nellynoora :wave:
Kovasti on kaikilla kyllä erilaisia mielihaluja. Jostain olen lukenut, että suolaista himoavat odottavat poikaa, ja makean perään olevat odottavat tyttöä. Onkohan asiassa mitään perää, kun ainakin itse tyttöä odottaessa himoitsin yhtälailla molempia.
Vihaan mustaviinimarja mehua...mutta, nyt sitä menee pullo tolkulla. Se on niin hyvää!!
Samoin savukala on ihanaa. Karkkia tai muuta makeaa ei kyllä järin tee mieli. Mutta ihan vain lämmin ruoka uppoaa. Mieskin välillä nauraa kun syön isompia annoksia muusia ja nakkeja, kun hän!
Joku puhui jotain jälkisupistuksista. Itse olen alkanut niitä pelkäämään. Esikoiselta niitä ei ollut. Mutta kaikki jotka ovat jo synnyttäneet useamman lapsen ovat asiasta varoitelleet...apuva...
Itselläni on poika olo, mutta kuitenkin tyttö olo. Viimeksi odotin poikaa, ja syntyi ihana tyttö. Nyt kun on erilaisia oireita niin ajattelin, että jospa se on poika.
Kasvot ja joka paikka kuitenkin kukkii niin voimakkaasti, joten jospa kuitenkin tyttö. Esikon kohdalla kärsin samalla lailla finneistä, kun nyt. Ja eikös sitä sanota, että tyttö vie puolet äitinsä kauneudesta?!
Olkoon ihan kumpi vain!! :heart:
Vaunuistakin on ollut puhetta.
Me ajateltiin kun esikkoa odotettiin, että ostetaan uudet vaunut, niin samoja voi sitten käyttää kaikilla lapsilla, että kerranhan se vain kirpaisee. Ostettiin gesslein-merkkiset yhdistelmä vaunut pehmeällä kantokopalla. Olivat aika arvokkaat (vähän yli 700..) mutta ovat kyllä olleet hintansa arvoiset. Ainakin vielä 8kk vanha neiti mahtuu kaikkine toppavaatteineen kantokoppaan. Jos tuota vauhtia kasvaa pituutta, niin kevät talvesta en voi olla varma. Meillä ainakin oli ihan mahtava ja todella ammattitaitoinen myyjä. Se kyllä auttoi paljon vaunujen valinnassa. Mutta vaikea vertailla, kun toiset tarvitsevat vaunut kaupunkiin, toiset maalle. Toiset tarvitsevat hyvän tavarakorin toiset eivät...
Oikein hämmästyin, kun tuntuu ettei aika kulu mihinkään, ja kohtahan on jo 14viikkoa täynnä. Mietittiin, että jos kohta tehtäisiin asiasta "julkinen". Nyt tietää vasta perheet...
Mukavaa uutta alkavaa viikkoa kaikille!! =)
nasu ja nipsu 13+4 :heart: