TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TOUKOKUUSSA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja birdie81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
näinhän nää homat eestyy :D

Meillä mies ei ymmärrä et miksi ei kiinnosta, eihän sitä voi pakottamalla niitä haluja pakottaa kun ei sytytä niin ei. meillä kun mies tahtos joka päivÄ ja mulle riittäs varmaan kerta kuussa ainakin nyt..ja tästäkin meillä riidellään..hohhoijakkaaaaa mut näinhän se on pariskuntien halut ei yleensä kohtaa ja se on yleisempiä riidan aiheita..

seksig: heh, kehtaako ees sanoo..no en kehtaa :snotty:

mies on tänään työpaikkansa saunaillassa ja tulee sit joskus ehkä puolen yön aikaan kotiin, kolmisin siis vietetään aikaamme..onneks ei alkanut satamaan vaikka vähän synkältä ilma näyttikin tos aamulla..saatiin olla hetki ulkona ja varmasti mennään täs iltapäiväst uudestaan kunhan tuo tyttö herää päikyiltä.

tuosta tulikin mieleeni kysäistä, että nukkuuko kaikkien lapsoset viel ulkona päikkynsä vaunuissa/rattaissa?
mä en oo nukuttanut ulkona nyt enää viikkoon, kun tyttö rupes kampeemaan itteään istuma-asentoon siellä ja kurkkimaan niin katsoin parhaimmaksi siirtää unet sisälle kun toinen kuitenkin nukkuu hyvin myös sisätiloissa ja päivisin kuitenkin ollaan paljon ulkosalla muutenkin... olishan tytön tietty voinut sinne vaunuihin vöihin kiinnittää mut parempi nukkua sit sisällä niin ei tartte köyttää..paljon mukavempaa toiselle nukkua pinniksessä =)

onnittelut taas niille joiden vauvelit on tullut 1vuoden ikään :flower:

KUKKUU...onpas hiljaista...meillä neiti nukkui tänään 9.45 asti :o ...piti jo melkein herätellä, kun ajattelin et onko kaikki kunnossa ;) !...yksillä päikkäreillä mentiin eilen ja tänään...nyt on kyllä melko väsynyt....mut turhaan yritän aikaisemmin nukkuun...eilen ei onnistunut....päikyt...nukkuu joko rattaissa tai pinniksessä....

seksi...onko jotain syötävää :ashamed: ...juu ei oikein innosta...en tiedä onko mius joku vika :( ...hormoonit sekaisin tai jotain...

hyla maito...voiko antaa?...ostin tänään, kun ajattelin et on makeamman makuista ;) ...

Tervehdys! :flower:

Mäkin olen huomannut, että palsta on selkeästi hiljentynyt, mutta pidetäänhän me loppuporukka huoli, että jengi pysyy kasassa :D Ootte muodostuneet kyllä niin korvaamattomiksi immeisiksi minulle, että en tiedä mitä tekisin, jos teitä ei olisi :hug:

Palasin juuri Helsingistä: kävin työmaalla kertomassa vauvauutiset ja tapasin pari kaveria lounaalla. Työpaikalla osasivat kai odottaakin täntyylisiä uutisia, mutta olivat ihan aidosti iloisen oloisia toisin kuin Nean raskaudesta kuullessaan. Ovat kai tän vuoden aikana todenneet, että hyvä vaan kun olen poissa tieltä :laugh: Niin ja juu; Hkin Stockkalla oli sitten YKSI puolihame mammaosastolla (ihan kauhea) ja Aleksin H&M:ssä kaksi hameenretkua, jotka eivät istuneet ei sitten lainkaan :/ Lindexin isojen tyttöjen mallistosta löysin ihan basic- mustan trikoohameen ja Hennesiltä tavis- hörhelömekon ruskeana. Tsekkaan vielä kerran Skanssin olemattoman tarjonnan ennen reissua ja sitten saa riittää. Netistäkään kun ei vaan löydy mieluisia...
Mutta työpaikasta vielä: kyllä vähän iski haikeus, kun taas pääsi siellä käymään :ashamed: Olisi ainakin ajatuksen tasolla mukavaa hengailla aikuisten kanssa päivät ja näyttääkin ihan ihmiseltä saati että puhuisi jostain "järkevästä" välillä B) Mutta tyytyväinen olen meidän tilanteeseen, ei siinä mitään!

Edla Tosi kurjaa, jos teillä Activet a) eivät sovi ja vielä b) aiheuttavat ihottumaa :( Ja minä niin niitä mainostin, mutta ovat kyllä toisaalta olleet meillä ihan ehdottomat! Eilen tosin ostin Pampersin housuvaippoja ja ajattelin testata niitä ainakin päiväkäytössä. On meinaan ihan mahdotonta koittaa vaihtaa pimun vaippaa jossain muualla kuin omalla hoitopöydällään: ei pysy hetkeäkään paikallaan :kieh: Housuvaipat saa lennossa päälle, jos vaan on pisut tulleet.

Hylamaito Ainakin kaveri antoi n.1,5 vuotiaalle, kun niitä saa "trippeinä". Ainoaa tavismaitoa kai, jota saa huoneenlämpöisenä???

SeksiG Ei olla koskaan oltu mitään "joka päivä- tyyppejä", mutta jo Nean raskauden myötä homma selvästi hiljentyi. Lisäksi meillä molemmilla on se "ongelma", että raskaus vie halut henkisellä tasolla: miestä lakkaa heti kiinnostamasta, kun maha alkaa näkymään ja itse en pidä itseäni kovin hehkeänä noin muutenkaan, kun edelliset raskauskilot roikkuvat ja uutta tulee päälle :ashamed: Ollaan kyllä puhuttu aiheesta ja todettu, että joku päivä sekin kipinä vielä varmasti löytyy ;)

Synttärisankareille onnea!

Ja missä muuten mahtaa olla kriisi??

Nyt on pakko mennä nukkumaan: sikarankka päivä ajaa ees taas Hkiin ja herättiin vielä 5:30, kun Nea ei saanut enää unta. Ajatuskin katkeilee koko ajan... Öitä :wave:

Heippa kaikille pitkästä aikaa ja terveisiä Portugalin auringosta!! :wave: HIRRRRRRVEEET vieroitusoireet ollu :D

Ensiksi alkuun onnea kaikille 1-vuotiaille!! Meillä tullaan perjantaina perässä :) Isoja nassikoita ovat jo...

Koitin lueskella pikaisesti mitä olitte kirjoitelleet, mutta unohdin jo puolet...

Edla; meillä on kans tulossa juhliin vieraita saman verran kuin teillä. En oo vielä osannu päättää mitä kaikkea tehtäisiin, mutta ainakin lihapullia ja kylmäsavuporosalaattia, jauhelihakasviskiekkosia (rahkavoitaikina pohjana ), suklaapiirakka ja pari kakkua. Ja lapsille vielä jotain keksejä / naksuja. En oikein tiedä miten monta kakkua tuollanen vierasmäärä ahmii, joten pitänee tehdä kaksi. Toinen on sellainen mehevä mansikkakakku (sillä jogurttitäytteellä ) ja toinen varmaan kinuskikakku vadelmakermarahkatäytteellä. Reissusta löydettiin kiva Tipi-kakkukynttilä, jonka isken sitten kakun päälle.

Carmen:
Toivottavasti mieli on jo korkeammalla? Meilläkin saa aina välillä "käskyttää", kun vihjailut (pitäis varmaan tehdä tuo ja tuo... ) ei aina toimi. Äitiysvaatteista vielä sen verran, että itse oon löytänyt mukavia vaatteita Mamaliciousilta (Vero Modassa myynnissä, samoin Stockalla ). Tosin en tiedä miten siellä Turkkusessa on tarjolla..? H&M:n mallistosta mulla on esikon jäljiltä muutama kesäinen vaate, kun viime vuonna huhtikuu oli jo niin lämmin. Mutta muuten mulla on ihan normaaleja trikoomekkoja, Vero Modan pellavahousut (resorivyötärö, niin mahtuu hyvin vaikka ovat normimallia ), pitkiä paitoja/trikoopaitoja ja trikoita (capri- ja koko mittaisena ). Noista saa yhdistelemällä kivoja asukokonaisuuksia. Reissussakaan en tainnut pitää kuin yhtä äitiysvaatetta; kaikki muut oli ihan normaaleja vaatteita; mallit vaan sellaisia et on matala vyötärö / joustava / A-linjainen tms. Ja ostinkin sieltä jonkin verran vaatteita ja ihan normaalia mallia, kun olivat mukavan joustavia päällä.

Meillä on nuo päiväunet ihan hakoteillä ja siks poika nukkuukin ihan miten päivä nyt sattuu alkamaan. Joskus jaksaa valvoa puoleen päivään ja joskus simahtaa ja klo 9 päikyille. Sen mukaan mennään sitten. Kai tuo vähitellen muuttuu sit ihan oikeasti.

Jaa, että pikku-hitlereitä muillakin??? Meillä päivät on EDELLEEN (huoh ) ihan tiukkoja. Poika seuraa, roikkuu jalassa, ryömii itkien ja kirkuu KAIKKI vaipanvaihdot... :/ Välillä meinaa kyllä pinna palaa, mutta kai tääkin on joku "vaihe". Kestänyt vaan jo 2kk ja pahemmaksi vaan menee. Onneks yöt on ihan ok; välillä nukkuu läpi yön heräämättä ja välillä taas herää kerran ja syö vähän maitoa. Mies on ollut nyt 2,5vk kotona ja tänään sanoi, että noo, kai sitä jossain välis vois taas töihinkin mennä :D Mä siihen, että aijaa, alkaako kirkuminen ja riehuminen riittää vai? No, vielä on 1,5vk isäkuukautta jäljellä. Ihanaa kyllä kun on toinen apuna, en mä tätä tän mahani kanssa kyllä muuten jaksais.

kurpitsa: Meillä nukkuu ulkona, mutta haluisin et nukkuis jo sisällä. Ei vaan nuku sisällä kuin sen 30-40min ja ulkona 2h joten... Plaah.

Reissusta vielä; Matka meni tosi mukavasti. Poika oli ns. oma itsensä eli oli niitä huonojakin hetkiä, mutta rattaissa hymyili koko ajan ja ihan kaikille vastaantulijoille :D Flirttas kovaa vauhtia jokaisen hameväen edustajan kanssa ja sulatti sydämiä :laugh: Ja nukkuikin tosi hyvin yönsä siellä. Musta oli mukava, että oli omat ruuat ja vaipat mukana; en olis sieltä osannut ostaa kuin NANnia hyllystä... Mikään vaippa ei näyttänyt edes etäisesti tutulta ja lastenruuat oli isossa supermarketissakin tosi kalliita. Ja kun matkalaukkuun tuli mukavasti tilaa koko ajan, niin mahtui hyvin tuliaisostokset paluumatkalle ;) Ihania vaatelöytöjä tein itselleni! Ja pojallekin pari.

Tulipa sepustus. Monen päivän ja viikon löpinät jääny sanomatta ;)

Hylamaito...miksei sais antaa...emmä kyl tiiä :snotty:

Päikyt nukutaan lähestulkoon poikkeuksetta rattaissa. Talvella pahimpina ilmoina nukutin muutaman kerran sisälle,mut se on aina sellasta vehtaamista. Tosin vois olla et nykyään jo nukahtais paremminkin,mut en "uskalla"kokeilla nyt kun pitäs nukkua se kakstuntia et riittäs yhet unet ja sisällä unet tuppas,ainakin ennen,jäämään lyhkäsiks.Tietty jos ulkona tulee taivaalta vihreitä miehiä ja puukkoja,niin sithää sekin täytyy testata ;)
Meinasin et tän kesän nukkus vielä pihalla ja sit alettas siirtymään sisä uniin =)
Jos herra olis helpompi tapaus ( nukkumisen suhteen) niin nukuttas jo varmaan tällä hetkellä sisätiloissa ,kun ollaan muuten ulkona niin paljon =)

Poitsu meni puolituntia sitten nukkumaan ja meikä käväs saunassa. Hyvin jakso olla hereillä,kun nukku kakstuntia päikkyjä,heräs kahdelta.
Oon nyt ihastunut mannapuuroon,kun oon tehny pojalle parina aamuna ykkösmaitoon..ja siis itte syönyt kanssa.Taas tekis mieli...oon ostanut niitä tummia versioita,et on kuitusempia...yhtä hyvii kun nortsitkin :p

Heips,

matami miten teidän poika voi? alkaako jo helpottaa. meillä kolme ensimmäistä päivää oli ne pahimmat. Rasvasin paljon pikkusta isompi ei niikään antanut koskee ihoonsa.

carmen voi kun et mistään löydä vaatteita. ootko käynyt Myllyssä siel Lindex ja H&M on ainakin myynyt äityiysvaatteita. Lindexillä eteenkin ollut valikoimaa. mitä teet perjantaina illemmalla? mietin josko lähtisin Skanssiin tai sit lauantaina. Mut avoinna viel nää suunnitelmat. Korvatulehduksia meilläkin ollu aikast paljon.. huomen taas kontrolli. onneks tajusin tilata jo ajan korvalääkärille. paranemista Neealle.

päikkärit meillä nukutaan ulkona--pitää vaan laittaa neiti remmeihin kiinni.

Gallup meillä kerran viikos olis sellanen tavoite.. mut kyllä välillä aikaa menee vaikka kuinka. Ajatuksissa on..mut ollaan niin väsyneitä, tai sit ei oo tilaisuutta olla kahden. Onneks on keksitty sauna ja sen oven saa lukkoon ja isomman voi jättää katsoo piirrettyjä :D . Enpä tiedä onko niitä haluja niin paljon, mut paljon rennompaa tää puuhastelu on kuin ennen lapsii. :heart:

tissitakiainen meillä se on kans positiivista. Enkä missän nimessä raaskiis viel vierottaa pikkusta - niin paljon hän sitä rakastaa :heart: on tarpeeksi pienelle et äiti on päivät poissa. Luulen et lopetellaan sit joskus kesän jälkeen. Sitten kun tavis-maidolla pystytään korvaamaan imetyskertoja.

Mut nyt meen nukkumaan.. oon ihan poikki kun kello soi 6.15 |O mut oli mun pakko tulla lukee teidän kuulumisii. Työt vaan haittaa tätä nettielämää aikast pahasti.

:wave:

Tervehdys!

Täältä löytyy äkänen pieni neiti....huomasinkin eilen että yksi alahammas puhjennut. Aamuyön oli taas pelkkää ähryämistä.

Naukuri, kiva kun oot takasin ja reissu meni hyvin =)

Valokuvauksessa käytiin tiistaina. Meni kyllä hyvin. Saa nähdä perjantaina sitten minkälaisia kuvia tuli. Katoin eka kauhuissani sitä paikkaa kun se olikin sellanen pieni "putiikki" vaan. Hirmu pienet tilat ja pienen pieni nurkkaus vaan missä otti kuvat. Ajattelin että miten ihmeessä sen saa olemaan sekuntiakaan paikoillaan, mutta siinäpä ei ollut vaihtoehtoja miten kuvat otetaan niin menikin hyvin. Laitettiin vaan sellaselle korkealle tuolille istumaan ja seisomaan ja se napsi kuvat. Pieni hetki meni vaan. Että sinänsä hyvä ettei voinu laittaa maahan tmv. Hymyäkin saatiin =) Ihan kiva käyttää kuvauksessa kun on niin rohkee eikä itke heti....isompi kun alotti heti itkun, että yhden kuvan kerkisi napata.

Laittaako teillä pienet kuinka paljon ulkona/hiekkiksellä kiviä tmv suuhun? Meillä koko ajan. Kivet varsinkin menee heti suuhun ja hiekkakin maistuu kyllä. Koko ajan saa kytätä ettei tukehdu. Mun mielestä isompi ei tunkenu tollai kaikkea suuhun.

Moi kaikki! Käyn edelleen lukemassa päivittäin kaikki läpi. Meillä on hoitoon tutustuminen menossa eli kerran tai kaksi päivässä ollaan tuolla päikkärissä. Mun pitää vielä revetä kahteen ryhmään, kun ovat samassa talossa, mutta eri ryhmissä. Kohta taas tukka putkella koiraa lenkille ja lapsia päikkärin pihalle. Ja ihan sairaan kylmää+märkää, en tiedä mitä laittais päälle muksuille. Eilen oli sadevaatteiden alla vaan colleget tavallisten lisäksi, nyt ei riitä sekään.
seksig kertoja ei llasketa ;) mutta halut on palannut, kun lopetin taas pillerien syönnin. Kävin just Jorvissa papassa ja siellä vanhempi lekuri pelotteli niin, että harkitsen sterilointia, onnistuu kuulema terveyskeskuslähetteellä päiväkirurgisena. Ja siihen ukkeli totesi, että ei kannata, ethän sä enää voi tulla raskaaksi. Häh! pahviako noilla on päässä?
Noro onneksi meni ohi ilman sairaalareissuja, kaksi viikkoa oltiin sisällä paniikissa. Ulos päästyäni juoksin meidän oman seuran 5km kisan 4v rinkassa ja Anna rattaissa, tyylikkäästi farkuissa 40 minuuttiin.
Liimailen tässä samalla "mitaleja" viimeisen liikkarin kisoihin, 36 kappaletta, ensi vuodeksi tilaan kyllä jostain valmiina. Vauvoille pitäisi keksiä vielä jotain hauskaa siihen aamun ensimmäiseen. Epätoivon vimmalla kasaan tavaroita hoitoon, ostelen puuttuvia, nimikoin ja yritän vierottaa Annaa. Neiti on vielä yö tissillä ja sanoivat, ettei välttämättä ole hyvä juttu.
Ai niih, meillä noron aikana tuli Annalla takahampaa esiin molemmin puolin, mutta yksi kulmahammas ehti lähtee. Tyty kaatui tuttipullon kanssa, nyyh.

Hauskaa päivää taas kaikille! Lähden palelemaan.

kriisi ja Anna tänään 11kk

En päässyt eilen illalla kirjautumaan tänne...

Viime yönä neiti heräs taas pari kertaa, varmasti ne hampaat harmittaa.

Meillä nukutaan vielä päikkärit ulkona, ja saa nukkua vielä hetken aikaan. Sit kun nukutaan yöt sisällä kunnolla, aletaan opettelemaan sisälle päikkärit. :)

Hiekat / kivet ym: Ihmeen vähän koittaa laittaa suuhun, sisällä kyllä laittaa kaiken suuhunsa, ei varmaan saa kunnolla ulkona vielä mistään pienestä kiinni. Mutta siis kyllä saa koko ajan vahtia neitiä. Jatko kysymys pihalla olemiseen: Annatteko lasten kontata pitkin pihoja? Mä oon kyllä antanut tutkia meidän pihaa, mutta välillä tuntuu että onko tarvetta antaa konttailla ( tai sit mä suojelen meidän haalaria :laugh: ) .

naukuri: kiva että ootte kotiutuneita ja matka meni hyvin! :)

Tv:n katselu: Yleensä neiti ei kiinnostu koko tv:stä enkä nyt hirveesti anna edes katsella, mutta aina aamusin kakkoselta ( ainakin täällä päin ) tulee joku possu lastenohjelma niin neiti kattoo sitä aivain innoissaan! :D

naukuri: kiva kuulla, että reissunne meni mukavasti

hiekat/kivet: kiviä tungetaan suuhun minkä kerkiää ja jos sisällekin on kenkien mukana kiviä eksynyt niin ihan varmasti ne pienimmätkin poimitaan suuhun, hiekkalaatikolla saa ihme kyllä toistaiseksi hiekka olla suulta rauhassa, lähinnä tyttö on erikoistunut rikkomaan esikoisen tekemiä hiekkakakkuja ja sehän sit kiukuttaa tota isompaa mut minkäs teet kun tyttö tykkää hajottaa ja annan ryömiä/kontata pihalla mut eipä tuo paljoa siellä liiku, lähinnä istuksii ja pyörii paikallaan..

tv: juu, tuijottaa silmät suurina..

viime yö meni hienosti taas vaihteeks..tyttö nukkui 19-6 heräämäti..aah ihanan pirtsakka olo nyt..
tyttö on syönyt nyt pari päivää tosi huonosti..puurot ei kelpaa laisinkaan, kasvissose menee hiukan paremmin, ei tuo muutaku jois vaan..mut sielt on pukkaamas paria hammasta ylös joten ehkäpä ne tekee kipeää..

jaahas, tyttö heräski jo p-unilta joten me syödään ja suunnataan ittemme ulos

Huomenta...

Aivan kamala yö takana....
|O |O En tiiä mitä tapahtu...poika heräs perinteisesti siinä kahden pintaan ja koska mulla on nyt 3 takarajana tissille niin koitin siinä reippaan puolituntia rauhotella ja sit ajattelin et ottakoon tissiä et saa nukutuks meikäkin,niin eihää herra sit halunnutkaan :o Rupes vaan huutamaan...en muista et olis noin käyny koskaan,kun yö tissi on kaikki kaikessa. Sillon mahakipusena saatto olla ettei ottanut,mut sit tokeentu kohtuullisessa ajassa ilman nukkumaan,nyt valvo yli puoli 5 ennenkuin sain vihdoin ottamaan h :o örpyt istuvilteen imettäen. Sit nukku ruhtinaalliset 2h ja oli ihan pirtsakkana pystyssä...taaskaan ei tissi kelvannu :o Oli yöllä ihan hyväntuulinen kun istuksi ja riehu,mutta kun koitin nukkumaan saada,rupes kitisemään :kieh:
En käsitä,kun meni ihan nortsiin aikaan unille ja vaan yhet päikyt nukku,et unta olis pitänyt riittää. Alkuyö meni hyvin,ihan perus heräilyt... outoo.

Naamakin punotti ja oli kuiva aamusella,jotenkin läikikäs,mut tosiaan ei ollut lainkaan kivuliaan olonen yöllä. Mulla sen sijaan on pinna kireellä kun viulunkieli ja ärähdin toiselle yöllä... :ashamed: Huono äiti fiilis :snotty:

Vielä ei oo väsymystä kitissy yhtään...saapi nähä meneekö aikasemmin nukkumaan vai ei.

Hiekka/kivet... lähinnä kiviä pistää suuhunsa,ei niinkään hienoa hiekkaa..myös kävyt ja oksat maistuu :p Pelkään kans et tukehtuu noihin kiviin :/ Meillä konttaillaan pitkin pihaa,lähinnä tossa terassilla... kyllähän se vermeistä näkyy,mut ei me voitas tehdä mitään jos en vois laskee maahan tota sälliä. Meillä on edukas puku,et ei haittaa ;)

Tv meillä aika harvoin auki,mut jos on ja sattuu joku piirretty kohille niin jää kyl toljottamaan...

Kriisin annalle 11kk toivotukset :flower:

Onnea Weiss teidän pienelle, kylläpä onkin hyvä päivä täyttää vuosia ;) :D

Naukuri, Jee -kiva ku tulit taas linjoille ja kiits noista bile-eväistä. Mä oon ihan hukassa vieläkin et mitä, mut onhan tässä vielä aikaakin :D

Kivistä, juu kaikki menee mikä vaan käsiin saadaan :D

Hyla-maidosta, juu mä oon aina välillä antanut hyla-maitoa ku tavismaito on loppunu ja kun sitä yleensä aina on kaapissa koska mä ite juon hylaa. Eihän siinä oo mitään muuta eroa ku et se on vähälaktoosista, mutta joo, pelkästään hätätapauksissa. Pelkästään hyla-tuotteita ei kannata antaa, koska laktoosi-intoleranssin voi myös itse aiheuttaa sillä. Mä myös oon antanu sitä hyla-tetramaitoa joka tosiaan on ainoa huoneenlämpöisenä säästyvä pikkutetra normimaidoissa. Muksulla on Maitojuoma plus joka on suunnilleen samanhintaista ku tuo hyla-tetra joten niitä oon nyt kaappiin varannu reissuihin mukaan :)

TV:stä, Muumit Muumit Muumit ja vielä kerran Muumit. Muut ei kovasti kiinnosta, mutku Muumien tunnari lävähtää ruutuun, ni jo viedään meidän neiti töllön läheisyyteen :D

Päikkärit, mieluiten vaunuissa ni uni tulee siinä puoli yhden aikaan viimeistään, mut jos kotona ni vasta kahden kolmen välillä. Ei vaan tahdo nukkua kotona :( Ja vaunuissakin... mieluiten et ne liikkuu :/ Pitää ainakin äidin liikkeellä :D

Joo-o, on tää mun pieni jo iso... Heräsin kerrankin ennen neitiä ja olin olkkarissa ku alko makkarista kuuluu... ätää, äitää, äiiiitiiiii ?

Hohhoh, mun isä viedään tänään väliaikaseenhoitokotiin, et onpahan muutenkin ikimuistettava päivä... Siitä sitten kunnon kartoitukseen ja sit valitaan se oikea paikka mihin mies laitetaan.... Huoks, helpollahan se ei sinne tänään lähde mut pakko vaan pysyä kovana ja aatella et vaan sen omaks parhaaks se on :|

Edla ja Pikku-F 1-v

Moiiii!

naukuri Nice to have you back! Kiva kuulla, että reissu meni hyvin - antaa uskoa mullekin B) Mun ainakin täytyy raahata kaikki ruoka Suomesta, mutta se on ihan ok - tietää ainakin, ettei ruoan laadusta ole kiinni, jos ruoka ei maita. Oliko teillä muuten niitä Elovenan annospusseja reissussa? Mä ostin kokeiluun ja tänään maistettiin omena-mustaikka-vadema- puuroa: yök :/ Ei tykännyt pimu, ei. Lopulta annoin Muksun 1-3v. puolukkaruispuuron ja veti koko 215g joten maku ei vaan miellyttänyt. Mustakaan se ei ollut kovin hyvää (jotenkin pahimaisen makuista ja suolastakin :o ), joten taitaa lähteä mukaan 20prk Muksu-puuroja :laugh:

merika Voisin tulla Skanssiin, juu :D Mutta mulle käy vaan pe-ilta, koska Nealla on synttärit lauantaina. Mitä aikaa olit ajatellut?

Koska telkkarista tulee Muumeja??

Carmen, lauantai- ja sunnuntaiaamusin kakkoselta kello 10.00 :) On tullu jo iät ja ajat. Ollaan tallennettu kaikki ja digiboksi pursuaa nyt jokunen 65 jaksoa muumeja :D

Poika,
mä oon kans käyny ton synnytyksen ajankohdan läpi päivä päivältä maanantaista (joka oli mun la) läpi. Hassua :heart:

moikka.

ihan vaan pikakurkkauksella, koska poikaa herää varmaan ihan just kohta.

Meillä on koko viikon yöt menneet tosi hyvin. koputan puuta. Viimeyönä poika nukku klo 20-08!! Eikä yhtään inahdusta yöllä!

Tein tänään koekakun siitä autokakusta. Ihan hyvä näytti olevan.. Marsipaania meni vaan hukkaan kun arvioin tarpeen väärin.. yks oli liikaa ja kaks liian paljon. tarvii käydä hakee lisää kaupasta, että saa lauantaiksi päällisen kakkuun.

niin ja kurvashan se ferrarikin sieltä vihdoin :(

Onnea kaikille 1-vuotiaille!!!

Ja kiva kuulla että NAUKURIN reissu oli onnistunu!!

Notkun täälä taas kokoajan :ashamed: poitsu meni justiisa nukkumaan,simahti suoraan.Hyvin jakso syödä lohta ja perunaa,vaikka tuntuukin kadotteneen mielenkiinnon käsin syömiseen,mut pääasia et syö samaa ruokaa =) Miä täs arvon et koittasko nukkua vai maksaako vaivan,on sellanen kutina et herää kuiteskin heti tunnin päästä ja nyt pitäs laittaa vielä keittiö kuntoon...ja ehkä ittensäkin et =) päästään puistoon. Kohtuu lämmin keli.

Mun ferrari ei osaa päättää starttaako vai ei :kieh: et onko nää nyt sit menkat vai mitkä...tiedä häntä :|

jos jotakuta kiinnostaa käydä kattomassa, niin kuva siitä autokakusta löytyy fb:stä...

Ei mulla mitään asiaa ollu.. poika vaan nukkuu vieläkin...

haaveilen tässä reippaasta kävelylenkistä.. jos toi lapsukainen vaan jossain välissä viittii herätä.

Yhteistyössä