Mulla on muuten synnärinä Oys, se puuttui tuosta etusivun listasta. Ja olen 28 vuotias, ja 4:ttä odotan (en muista, oliko ne tiedot kohdallaan)
Limatulpasta täällä pulistiin ainakin. Millainen tuo limatulppa on? mulla on tulut jokaraskaudessa limaa, tässäkin raskaudessa tuli viime viikolla sen oysin käynnin jälkeen kaksi isoa, yli sormen pään kokoista sitkeää klönttiä. Samalla kun varasin kontrolliaikaa, kysyin tuosta limasta, ja se oli, kuten itsekin ajattelin ihan johonkin emättimen poimuihin tms. jäänyttä sitkasta valkovuotoa. Eli ei mitään limaa tulppaa tms.
Mentiin pöljyyksissään harrasta maan
seksiä ja voi jumankekka,että olin sen jälkeen kipeä! olen aiemminkin tullut kipeäksi seksistä, lähinnä siis istuinluut on kipeytynyt, en kylläkään ymmärrä miksi, ja vähän on alapäätä jomottanut, mutta nyt olin niin kipeä, etten voinut istua enkä maata, oli vaan pakko kävellä. Pissalla kun koitin käydä, jouduin oikein ponnistamaan, että sain pissattua, alapää oli ihan turvoksissa (tai tuntui siltä) ja kamala paine oli koko alapään alueella! Lähdin sitten käymään Oulussa hakeen lapset mummolasta, ja autossa istuminen helpotti kipuja kyllä. (siinä on hyvä istuma-asento) joten selvisin sentään hengissä, vaikka tuntuikin, että siihen kipuun kuolee.
Kivuista Mulla on -levosta huolimatta- ollut kipuja koko ajan. Aina pari piävää on tosi kipeä, sitten helpottaa. Suurin osa kivuista on hermokipua (kuten tuo seksin jälkeinenkin) tai sen tyylistä, eli varmaan liitoskipuja ym. Mutta tulee myös supistuksia ja eilen ja tänään on repinyt alavatsaa oikein kipeästi. TUntuu, että jotain repeää tuolla lonkan tienoilla. Mua on myös pissattanut koko ajan, muttei niinkuin yleensä, eli että on paineen tunne rakossa vaan nyt kutittaa. En tiedä, onko vauva siis laskeutunut alemmas. Ei mulla ole koskaan ollut "pallo jalkovälissä" oloa, joten en osaa sanoa.
Kohdunsuun kontrolli on keskiviikkona, ja mua pelottaa
Oikeastaan olen jo asenoitunut niin, etten mä enää sieltä kotiin pääse, ja sanoin jo miehellekin, että asennoituu niin, että Oysiin joudun jäämään. Menee kyllä tää kotielämä tosi hankalaksi, mutta minkäpä sille voi
Harmittaa ihan hirveästi sekä miehen, että omasta puolesta, ja pelottaa vauvan puolesta, se on niin pieni vielä
Mulla on lisäksi ollut koko raskauden ajan inhottava ajatus, että koska mulla on jo 3 tervettä lasta, tää ei VOI enää mennä hyvin. Ja nythän on ollut tosi vaikea raskauskin, mutta jotenkin ajattelen, että jos vauva syntyy nyt, se ei selviä elossa
No, ilmoittelen kuulumisia, jos vaan kotuidun.