***TAMMIVAUVAT*** Toukokuussa

EI niin ihana aamu, silmät tippuu päästä, kamalat allergiaoireet ja silmät vuotaa ku niagaran putous ja eteensä ei näe paljoa :/ Pitäs vielä lähteä luokan kans kahville kympiksi, minä vielä yöpaita päällä täällä hippaloin :) Mutta hyvää viikonloppua kaikille!


mamma-- ja verso 6+0 POKS! :p
 
Liikeiden tuntemisesta Mie jännityksellä odotan milloin tässä raskaudessa ne tunnen. Aiemman raskauden perusteella odottaisin, että hyvinkin varhain. Edellisessä tunnistin liikkeet rv17 (joka on ensiodottajalle keskimääräistä aikaisemmin) ja kolme päivää sen jälkeen liikkeet näkyivät jo päälle päin, kun makasin paikoillani selällään :D Mie olen todella hoikka, ei ole ihon ja kohdun välissä paljon mitään.
Toisaalta odotan niitä ensiliikkeitä ja toisaalta... Poika potki loppuraskaudesta niin, että on ihme ettei kylkiluita katkennut. No, tuskinpa vielä muutamaan viikkoon on odotettavissa mitään.

Siivoilin vaatehuonetta ja tajusin, että hitsiläinen, mehän joudutaan hommaamaan taas vaikka mitä. Esikoisen kohdalla tavarat hankittiin sillä mielellä, että kestävät seuraavallekin. Hyvässä kunnossa nuo ovatkin, mutta eiväthän ne riitä, kun kaikkea tarvitaan nyt tuplat. Onneksi ei ihan samalla tavalla tarvi pohtia esim minkä merkkisen kaukalon ostaisi yms. Samaa merkkiä käydään ostamassa toinen, kuin on vanha (sitten loppuvuodesta...) Mutta vaunut vähän harmitaa, nuo pojan nykyiset olisvat niin ihanat. No, kesä taitaa kulua taas vaunuja vertailemalla...
Meillä tämä suhtautuminen kaksosraskauteen lähtee tälläin materialistisesti :LOL: Mieskin eilen selaili nettiauton sivuja ja katseli isompaa autoa. Muutama vuosi sitten ostettiin uudehko käytetty auto. Laitettiin vähän reilummin siihen rahaa, ajatuksella, että tällä ajetaan nyt sitten mooonta vuotta. Tosi hyvä auto tuo on ja toimiva, mutta kolmea istuinta sinne ei saa millään :kieh: Jos olisi vain yksi tulossa ei mitään ongelmaa olisikaan... Vähän harmittaa sekin, hyvä auto tarvii vaihtaa. Ja senkin valintaan käytettiin silloin aikaa ja huolellisuutta. Nooh, onneksi vielä ei ole mikään kiire. Ehtii kesälomankin viettämään rauhassa, ennen kuin tosissaan tarvii mitään miettiä.
 
Hipkukka Onnea tuplista :flower:

Tervetuloa uusille ja onnea plussasta :heart:

Ihanan paljon on tullut tekstiä. Itse olin poissa pelistä eilen, etten pystynyt edes käymään lukemassa. Kamala räkätauti on iskenyt minuun. Raskausoireita on PALJON. Olo on kamala..... :snotty:

Enie siellä ne pikkuiset potkii... suloista.

Toki se vaikuttaa, kun tietää miltä ne liikkeet tuntuu. Kuopuksesta tunsin liikkeet myöhään, ehkä rv18. Istukka oli peittämässä liiikkeet. Jollakin ei ole mitään oireita ja sellainen raskaus minulla oli kuopuksesta. Ei oireita eikä liikkeitä, pikkuisen oli hermot kireellä. Kaikki meni hienosti, eikä mulla sitten koko raskausaikana ollut mitään vaivoja (paitsi 2vk migreeni kohtaus) Synnytys käynnistettiin, kun lapsivettä tihkutti ja synnytys kesti kaikkineen huimat 45min. Ei se oireettomuus oikeasti ole huolestuttavaa. Mulla on tuulimuna raskudessa ja keskeytyneessä keskenmenossa ollut ihan reilut raskausoireet.

Nyt kohtu on noussut häpyluun ja navan puoleenväliin. Ei se vielä näy, mutta tuntuu kivasti. Neuvolan sain 8.6 silloin on 9+2 ja sieltä saa varmaan ajan np-ultraan. Sitä voisi ruveta nyt hermoilemaan. Toivottavasti molemmat pysyvät matkassa mukana.

Zaara ja vaavit 7+6
 
Hipkukka :flower: Tuplaonnea!
Me ollaankin eilen oltu samalla polilla varhaisultrassa. Olitko mies- vai naislääkärillä? Mulla oli nainen. Ko. hlö oli poissa kun kävin viime vuonna tyksissä hoidoissa. Lääkäri oli valitettavan vähäsanainen, se ei puhunut mitään siitä mihin alkio on kiinnittynyt, eikä siitä että vastaako alkion koko kuukautisen perusteella laskettua aikaa. =( on hiukan pettynyt olo noitten asioiden suhteen, vaikka kuitenkin onnellinen että nyt on nähnyt että siellä on tulokas tulossa ja sydän sykkiin.

Enie Aika hienoa että nyt jo tunnet pikkuisten liikkeet. Mulla toistaiseksi vain juilii vatsa välillä :D , kasvukipuja lienevät ehkä.

Vähän jänskättää, kun pitäisi lähteä illalla yksin ajamaan vanhempien luo 300km. Hirvittää että alkaa väsyttää ihan kamalasti ja toisaalta että alkais tehdä kunnolla pahaa.
 
Zaara Miten sä tunnet/tiedät, että kohtu on noussut häpyluun ja navan puoleen väliin? Vai johtuuko se just siitä että tuplat tulossa, niin kohdun tuntee paremmin? Aloin heti :LOL: tutkia omaa mahaa mutta en tunne mittään. Kamala pissahätä vain tuli. :LOL:

Lili 7+5
 
Hipkukka: Onnea sullekkin tuplista!!! Tässä pinossa on tosian paljon kaksosia! ihana juttu! :heart:

Itsellä oireettomuus jatkuu.. tai onhan noita lieviä oloja mutta tuntuu siltä kuin oireita ei olis koska oireet mitkä on ilmestynyt vois ihan hyvin olla mulle normaaliakin :D
Ja inhottava kun tuo la ei oo ihan selvä. nyt siis olis menossa joko 5+1 tai 5+6. neuvolaan kun soitin niin se kyllä sanoi että mennään kuukautisten mukaan kunnes toisin määrätään. eli olis sit toi 5+6.. voi kun se tuntuu vielä niiiiiiiiin vähältä!! :)

jaa no eipä se tuo kuopus mun annakkaa olla tässä koneella.. repii koko ajan hihasta ja huutaa.. kai se on mentävä.. :)
 
häh jotku jo liikkeitä tuntee :eek: wautsi, ihanaa, en malta oottaa :D

yhyy paha olo. voi vitsit, tästäkö tää alkaa.. eilen illalla eto ja nyt aamulla :$ tuossa jo istuin veskin lattialla tovin, kammoan niin oksentamista nii vielä oon saanu pidettyä.. tänään pitäs mennä äidin kaveriksi leipomaan ja huomenna sit pikkusiskon yö juhlat, voi ei jos siellä lentää laatta!! :LOL:

niin ja tärkein: tein eilen tosi komean plussan :heart: ihan laimeeta pissaa oli ku join paljon vettä et alkas pissataan et pääsen testin tekeen, heti ku ne postiluukkuun pamahti :D silti tosi vahvat viivat =)
 
Hipkukka tuplaonnittekut :heart: :heart:

Hurjalta tuntuu et täälläkin jo toisilla rv10 menossa,ku ite just sai 5täyteen :D niin se aika vaan menee.

Mä oon noista kahdesta ekasta oksentanu yhteensä neljä kertaa ja samaa rataa tuntuis tääkin jatkavan,ettei tarvi pönttöä olla halailemassa,onneks!Toisinaan hieman etoo ja väsyttää,mut ainahan mua kyl väsyttää :)

Zuh Tervetuloa tännekin :wave: vettä menee täällä huomattavan paljon enemmän kuin aikasemmin

Pitäs vissii alkaa siivoamaan kohta ku saa ton kuopuksen päikkäreille,meiän kämppä on taas ku kaatopaikka :kieh:

Kujis ja möhkis 5+0,Jee :LOL:
 
Lili Anna mie arvaan, naislääkärin nimikirjaimet oli V.J ? Siellä mie kävin. Hän on hyvin vähäsanainen ja eleinen. Ja mie en hoitojen alussa hänestä tykännyt yhtään :snotty: Mutta niin vain hyperin ja sairaalassa yöpymisen jälkeen muuttui mielipide ja -kuva siitä lääkäristä. Jos jotain ongelmaa on, hän kyllä sen sanoo ja kertoo. Jos kaikki on ok ja niin kuin pitää, ei hää paljoa puhele. Kysymällä kyllä kertoo. Nykyään pidän häntä hyvin asiansa osaavana lääkärinä, tosin vuorovaikutustaidoissa olisi petrattavaa :D
Ei muuten satuttu olemaan samaan aikaan? Mulla oli koko perhe mukana: 1½v poika ja mies. Varmaan olet huomannut, jos samoihin aikoihin olit ;)


Kaivoin tuossa 'meille tulee vauva'-opasvihon esiin. Vuodelta 1981 eli oma äitini on saanut sen, kun on odottanut minua. Ihan kivaa luettavaa. Niin ne ajat ja käsitykset on vain muuttuneet... Nykyään on ultrat sun muut joilla laskettukin voidaan tarkentaa, silloin neuvottiin laskemaan lapsen todennäköinen syntymäpäivä näin: "viimeisten kuukautisten alkamispäivään lisätään 9 kuukautta 7 päivää." Ihan toimiva laskutapa vieläkin. Toinen tapa laskea todennäköinen syntymäpäivä oli laskea se ensiliikkeistä. "Ensisynnyttäjä tuntee nämä liikkeet yleensä 4½ kuukautta ennen synnytystä, uudelleensynnyttäjä jo viisi kuukautta ennen." :D
 
Huomenta ja mukavaa viikonloppua kaikille ! :D
Äkkiseltään piti vaan käydä lukasemassa uusimmat ennen töihin säntäämistä.

Zuh Joo kyllä ! Janottaa koko ajan ihan tolkuttoman paljo ! Vettä menee ihan mielettömiä määriä, samoin vissyä, en oo ikinä ennen tykänny ees vissystä, mut nyt sitä menee ainaki litra päivässä ! On muuten aika mielettömän hyvää toi kevyt olo sitruunamehu - vissy. ;) Ja sitä mukaa sitä saa sit ravata vessassaki.. :)

Nyt töihin..
 
Ilmoittaudun minäkin tänne, vaikka on vielä sellainen olo, jotta asuukohan tuolla ketään :/ Plussasin lauantaina 23.5. ja vau.fi laskurin mukaan laskettu olisi sitten 31.1.2010 =)

Toinen on tulossa, esikoinen, tyttäremme syntyi 11/2005 joten ikäeroa tulee reilu 4 vuotta.

Yksityiselle ollaan menossa ultrassa käymään 8.6. joten silloin tulee itsellekin ihan varma olo a uskaltaa alkaa täysillä odottelemaan :wave:

Mulla on ihan tyttö olo, koska jotakuinkin oli esikoisen kanssa aivan samat fiilarit, ei mitään pahoja oireita, vähän on välillä :x ja väsyttää, mutta muuten ihan jees.

Aurinkoista viikonloppua kaikille :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lili78:
Zaara Miten sä tunnet/tiedät, että kohtu on noussut häpyluun ja navan puoleen väliin? Vai johtuuko se just siitä että tuplat tulossa, niin kohdun tuntee paremmin? Aloin heti :LOL: tutkia omaa mahaa mutta en tunne mittään. Kamala pissahätä vain tuli. :LOL:

Lili 7+5
Yhdessä keskenmenossa vanha terveyskeskuslääkäri teki niiin. Haki luun ja paino siitä alas ja sanoi, viikko 8 menossa. Koitin silloin itsekkin. Sen jälkeen olen seurannut raskauksia ja mahankasvua. Kohtu ei tunnu kovalle eikä pehmeälle, se vaan tuntuu..... Mulla on yleensä tuntunut juuri tuolla viikolla kahdeksan ihan pikkuisen kohtu. Nyt kohdun kasvu on ollut tietysti ripeämpää. Ei se välttämättä kaikilla tunnu ja saattaa olla, että minäkin jotain turvotusta mittailen. :LOL:
 
Von Lin Lin onnea ja tervetuloa ja samoin muillekin uusille!

Hipkukka Odotusaulassa oli vain vanhoja tätejä meidän kans yhtä aikaa. Ei taidettu nähdä. :(
Jep, lääkäri oli just toi mainitsemasi. Samanlaista kommenttia olen kuullut muualtakin ko. lääkäristä. Tosi hyvä työssään, mutta ulosanti vähän heikon puoleinen. Olin niin jumissa itte siellä etten osannut kysyä siltä oikein mitään. Tuntuu menevän se tilanne ohi niin kauhean nopeasti. Siitä mieslääkäristä tykkäsin paljon. Siinä tyypissä oli jotain tosi kannustavaa.

Tänään on ollut ihan huippu huono-olo. Väsyttää, turvottaa, etoo. Mahtavaa lähteä reissuun :kieh:

Parempia oloja muille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sohvi77:
Joku kyseli r-myrkytyksestä; eka raskaudessa oli mutta toiselta ei enää. Lääkäri sanoi, että yleensä näin käykin eli seuraavissa raskauksissa sitä ei enää ainakaan kovin pahana olis...paitsi jos isä on eri, sit kuulemma riski myrkytykseen on taas olemassa jos on ylipäätään riskiä...vähän vaikea selkonen selostus mutta ei nyt tällä hetkellä kykene kovin korkealentoseen ulosantiin :eek:
Katotaan onnistuuko tää..
Siis minulta lääkäri kysyi kun tuota kolmatta odotin että onko mun lapsilla sama isä :D Mä olin vähän loukkaantunut, ja sanoin vaan että on sama. Mulla siis toisessa ja kolmannessa raskaudessa ollut raskausmyrkytys.
(jos olen ihan oikein ymmärtänyt)
Hassua ettei se lääkäri mulle sitten kertonut miksi multa tollaista kyseli..

 
Hipkukka Hirmuisesti onnea tuplista! :flower: :heart: :heart:

Välillä sitä toivoo että itsekin saisi tuplat. Vaikka on sitä tosi onnellinen jos tuolla masussa edes yksi pikkuinen matkustaa, ja jaksaa pysyä loppuun asti :heart:
 
Von Lin Lin ja Zuh Tervetuloa porukkaan ja onnittelut plussauksesta :flower:

(.) Kyllä täytyy jo ihmisen olla sekaisin. Katsoin Lin ja Zuh :n laskettuja aikoja ja kummankin kohdalla ajattelin että nyt on tullut tytöille virhe kun 2010 on vuosi :LOL:
Siis voi jee, kun ei edes tajua mitä vuotta tässä eletään.
Tänään on ollut täys yrjö päivä sitten taas. Ja saikku jatkui edelleen ja edelleen käskettiin varautua jatkoon. Eli kohta menee siihen ettei tässä töihin enää mennäkään. Olis tässä voinut kyllä väillä käydä vähän töissäkin ennen kun on pakko sitten sen diabeteksen takia jäädä pois ja viimeistään sitten syyskuun alkupuolella muutenkin on jäätävä pois jos Nörtti ja Hissu nyt malttavat kyydissä pysyä kun siinä paikkeilla kaksosista laitetaan saikulle joka tapuksessa.
No, täytyy sanoa niin kun sanoin lääkärille, että ei pidä valittaa toisaalta kun näitä oireita on, kun siitä tietää että kaikki pitäis olla ainakin suht ok masussa.

En muutes aamusella muistanutkaan laittaa kun eilen illalla iski sitten totaalinen tiedon jano onko nämä identtiset vai ei ja piti sängystä lähteä vielä koneelle uudelleen tutkimaan mistä sen vois tietää vai tietääkö sitä mistään :whistle:
Joo, kyllähän sen sitten saa verikokeella ja joillain testeillä selville kun ovat syntyneet mutta ajattelin niin typerästi että kun olivat mukamas sillai siinä kuvassa että ovat erimunaiset.
No, se ei kai sitten ihan niin olekkaan kun olen ajatellut joten siitäkös se sitten alkoi tiedon metsästys. Vaan kun sitä ei sitten missään ole :(

Siis kyllä on sitä tekstiä mitä mikäkin tarkoittaa mutta olis tahtonut enemmän tietoa ja sitä että missä vaiheessa sen vois nähdä ultrassa vai voiko sitä edes siinä nähdä jne...
Sitten muutenkin on alkanut enemmän ja enemmän kiinnostamaan tämä kaksos homma mutta aika suppeasti sitä tietoa on tarjolla. Tuolla monikkoperheissä oli jotain opuksia mutta vähän epäilyttää onko niissäkään sitä tietoa mitä haluaisin.
Onneks on se KYS käynti jo 25.6 niin siellä varmaankin vois kysellä jos muistais ja mikäli siellä masussa vielä silloin on kaks mistä kysellä.
Ei se muuten kiinnosta mutta jos sen olis jotenkin voinut tietää jo etukäteen että jos on identtiset niin en sitä sukupuolta silloin ehkä kysyis koska silloinhan ne on pakosta samaa sukupuolta. Sitten jos olisivat erimunaiset niin mikä tahansa yhdistelmä on mahdollista niin jotenkin ajatelee että siellähän on tietty yks molempia vaikka samahan se on kumpaa sukupuolta kunhan olisivat terveitä.

Joo, jopas taas tulee vuodatusta. Nyt on pakko ottaa piilarit taas pois silmistä ja alkaa nukkumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lili78:
[Hipkukka Jep, lääkäri oli just toi mainitsemasi. Samanlaista kommenttia olen kuullut muualtakin ko. lääkäristä. Tosi hyvä työssään, mutta ulosanti vähän heikon puoleinen.
Positiivisesti voisi ajatella, että mitä vähemmän hän on puhellut sitä paremmin asiat on :D Miun kokemus ainakin on se, että kun asiat on vähänkään epäilyttävästi tai huonosti, sitä puheliaammaksi se täti heittäytyy. Mutta toisaalta silloin, kun ongelmia on, hän myös kertoo sen ja varmistaa, että potilas on ymmärtänyt.
 
Enie Luin jostain, että 10% erimunaisitakin kaksosista on identtiset.
Oon myös miettinyt tuota, vaikka lääkäri sanoi etteivät meidän todennäköisesti ole identtiset. Niillä oli paksuvälisenä.
Mies sanoi, ettei kysytä sukupuolia. Ettei olisi muuten mitään jännittävää... häh! Musta ajatus koko raskaudesta on tosi jännittävä, eikä synnytystä pysty miettimäänkään. Tietysti ei vielä tarvitsekkaan, kun olen näin alussa. Minä siis haluan tietää kumpia vaavit ovat.
Sillä ei ole mitään merkitystä, saavat olla miten vaan. Kaikki kelpaa... Olen siis valppaana ultrassa. Meidän pojasta näkyi selvästi rakenneultrassa kumpi oli, eipä piilotellut yhtään.

 
zaara Voi jee! Että homma vaan "mutkistuu" :LOL:
Minä en tiedä varmaksi että kysynkö minä lopulta missään vaiheessa sitten vaikka mieli tekisi kovasti. Mies ei haluaisi tietää. Tosin arvais kai se jos alkais tulla "poika" tai "tyttö" tai molemman värisiä vaatteita plakkariin.
Aiemmissa en ole halunnut tietää mutta nyt jotenkin kovasti kiehtois, että vois sitten väri kyllästää näillä typerillä sukupuolen mukaan väreillä :whistle:
Ekan ja tokan kohdalla ostin kaikkea pastillin sävyistä vaateetta niin kävivät molemmille kun en tiennyt kumpiako ovat.
Ehkä on paras kun antaa asian olla eikä vaivaa tälläkin nyt sitten suotta päätään.
Kysyn sitten KYS:stä kun käyn, että "miltä näyttää" niin mietin sitten kysynkö jossain vaiheessa kun mahdollista että kumpaakos sukupuolta sitten mahdetaan olla masussa.
 
Joo, miksi sukupuolta pitäis pimittää??? Jos haluaa jännitystä elämään, voi vaikka ostaa Ässäarvan :LOL:

Mutta sen oon kuullu, että ne ei välttämättä kerro, vaikka haluais tietää. Tai ehkä ne ei vaan voi aina olla varmoja, niin ne ei halua kertoa. Who knows.

Mulla on nimetkin mietittynä valmiiksi, tai pari vaihtoehtoa molemmille sukupuolille. En ajatellut pimittää sitäkään, vaan heti syntymän jälkeen voidaan sovitella, miten nimet istuu. Ja kun löytyy sopiva, niin aion kertoa kyllä kaikille. En usko mihinkään pahoihin henkiin, jotka alkavat riivaamaan, jos nimi paljastuu ennen kastetilaisuutta. Me ei edes kuuluta kirkkoon, joten muksu taitaa elää synnissä ainakin elämänsä alkumetrit :kieh:

Kävin muuten kampaajalla piristämässä väsähtänyttä ulkomuotoa. Leikkasin ensimmäistä kertaa elämässä otsatukan, ja mies kommentoi, että taisi töistä tulla ihan toinen nainen kotiin. Luulen, että toivoi vaan :)

Jaahas, pitää alkaa editointipuuhiin. Me mentiin talvella naimisiin, ja parin viikon päästä on tarkoitus juhlistaa niitä kavereiden ja perheiden kesken. Teen sinne pienen videonpätkän meidän vihlkitilaisuudesta. Olin huolella suunnitellut kattavan drinkkivalikoiman baariin, mutta nytpä en pääse nauttimaan ainuttakaan mojitoa...yhyy :'(

Onko täällä muuten muita, jotka pelkäävät tulevaa synnytystä? Olen kuullut aika järkkyjä juttuja (myös niitä hyviäkin, mutta muistan vain ne kauheat) ja voisin kyllä jättää sen stepin välin kokonaan. Ei tuu olemaan mun juttu, tiedän sen jo nyt. Toivottavasti pumppaavat muhun niin paljon ainetta, etten tuntisi juuri mitään.
 
Huh, raskas päivä takana :) Valmistujaiset ja kerroinpa sitten luokkakavereille ja parille muullekin tyypille baarissa, että lasta odotan. En tiedä oliko viisasta, mutta ku tuntui, että pakko kertoa ku porukka kyseli : " ootko päissään?" ja minä vastaan " mä oon selvinpäin, kuskina, ja aattelin pitää nyt vähän taukoa tuossa juomisessa.." "aijaa kuinka pitkään?" "noo, semmoset 8 kk vielä ainaki.. " :D
Olipas hämmästyneitä ilmeitä kavereilla..:D

mutta nyt unten maille, toivottavasti versolla on kaikki hyvin masussa, tänään kipristelly kyllä aika paljon ja vessassa saa rampata vaikkei joiskaan paljoa.. aina mun kohdalla ollut, et jos vähänkin juo niin pitää rampata vessassa..
mutta huomenna palataan astioille ;) pitäs vaan jaksaa lähtee kattoo yojuhlia ja pestä pyykkiä...


mamma-- & verso 6+1 (kello on jo kohta 4 aamuyöllä...) siksi 6+1 :D :heart:
 
Huomenta!

Täällä kyllä nyt alkaa näyttää tosiaan siltä, että oksentaminen olisi jäänyt pois =) Rinnat edelleen superkipeät eli oireita kuitenkin on vielä jotain. Ja väsymyskin vielä, joka ilta nukkumaan ennen yhdeksää (sillä sitten olenkin hereillä aina tosi aikaisin!).

Viime yönä näin taas unta tästä raskaudesta :heart: Vauva tuntui sellaiselta kovalta patilta mahassa ja eikö pitänyt herättyä kokeilla, että tuntuuko se :LOL: Juu, ei tuntunut :D

Maukka77 ihan varmasti se synnytys sitten pelottaa kun alkaa olla lähempänä. Mutta nyt en vielä sitä ajattele oikeastaan lainkaan, kun on vielä niiiin pitkä matka sinne asti =) Pitäisi vain koittaa ottaa se rennosti, vaikka varmasti vaikeaa onkin :D Noita kauhutarinoita kun ei kannattaisi kuunnella/lukea yhtään, kun ei sitä voi tietää miten se synnytys omalla kohdalla menee ja stressaa ihan turhaan etukäteen.

Lumi ja Lilliputti 8+4
 
Huomenta

Tänä aamuna taas tuli veskissä käydessä veristä jälkeä paperiin ihan kunnolla. Sitä saman tyylistä kuin niillä aiemmillakin kerroilla. Katsoin kalenteria niin kiikun kaakun vois olla menkka ajan loppu puoli jos olis hiukka venynyt menossa.
Kipuja ei toistaiseksi ole, mutta voi että tekis mieli soittaa päivystykseen ja käydä katsomassa että kaikki on ok.
Täytyy nyt katsoa kuitenkin että vieläkö sitä vuotoa tulee niin sitten soittaa. Sehän oli viimeksikin että aamusta yhdellä vessa kaynnillä oli kolmena päivänä sitä ja ei muuta.
Eli toisin sanoen jos vielä toisellakin käynnillä on niin sitten paniikki päälle
Huono olo ainakin on päällä heti aamusta, ja tänään pitäis jaksaa käydä yhdet lakkiaisetkin. Ei huvittais yhtään, kun minä en kamalasti perusta näistä tälläisista kekkereistä. :whistle:
Voi kun ei tätä nyt olis ollut niin ei olis tästäkin tarvinnut taas huolestua.
Onneksi on saikulla niin voi välttää kaiken rehkimisen.

Aurinkoista ja lämmintä lauantaita kaikille ja onnittelut juhlijoille

 

Yhteistyössä