Onnea weissin ja Edlan suuntaan!
Eeva just nukahti toisille unille, meni ärsyttävän myöhään. Mä toivoin et olis illalla unessa yhdeksään mennessä, mutta ei kyllä tällä menolla ole. Menee ohi Project Runwayn avausjakso siis, voi kökkö.. sitä on odottanut VAAN puolisen vuotta.
Vauvakuume karisi kyllä eilen jos sellaista olikin. Katselin Eevan ja Pepin menoa ja illalla vielä mietin, että luojan kiitos Eeva on kuitenkin ainoa!

Tosin mies olis ihan jees olla olemassa myös jos lasta alkais hommaamaan.. että senkin vuoksi eiei. Vaikka onhan vauvat ihania ja mulla ikävä Eevan vauva-aikaa.
LC, tuskin se tuosta kummemmaksi muuttuu. Tuntuu vaan niin epäreilulta, kun en mä paljon vaatis.. kortti tai vaikka vaan viesti olis tarpeeks. Mutta turhia toivon.
Tuletteko pitkäksikin aikaa, onko sulla paljon lomaa? Mulla on hirveä hinku Lontooseen, mut nyt ennen Italian reissua ei ehdi. Jos loppukesästä sitten..
Milloin Freyjalla sitten koittaa lähtö päiväkotiin?
Kävelyä Eeva on treenaillut parisen viikkoa, enimmillään menee sellaiset 10-15 askelta ennen kun tajuaa mitä tekee ja lopettaa välittömästi. Kovasti se haluaa kävellä tuen kanssa, joko kärryjen tai sit pitää mua kädestä kiinni. Mutta pääsääntöisesti edelleen konttaamalla, nopeammin pääsee niin paikkaan, mihin ei saisi mennä.
Weiss, ihan mielenkiinnosta; käykö teille siis tattari, hirssi yms? Toivottavasti sitten joskus kävis kaikki!
Onko kukaan tehnyt
vaahtokarkista kakun päällystettä? Repa? Mun äiti sai joltain sokerileipurilta vinkin, että vaahtokarkkifondantti on helpompi saada kakun päälle kun marsipaani eikä se maistukaan niin pahalta. Mielipideasia tosin, mutta mä en erityisemmin pidä marsipaanista ja tää vaahtokarkkivaihtoehto olis loistava Eevan kakkuun.. pitää kokeilla. Kukat ja Hello Kitty on väsättävä marsipaanista kuitenkin, se riittää.