Poika unessa pihalla ja meikä tässä miettii et lähtiskö äitille kylään kun toi jäpikkä herää vai pyytäiskö meille... pyörällä ei viiti lähtee kun on niin sateinen keli :/
Meillä on
syöminen harpannut nyt huimasti eteenpäin. Syö siis sormin omalta lautaselta ja minä autan lusikalla siitä samasta...lähes kaikki osuu suuhun asti
Lusikkaa kokeilee välillä kans... useesti tosin siirtää oman lusikkansa nätisti sivuun,kun alkaa popsimaan kätösin
Mutta välillä ottaa mun kädestä kiinni ja sit työnnetään lusikka yhdessä Kassun suuhun,välillä ottaa sen mun kädestä ja nuolee ruuat siitä =) Vesihuikkaa ottaa aina välillä omatoimisesti :heart: Alkaa muistuttamaan jo ihmisen ruokailua B)
Seksigallu,No joo... ei kauheesti jaksa napata just tällä hetkellä,en oo kyl huolissani,kyl se sieltä sit taas. Keskityn vaan nyt tosi paljon poikaan henkisestikkin,et ei jää oikein sijaa sille. Mut ei mieskään oo erityisemmin kärttänyt. Silloin tällöin sille iskee päivä,että roikkuu housunpuntissa kuin kiimanen kolli niin kauan kuin heruu
Vaipat,Meillä siis osakestoillaan,mutta käytetään myös kertsejä. Muumivaipat istu musta aikoinaan kun kokeiltiin,tosi huonosti...en tiiä mikä niissä mätti...jotku kummat siivekkeet niissä lepatti :/ Ohi tuli yöaikaan. Baby Dryt pamppersilta ollu hyvät yöaikaan,mut nyt kun rupes liikkumaan meinaaa teipit pettää,active fittejä ostettuna,mut en oo vielä niiden yöpitävyyttä testannut.
Liberolla musta kivat housuvaipat,tosin ei siinä tarkoituksessa pelittänyt mihin ostettiin,eli yökäyttöön,mut muuten on kivan pehmeet yms.
Marmotta,Oot kameras ansainnut...,harmi jos miehes ei lahjaa osta tytölle,mut ainakin sit isovanhemmat sieltä puolelta sit muistaa. Eihää se tietty sama asia oo :hug:
Joo,hiljentyny on keskustelu...jokatoinen viesti on meikäläisen :ashamed: Otan nyt takasin ne menetetyt kk kun en päässyt koneelle pojan ollessa vastasyntynyt
Mullahan
paino tippu kanssa 4-5kg lähtöpainosta,mut kroppa on ihan eri mallinen kuin ennen... maha on hauskan muotonen. Tähän kun vielä joskus pikkukakkosen pykää,niin mulle jää sellanen ikuinen raskausmaha :|