Oltiin tiputtu jo aika alas tuolla etusivulla...
b]NatuSan:[/b] TERVETULOA joukkoon! :hug:
Lapsiluvusta ollut täällä nyt puhetta elikkä meilläkään ei perhe tästä enää kasva. Kyllä kolmessa lapsessa on hoitamista ja kasvattamista ja varsinkin kun ne on kaikki syntyneet meillä niin peräkkäin. Eli touhua riittää kovasti.
Piku81: Mulla ei oo nyt niin paljon ollut tuota hiusten lähtöä mitä oli esikoisen ja keskimmäisen synnytyksen jälkeen. Mutta kyllä vähän tavallista enemmän karvaa irtoo
Äiti2008: TERVETULOA SINÄKIN TÄNNE KIRJOITTELEMAAN! :hug: IHANAA, KUN SAADAAN SAKKIA TÄNNE RUPATTELEMAAN!
Joku tais kysellä, että mistä me muut ollaan eli mä olen täältä Oulun lähettyviltä ja oon kans suunnitellut paluuta perhekahvilaan tuossa toukokuun maissa, että neiti ehtis vähän vielä kasvaa ja menis nää tauti-hommat täältä päin pois, että uskaltautuis kerhoileen.
tyttönen: rotavirusrokotteesta kyselit... me päättiin ettei laiteta neitille sitä ja neukkatätikin oli sitä mieltä, että jos pysyttelee etupäässä kotosalla nyt tauti-aikana niin ei välttämättä tarvi rokotetta laittaa, mutta tietenkin jokainenhan oman päätöksen tekee.
Suny: Kyselit, että onko meillä muilla vauvoilla aamuisin nenän tukkoisuutta ja meijän neitillä sitä joskus on ja oon huomannut, että kun imettää öisin niin maito valuu nokkaan ja se tekee sitä räkää sinne. Päivällä ei oo sit mitään.
Gorthaur: VOI HYVÄT HYSSYKÄT millainen anoppila sulla on... en yhtään ihmettele, jos poltat hihat heijän kanssa... :kieh:
Jaahas, saunaan pitäis kiirehtiä, kun neitikin vielä nukkuu (saa löylytellä rauhassa, kun isänsä vahtii milloin neiti herää) =)
Vointeja kaikille mammoille ja muksuille! :hug: :wave:
Tammiäiti ja Viola 2,5 kk :heart: