***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

Iltaa! Pikaisesti tulin kirjoittamaan, kun vihdoin maltoin tuolta pihalta tulla sisälle.
Enie: Onneksi kaikki on hyvin. Vaikka kuinka sanotaan, että kivuttomat vuodot on vaarattomia, niin aina sellainen varmasti pelästyttää.

Synnytyspelosta: Mulla meni pojan synnytys ihan kuin oppikirjasta, epiduraalin jälkeen täysin kivuton, eli tuleva ei osaa pelottaa yhtään.

ON: Edelleenkään ei kauheasti mitään oireita turvotusta ja arkoja rintoja lukuunottamatta. Eilen tuli sellaisia toispuoleisia vihlaisuja...heti tietty jo ajattelin kohdunulkoista, kun tuntuivat munasarjan kohdalla. Tänään ei taas mitään. No nälkää piisaa, eli ruokahalu on valtava :saint: Eli ei ihme, että turvottaa.

Nyt mukavaa illan jatkoa tammimasuille!

Nirppis ja Pampula 5+5
 
Moikka!

En ennen tälläisillä sivuilla olekaan ollut.. mut nyt piti kirjautua kun nää kolme edellistä yövuoroa on menny tätä ketjua lueskellessa :) (ihan koukussa täällä toisten juttuihin).. heh!

Itsellä toinen raskaus menossa, 6+2, la näillänäkymin 22.1.10. Edellinen oli kohdunulkopuolinen, mikä meni sitten tietenkin kesken..rankkaa aikaa oli ja nyt jännätään et kestääkö tää matkassa mukana :) Ihan erilainen olo ollut kyllä ku edellisellä kerralla...

Joo.. oon tosiaan ihan alottelija täällä et kertokaas vähän miten tää homma toimiii !! :LOL:

Tää mamikka (jolla ikää 21 vuotta, asustelee Helsingissä) toivoo et kello tulis jo 7:15 ja pääsis omaan sänkyyn nukkumaan.. :p

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille ja ennenkaikkea nauttikaa ihmiset auringosta!!
 
millis1981Saitko siis mille raskausviikolle sen ajan? Ajattelin, että jos sitä ruuhkaa on taas niin paljon, että np-ultra menee niiden virallisten viikkojen jälkeen vasta, niin sitten kyllä käyn yksityisellä. Muutenkin mulla on jo 10. viikko menossa, et täytyy toivoa, et he pian katselevat niitä mun papereita. Niin ja jos minä soitan sinne 2 vkon kuluttua lähetteen laittamisesta niin silloin on 10+4 jo, millähän todennäköisyydellä saan sen ajan tarpeeksi aikaisin. :/ Mun mielestä siinä mun paperisessa lähetteessä oli jokin puhelinnumero, ja saattaa esikoisestakin olla vielä numero tallella.

Enie valkoisia tai keltaisia... :D
 

Yhteistyössä