M
Millie
Vieras
Täällä vähän nuutunut olo...Meillä on hoidossa kissa ja se on niin hellyydenkipeä, että pomppi yölläkin viereen nukkumaan. Täytynee pitää makkarin ovi kiinni ens yönä. Töissä sanottiin, että ootpa kalpea, voitko hyvin? Sanoin vain, että hemoglobiinin alhasuudesta se johtuu, sillä ei mulla huono olo ole. Oon yrittänyt olla stressaamatta, mutta viime aikoina on ollut kaikenlaista, eikä tuo taloudellinen puolikaan mitenkään älyttömän hyvältä näytä. Ajatukset on kyllä muualla kuin raskaudessa -paitsi jumpassa, jossa (pukuhuoneessa) mua ärsyttää se, että mun vatsaa tuijotetaan. Ihan hyväntahtosesti varmaan, mutta en vain pidä siitä, että joka paikassa joku toljottaa. No,mutta muuten en siis ole pahemmin supistuksia tms. huomioinut. Joskus vatsa on pinkeempänä kuin muulloin, mutta koska ne supistukset ei tunnu pahalta, niin tuskin niitä huomaa muuta kuin kokeilemalla.
Pitäis lähtä syömään, mutta ei oo oikein nälkä -varsinkin kun melkein aina alkaa närästää kun jotain syö. Ihan sama vaikka ottais keittoa tai muuta helposti sulavaa. Eilenkin yöllä piti ottaa Rennie kun oli niin inha olo. Onko kukaan muuten käyttänyt Antepsiniä? En haluis hirveesti syödä lääkkeitä, mutta pitänee hakea nyt se resepti, kun on yöunetkin heikentyneet tän ongelman takia. Pakko kuitenkin jotain lähteä syömään, että vaapeli saa ruokaa.
Vaivatonta tai mahdollsimman vähävaivaista viikkoa kaikille
Pitäis lähtä syömään, mutta ei oo oikein nälkä -varsinkin kun melkein aina alkaa närästää kun jotain syö. Ihan sama vaikka ottais keittoa tai muuta helposti sulavaa. Eilenkin yöllä piti ottaa Rennie kun oli niin inha olo. Onko kukaan muuten käyttänyt Antepsiniä? En haluis hirveesti syödä lääkkeitä, mutta pitänee hakea nyt se resepti, kun on yöunetkin heikentyneet tän ongelman takia. Pakko kuitenkin jotain lähteä syömään, että vaapeli saa ruokaa.
Vaivatonta tai mahdollsimman vähävaivaista viikkoa kaikille