Mulla on myös tuota unettomuutta keskellä yötä..tai aamuyöstä ennen herätystä. Se alkoi mulla n. viikko oviksesta (enkä tässä vaiheessa osannut odottaa raskautta). Muutenkaan ei oikein väsytä. Tän lisäks mulla ei ole ruokahalua yhtään, alakerta on melkosen kuiva (eikös suurimmalla osalla ole suht paljon valkovuotoa?)eikä oikeastaan janotakaan, joten vessassa ei tule juostua kovin usein(n. viikko takaperin oli toisin). Rinnoissa ei tunnu mitään ja normaalisti palelen enemmän kuin nyt.
Nippailee mulla kohtu kuitenkin ja menkat ei oo alkanu
Pippinen kyseli mieliteoista: sellasia ei vielä ole, mutta suolanen menee huomattavsti paremmin alas, kuin makea!
Muille ei olla vielä kerrottu(eipä tässä oo tosin ehtinytkään ). Esikoisen kohdalla halusin kertoa vasta viikon 12 jälkeen, mutta nyt ei ole väliä, vaikka muut saisivat tietää jo ennen.
Sokerikeiju: Jos saa kysyä (vastata ei tietenkään tarvitse ) niin miten tuo erbin pareesi on parantunut esikoisellasi?
Tervetuloa kaikille uusille:wave:
Nippailee mulla kohtu kuitenkin ja menkat ei oo alkanu
Pippinen kyseli mieliteoista: sellasia ei vielä ole, mutta suolanen menee huomattavsti paremmin alas, kuin makea!
Muille ei olla vielä kerrottu(eipä tässä oo tosin ehtinytkään ). Esikoisen kohdalla halusin kertoa vasta viikon 12 jälkeen, mutta nyt ei ole väliä, vaikka muut saisivat tietää jo ennen.
Sokerikeiju: Jos saa kysyä (vastata ei tietenkään tarvitse ) niin miten tuo erbin pareesi on parantunut esikoisellasi?
Tervetuloa kaikille uusille:wave: