuslasin kanssa pissalla käy :D

Mukavaa reissua Minna77 :wave:

Piinaviikko kulkee piinallisen hitaasti, oikein vatsanpohjassa perhonen pyörähti kun tarkistin kiertopäiväni tuosta ylempää :D
 
Cladoceran Lämmöt nousi hieman eilisestä mutta ovat silti vielä peruslämmön alapuolella, joten voihan olla että ovis ei olekaan ohi. Tänään taas lorissut valkkariakin..
sintsu78 vehnänalkioöljy sopii ihan jatkuvaan käyttöön.
 
Kiitos Ella-83 joten sitä sitten kans maistellaan =)
Ei muuten ole yhtään huonompi juttu mulle muutenkaa ku on iho niin kuiva ja hiukset huonossa kunnossa ,et jos se myös niihin vaikuttaa niin olis pitäny hakee jo ajat sitte :D
Mietin tässä tänään jos kävis vielä niitä ovis testejä sittenkin hakee vaikka toisaalta se on aika turhaa ku ainakin noin tiiän millon se on...äh mut ois sitte jotenki varmempi olo..en tiiä...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: ja vielä puhallellaan piinaviikkolaisille PALJON plussia.
 
ihan ensikis ONNEA plussanneille :heart: teitä onkin paljon! Hienoa!
Itse en ole ehtinyt käydä, eivätkä petihommatkaan. Eli minä en ainakaan tästä kierrosta raskaudu. kovasti täsä kuussa ollut muuta, juhlien järjestelyä yms :) pysyn kuitenkin mukana vielä. minulla on ollut tässä kuussa pieniä vuotoja siellä sun täällä. ja viimeksi tätihän oli viikon myöhässä. Kroppani taitaa olla hieman sekaisin. On myös ollut kovia vihlaisuja alamahassa :(
 

Yhteistyössä