***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

Tinzus??? :hug:

Tammikuun4 pitäsköhän sun mennä käymään näytillä,jos ne nyt vaikka ultrais ja kattois ne paikatkin,koska jos sul oikeesti on viikkoja vasta 31+ ni hyvähän se ois masukin viel siel masus kölliä,mut jos tosiaan on jo ton 35+ ni johan se alkais olee pikkuhiljaa sopivaa tullakin sieltä ulos :)

Piiuli ja toukka 27+4 ihan ku oisin eilenki kirjottanu samat päivät :/
 
Possupiiki saatu, vielä ei ole käsikään kipeä.

Flunssa on jälleen rantautunut meille, minä ja poika yskitään ja nuhitaan |O

Yöt on täällä kyllä mennyt niin huonosti että ihan harmittaa, ei siis mitään rajaa. Pissattaa ja lonkkia särkee ja sit pohkeet kramppaa vähän väliä :/ Olo on niin hehkeä kyllä :kieh: kaupassakin hävettää käydä :ashamed:

Jouluostoksille en ole vielä lähtenyt ja ne pari lahjaa mitkä ostetaan ni ostetaan kun palautukset tulee. Ne kyl mietitään etukäteen ja haetaan vaan sitten. Ei hirveesti huvita tuo kaupoissa juoksu tän mahan kanssa ruuhkissa, muutenkaan niin välitä ruuhkista.
Joulutortuista puhuitte sitten sen verta että pakko niitä oli eilen yks pellillinen tehdä kun kävi vieraita :LOL: en kaupassa kertakaikkiaan keksinyt muuta tarjottavaa mukamas :LOL:

Synnytyksestä sanoisin vaan lyhyesti että avoimin mielin ja tilanteen mukaan toimitaan.

Ei muuta tällä erää, täytyy lähteä pyöritteleen lihapullia ruoaksi :p

-c- 30+3
 
Dodiih..
tuas sit siivosin koko pvän :whistle: hinkkasin alakerran lattiast kattoon keittiöö lukuunottamatta(siivosin sen viime viikol :LOL: )
Huomenna o kyl lähettävä aamust liikenteeseen koko katraan kans, ni eipähä piäse siivousintoilu tuas yllättää :D Tää taitaa olla sitä pesänrakennusviettii..(ollu jo 2kk!! :attn: ) Tuleepaha hinkattuu joka nurkka, ei piäse hämähäkit pesimään :D

Ja sit o pakko tunnustaa; tein (taas) joulutorttuja :ashamed: (jo kolmas kerta alle viikkoon :ashamed: ) :ashamed: Täst onki tullu mulle uus himo. :ashamed: Cokista ja joulutorttuja :eek:

Pörri ja Pätkä 27+4
 
ottamassa sikafluenssa rokotteen. Käsi hiukan kipeä,mutta ei muuta oiretta. Pää on kipeä mutta taitaa olla kiireisestä päivästä. :|

Kelaan paperit saan varmaan huomenna,tänään annoin pomolle sen työnantajan lapun täytettäväksi. Ja huomenna saan 6kk:n palkkatodistuksen. :) Nyt lepäämään,ettei tule pahempi olo tuosta rokotteesta.

Sannis ja patu rv 30+4
 
Kiitos Enie uudesta pinosta :flower: Kovasti olette saaneet tekstiä taas, ite on jotenkin niin laiska ettei ole jaksanut kirjautua ja laitella kuulumisia vaikka lähes päivittäin oon koneella jotain tehny.

Ihan kysyn; onko täällä enää ketään joka ei ole ottanut sikarokotetta?? Minä en ole ottanut, tänään olisin sen saanu mut vielä jätin ottamatta.. Mietin onko jo myöhästä ku täälläpäin jo epidemiasta puhutaan.. mut jokainen tekee ratkaisun parhaaksi näkemällään tavalla.

Muuten ei mitään erikoista, saikulla edelleen ja tuskin töissä ennen äippälomaa käyn. Supistelee jos jotain isompaa tekee ja varsinkin kävelyllä. Mut oon koittanu liikkua kun sitä ei kokonaan ole kiellettty. Teen rauhallisia ja lyhyitä lenkkejä. OLevinaan ehkäisen liiallista painon nousua mut ihan samaan tapaan nousee koko ajan..

Mut nyt takaisin tv:n ääreen, voikaa hyvin mammat!!! :heart:


Talvivauva ja vaavi 28+3 Ps. Masukki on pikkasen rauhottunut, nyt jopa tuntuu olevan pieniä nukkumisjaksoja.. ehkä meillä sittenkin vauvan synnyttyä vähän nukutaan =) :heart:
 
Iltaa...tai yötä paremminkin.

Talvivauva: Täällä toinen joka ei oo rokotetta ottanut :wave: Enkä ota, kuin ehkä sitten, kun vauva on syntynyt, mikäli vielä tarvetta on.

Nyt niin väsy, että omaa napaa....

(.) Perjantaina oli siitä tyräepäilystä ultra ja tänään kirurgille aika. Tyrää ei löytynyt, mutta lääkäri oli sitä mieltä, että jotain vikaa siellä on ja vauvan syntymän jälkeen otetaan magneettikuvat ja jos nekään ei paljasta, ni sitte tähystetään. Synnytyksestä kysyin, ja lääkäri sanoi, että jos kauppakassiakaan en pysty kantamaan, niin sektio on vaihtoehtona paras. Ei ole vauvan etu. jos en pysty kunnolla ponnistamaan ja joudutaan hätäsektioon joka tapauksessa.... Nyt vähän hirrrrvittää :eek:

Tänään äidin kanssa myllätty kämppä, vaihdettu joka paikkaan jo jouluverhot ja mattot jne.En ois enää parin viikon päästä pystynyt tekemään näitä, eli oli parempi hoitaa alta pois :xmas:

J.t ja Pampu-potkuttelija rv 28+1
 
Huomenta vaa kaikille!!!

Eilen iski se suklaa himo sitten pahemman kerran, söin jonkun verran ja sit illalla närästi.
Mahassa tuntuu käyvän jylläkkä, eilen ku luin lehtee(lehti oli mahan päällä pystyssä) nii lehti pomppi ilmaan nii kovasti potki :LOL: Tänää aattelin käydä vähän kaupoissa kartottaa joululahja ostoksii ja päätettii et ostetaa vasta ens kuussa kumminki.

millainen isän päivä teille tulossa?? mien voi ees kakkuu tehhä ku toi meiän iskä ei syö kakkuu niin pitää varmaa tehhä jotain muuta herkkuu sit.

Huomenna sit taas poksutaan!!!!

28+6
 
Janoschin tarinatuokio :hug: Voi, että. Minua kans "pelottaa" että jos joutuu sektioon.

(.) Migreeni edelleen vaivasi yöllä, nyt toistaiseksi hiukka vaimeampana, muttei passaa ponnistella ette taas voimistuisi. Lääkkeitä en ole viitsinyt ottaa, nehän olis jo auttaneet, mutta koitan nyt jos menis ilmankin ohi.

Blaah, pitäis kehdata alkaa maksamaan laskuja |O

Enie + Nörtti ja Hissu 32+1
 
Zuh
Uh, kävelin sitten neuvolaan eilen sikailemaan - supisteli koko pirun kaksi kilometriä, eihän tästä elämästä tule yhtään mitään!

Sikarokote siis pistetty. Pääsin tosi vähällä oireiden suhteen, pistoskohta on kipeä kuin siinä olisi tosi mojova mustelma (taitaa kyllä ollakin), mutta muuten ei mitään. Ihan olen oma väsynyt itseni :LOL:

Töissä jälleen, saas nähdä kauanko tällä kertaa ollaan yhteistyökykyisiä vatsaosastolla! Hyviä vointeja mammat!

~Zuh & Naatti 27+4
 
huomentaaa! :D

Poks 32 täynnä :D Eilisessä neuvolassa alapaine koholla, kuhan ne ei ny alkais takkuaa, tai siis alkoivat jo :$ Nyt sit täytyypi niitä seurailla...
Esikosta oli lopussa sama juttu... mut viittas lähenevään synnytykseen ei muuhun...
sf mitta oli 28.5 keskikäyrällä mennään.. painoa tullu 425g/vko (pienin lukema tähän asti, jee)
Pissa puhdas... ei kai muuta....

Se ois 9 työpäivää jäljellä, mihin tää aika katoo...????...???

nyt on muuten pinnasänky kasattu ja hoitopöytä hommattu.. Josko sitä kohta alkais vähä niitä vaatteita kaivelee kaapeista ja sit varmaan pitäis kartottaa mitä pitää ostaa.. Tajusin illal et hitto, jos noi paineet alkaa pahastikki temppuaa ja joutuu vaik sairaalaan niin eihän tääl oo tavarat ollenkaan valmiina... :whistle:

-s-a-j :wave:

ps.enielle kiitokset uudesta pinosta taas
 
Hellureii.. kuukausi enää töitä ja tänään on 30 rv täynnä :).
Juuri juttelin työkamun kanssa sen raskausajasta ja sen jälkeisestä elämästä.. ei ole muuten ennen kiinnostanut samalla tavalla nämä kokemukset - silloin ennen kun aattelin etten muksua hommaisi.

piiuli82
:hug: Eilen olin vaan sanaton ja kiukussa tuohon aikaan.. Oon aika tunnollinen ihminen mitä töihin tulee, mutta oli semmonen aika etten tuntunu saavan mitään aikaan niin kyllä pisti kiukuttaan - niin ja väsyttikin ja oli näläkä! :)

Huomenna -pääsee- piikille.
 
talvivauva Minä en ole ottanut vielä sikaroketta. Näillä näkymin en aio ottaakaan.

Tänne ei sen kummempaa muuta. Pitkät yöunet takana ja masuasukki aloitti potkimisen heti aamusta. Nyt kotona ollessa huomaa liikkeet selkeästi paremmin, kun töissä ollessa.

 
Heippa! Tänään onneksi tuntuu vähän paremmalta tämä päivä, kun sai nukuttua kunnolla ja olen syönyt hyvin. Välillä nimittäin toi oma laiskuus/väsymys kasvaa niin suureksi, ettei jaksa ruokkia itseään. Kyllä se sitten nuuduttaa ja kiukuttaa. Esikoisen ruokailuista sentään jaksan huolehtia, mut kuka musta pitäis huolta? :D

Tänään neuvola, toivottavasti ei tulis mitään uutisia, eli kaikki olis mennyt samaa rataa kuin ennenkin.

Stressaa ihan HIRVEESTI toi opiskelu. Oon ihan varma, ettei tästä loppulukukaudesta tuu mitään. :$
 
Täällä käsi kipeä rokotteen ottamisesta. Yöllä oli aika hankala nukkua kun kättä jotenkin varoi koko ajan. Ja joonas valvotti kolmeen asti yöllä,joonas on aika räkäinen ja annoin särkylääkettä mutta kolmelta uni viimein tuli. Ja mä menen vasta iltaan töihin joten saa tässä aamulla nukkua. :)

Nyt siis lepäämään. :D

Sannis ja patu rv 30+5
 
talvivauva Minäkin kieltäydyin rokotteesta, vaikka mulla on astma, paino nyt 100 ja risat sekä tietty raskaana. Kuitenkin en voi olla nyt miettimättä olisko mun sittenkin pitänyt se ottaa kun kuulun 3 kertaisesti riskiryhmään. :( Ärsyttää kun en tiedä.

Muuten täällä supparit loppuneet ja elämä rauhoittunut. Ei siis tartte pelätä ennenaikaisuutta. Selkä kipee, häpyluu kipee ja viikon flunssa meni vihdoin ohi. :)

Nyt vauva tulossa ohjelmaa katsomaan! :D

P.s. Kiitos Enie uudesta pinosta. :)

Minävaa ja vaaveli 31+0 POKS!
 
Täällä käsi ihan tajuttoman kipeä ja yöllä voin pahoin ja oksensin, tiedä sitten johtuuko eilisestä rokotteesta vai onkos tulossa joku vatsatauti :(
Ihanaa, sain esikoisen isomummilta lahjaksi lahjakortin Caribia hotelliin vuorokmaudeksi, lähdetään äidin, tytön ja pikkusiskon kanssi vuorokaudeksi rentoutumaan ja uimaan <3
Mies kun ei tykkää tuollaisista yleisistä uimaloista niin otan sitten äidin mukaan, kun hällä on vielä synttäritkin tässä tällä viikolla :) 24.11 saatiin huone :)

Niinuska+Hipsu 28+4 :heart:
 
Eilen sain possuflunssa rokotteen. Meni jokunen tunti ennen kuin käsivarsi tuli kipeäksi. Yöllä nukuin väkisin rokotetulla kyljellä ja kyllä se sen verran kärsi.

Ihan sairas väsymys... Tekisi mieli lähteä kotiin huilaamaan, mutta jotenkin en vain osaa antaa periksi. Pari kesken olevaa työtä kolkuttaa omaatuntoa.

Lili 30+2
 

Yhteistyössä