Lokakuun Onnenmurut 2012 *Huhtikuussa*

IMN
Raskaus todellakin vaikuttanut kasvojen ihoon! En todellakaan ole raskausaikana kauneimmillani.. Osittain rasvainen ja osittain kuiva pärstä parilla isolla finnillä höystettynä. Siihen vielä lisäksi otsan alueen ihottuma niin avot!
 
Mulle tuli varsinkin alussa sellasta pientä näppylää ohimoihin ja niskaan mut nyt ne on onneks hävinny ja kasvojen iho on ihan normaali.Hiuksille ei oo kans käynny kuinkaan vaikka pelkäsin rasvottumista ku sillo ku jätin pillerit pois ni tukka oli joka päivä ku rasvapurkissa uitettu!Pari kolme kuukautta meni ennen ku tasottu,mut vaikka kuinka pesit ja millä hyvänsä ni ei auttanu,se oli karmeeta aikaa...
 
IMN
Heh, mulla taas hiuksille käynyt juuri päinvastoin :) Ennen rasvoittuivat nopeasti ja joka ilta oli pakko pestä että kehtasi seuraavana aamuna kotoa poistua, mutta nyt taas voi huoletta pestä ihan hoitoaineenkin kanssa vaikka 1½-2 päivän välein :) En myöskään enää hikoile juuri yhtään, mistä lie johtuu :D
 
Tänään on kerrottu lopuille sukulaisille ja tutuille meidän perheen ilouutinen ja vastaanotto on ollut oikein kiva =) Nyt ei tarvi kun vaan olla raskaana ajattelematta että kuinka muille kerrotaan.

m & m poksuen 15+0 :heart:
 
Mun oksentelu palasi oltuaan kolme päivää poissa! :/ En ala.
Uskoin jo, että nyt on posliinintuijottelu kiintiö tämän kahdeksan viikon jälkeen täynnä, ja että pääsisisn töihin mutta eipä näköjään. :(
Aamulla tuli jopa niin kiire, että piti mennä vaikka oli vielä nielemätöntä ruokaa suussa.
Meneehän tää ohi, meneehän?

Mulla kasvojen iho ensin parani mielettömästi!
Ihmettelinkin kun niitä "menkkanäppyjä" ei ilmaantunut.
Nyt tosin tän oksentamisen(ko) seurauksena naama kukkii..
Hiukset rasvottu silloin aluksi taas puolestaan tosi nopeasti, ja nyt näyttää ihan puhtaalta vaikka olis kolmekin päivää pesemättä. Hyvä sinänsä, kun olot on välillä niin hurjia ettei edes suihkuun pääse.

Vappua täällä vietetään toivottavasti jossain muualla kun vessassa. :)

emmaoo ja toukka 14+4
 
Täällä kans aluksi oli kauheesti niitä raskausfinnejä otsassa ja selässä, mut kaik hävis onneksi =)
Onks kukaan törmänny tähän ilomiöön ettei hiusvärit tartu??? Ilmeisesti hormonit vaikuttanu tämän päähän sillain et on hiukset niin hyvässä kunnossa ettei väritkään tartu...sama oma juurikasvu edelleen vaikka koitin aika tumman ruskeella värjätä...plaah...
 
Heipä hei kaikille!
Oon jo taustaillut hetken aikaa ja käynyt lueskelemassa, mutta nyt päätin uskaltautua joukkoon. Tulisin tänne mielelläni rupattelemaan. Eli ensimmäistä odotan, ikää 30v, 17.10 laskettu aika, sairaala VAS/TAYS.. (ja miten ihmeessä tuo tehdään punaisella..?) :O
Tänään oli taas neuvola, kaikki oli vallan hienosti. Nyt vaan rakenneultraa odotellessa.. :)

Sanz ja pikkunen 15+5
 

Yhteistyössä