Juu en ole kirjoitellut tänne pitkään aikaan, teidän juttuja olen kyllä käynyt aina pikaisesti katsomassa, jotenkin on vaan tuo "vapaa" aika vähissä nykyään tai sit sitä on vähän laiskistunut.. ei on kyllä tuo vauva arki vienyt ihan kaiken ajan...semmoista se on..
No meilläkin oli sit ristiäiset tuossa jonkun aikaa sitten ja pojalle tuli nimeksi Jasu Mico Kristian =)
Jasu kasvaa edelleen ihan hienosti, hoikka poika on eli pituutta tulee hieman enemmän kuin painoa, rintamaidolla edelleen mennään ja hyvin viihtyy rinnalla, meillä ei tuttia ole alkanut ottaan ollenkaan, vaan rinta auttaa joka itkuun, eli aikas kiinni olen tässä pikku-ukossa.
Itkut on alkanut hieman helpottaan ja rytmiäkin on alkanut löytymään, päivällä nukkuu kahdet noin 3tunnin päikkärit ja vaan ulkona
sisällä herää aina kesken unien kärttysenä. Minä nukutan Jasua kyljelleen , mutta yleensä kiepsahtaa siitten itse selälleen, öisin heräilee vielä melkosen tiheään syömään ja rupsuttelee paljon, varmaan ei edes aina ole nälkä kun herää, mutta tissille on päästävä, siihen voi turvallisesti nukahtaa uudelleen...Aikaisemmin oli jo hieman sellaista rymiä et nukkui ensimmäisen pätkän yölläkin 3-4h ja sit 2h välein loppuyön, mut nyt tosiaan herää2-1,5h välein eikä tosiaan rauhoitu muuta kuin tissille, syö kuitenkin vain pari minuuttia ja nukahtaa uudelleen. Toivottavasti rupeaa tässä piakoin nukkumaan öisinkin hieman pidempiä pätkiä
d vitamiinia saa vihdoin 5tippaa, jouduttiin pitään pitkään taukoa, kun oli niin paljon vatsanvänteitä,vaihdettiin myös sit merkkiä siihen dekovittiin.
Pikkukakkosta meillä jo haaveillaan, Jasu oli meidän esikoinen ja haluttais sille vaikka heti peräänkin seuraa sisarruksesta, mikäli tärppää. Hieman meinaa vaan pelottaa , kun tuo mun raskaus aika ei ollut mikään ihan tavallinen ja aikas paljon oli kaikkea, et tuleekohan seuraavistakin raskauksista samanlaisia.
Kovaa vauhti täälläkin kehitystä tapahtuu, kovasti on jo pitkän aikaa seurustellut kunnolla ja hieman kääntyäkin yrittää jo, vatsallaan ei vielä kovin pitkiä aikoja viihdy, mutta vähän aina harjoitellaan kerrallaan
Jumppamatolla ja sitterissä ei viihdy yksin edes aamupalan mittaista pätkää, vaan seuraa täytyy pitää kokoajan, eiköhän sekin korjaannu kun tulee uusia taitoja..
Mistä sitä muusta oli puhetta, en nyt muista...
Kivoja nimiä olette valkanneet lapsosillenne
Nyt täytyy lähteä pian ulkoileen, kun on niin hyvän näköinen ilma...
Piku ja Jasu (11 päivä 3kk)