Tammikuun tuhisijat 2013

Vainoharhasena aattelin iteki vielä testin tehä, ku ei sitä näköjään taho uskoa vaikka ite näkeeki :)
Neuvola-ajan yritän saaha varattua jo ku itellä työt suunniteltu kuukauden päähän niin helpompi järjestää ajoissa..
 
Zuh
Minä olen tehnyt kaksi testiä mutta pitää vielä ehkä varmistaa parin päivän päästä.. itselläni kyllä tuo toinen viiva oli jo niin selvä että mieskin sen näki, kheh :D
Nyt simaan ja munkin ahmintaan, kyllä ovat kotitekoisena niin namia!! Mukavaa vappua kaikille!

- Zuh 4+3
 
Zuh
Näyttäähän tuo testi kahta viivaa näin vapun kunniaksikin. Nyt lopetan testailun, tosin perinteenä on digitaalisen testin tekeminen jossain välissä, on se raskaana-teksti vain niin ihana <3

Zuh, joka sai just viime viikolla purettua pinnasängyn osiin :)
 
Varovasti työnnän itseäni tähän ketjuun. Kaksi testiä tehneenä, mutta silti vielä epävarmana. Viivat oli niin haaleat että en tiedä vielä mitä ajattelisin, uskoisinko vai en.
Taidan tehdä vielä loppuviikosta uudet testit.
Raskauslaskuri sivun mukaan la ois 5.1, eli viikkoja ois nyt kai 4+5?? En oo koskaan ollu hyvä laskemaan näitä :D Jotkut laskurit taasen antaa lasketuksi ajaksi 7.1 että otappa nyt sitten selvää!

Millaisilla testeillä te, joilla nyt viikkoja 3+ testaatte että saatte jo tuloksen näkyviin??

Ketjun aloittajalle näitä tietoja: Elviida / 34v / 7. / KYS
 
Elviida, mulla näkyi eka haamu Pregcheckillä rv3+0, tuolloin oli ovulaatiosta 10 päivää. Mutta tosiaan, mulla on vähän lyhyempi kierto. Esim. ovulaatio oli kp12 ja menkatkin alkoi edellisessä kierrossa jo 12 päivää ovulaation jälkeen. Eilen tein digin parin tunnin pidättelyn jälkeen ja tuloksena "Raskaana 1-2".

Huomenna olis esikoisen neuvola. Saa nähdä mitä terkkari meinaa ku kerron että oon raskaana. :D
 
Zuh
Tervetuloa Elviida! Mulla viiva näkyy ihan selkeänä first sign (?) testillä. Herkkyys 10,siitähän ne erot oikeastaan johtuvat. Näytti kahta viivaa jo 3+5. Raskaana ollaan siis kunnes muuta todistetaan :)

-Zuh
 
Mulla näytti pregcheck liuska testi plussan 3+4, eli kymmenen päivää ovulaation jälkeen. Jos laskisin kierron mukaan niin oisin jo paljon pidemmällä, mutta tiedän että ovis oli16.4.
 
Viimeksi muokattu:
_Voisin uskaltautua myös pikkuhiljaa mukaan tähän keskusteluun.. Viime viikolla tein neljä testiä kun en meinannut uskoa todeksi, pakko kai alkaa pikkuhiljaa uskomaan :)

Nemppis/20v/1./TAYS siinä mun tiedot...

Onkos teillä vielä minkäänlaisia oireita ilmaantunut? :)

Nemppis
 
Mulla oireina on ollut painavammat rinnat sekä näpyt niskassa hiusrajassa. Niitä mulla oli esikoista odottaessakin. Ja vähän normaalia enemmän väsyttää. Pahoinvointia odotellessa.

Sain tänään jo ekan neuvola-ajankin. 4.6. on se aika eli menkkojen mukaan 8+ viikolla. Varasin sen samalla kun oli esikoisen neuvolakäynti. Terkkari onnitteli. :)

Oottekos muut menossa varhaisultraan? Mä oon ihan varmasti menossa. Ens viikolla vois vaikka varata ajan.
 
Ilmoittaudun mukaan palstalle!

Tässä lyhykäisyydessään tiedot:
Alexsandria / 35 / 2.lapsi / LPKS

Plussa tärähti testiin (okay, kahteen testiin) vapun kunniaksi=) Laskeskelin tuossa että nyt olisi viikot ilmeisestikin 4+2. Vauveli sai alkunsa hedelmöityshoidoilla (IVF), joten automaattisesti menemme varhaisultraan. Neuvolaan varailen aikaa varmaan vasta ultran jälkeen.

Alexsandria ja kultahippu 4+2
 
Sormet ristittynä ilmoittaudun joukon jatkoksi.. Nuo laskurit näyttää toiset 6.1. ja toiset 7.1. mutta tämä kaksplussan 7.1. joten mennään sitten sillä :D
Sairaala on K-SKS ja tämä olisi 4. lapsi, jos nyt loppuun asti mennään...syksyllä oli km ja vkoja juuri 10 täysi..

Viikkoja en ole vielä laskeksinut, eikä tuo laskuri valmiiksi antanut ;)
 
Mä oon kans menossa varhaisultraan. Mulla on pikkusen väsymystä ja pahoinvointiakin ihan lievänä. Niin ja ihan kammottava päänsärky ollu kohta kaks päivää. Sellanen toispuoleinen, mulla ei koskaan särje päätä jossen oo muutenkin kipee.
 
Heiii :wave: Mä voisin ilmoittautua tännekin, olen tuolla keskenmenon jälkeen plussanneissa, mutta kiva olis vaihtaa ajatuksia samassa vaiheessa olevienkin kanssa.

Mulla on nyt siis 4+3 kasassa, ihan alussa mennään eli :

meadow / 34v. / 2. / KOKS


Viime lokakuussa mull aoli kohdunulkoinen, joka tuli itsekseen ulos spontaanisti...nyt sitten pelko koko ajan että sama tilanne...mutta ei auta kuin ootella, menen varhaisultraan toukokuun puolivälissä (6+3), toivottavasti silloin selviää jo jotain.

Oireina mull aon kipeet rinnat, jatkuva pissahätä, muttei oikein muuta...
 
Viimeksi muokattu:
Zuh
Tervetuloa uudet - Nemppis, alexsandria, muuttohaukka, waninka ja meadow! Voitte uskoa että tämä puhelin ei halua kirjoittaa nimimerkkejä oikein!!

Meitä alkaa täälläkin aika monta keskenmenon kokenutta, jokaiselle meille vain uskoa siihen että tällä kertaa kaikki on kuten pitääkin :)

Oireista : tänä aamuna jo yllätti, voi himputti sentään! Esikoisen odotusaikana oksensin useamman kuukauden enemmän ja vähemmän, nyt toivon pääseväni edes pikkuisen helpommalla. Tai siis olen päättänyt että ei okseta, itsesuggestio auttaa?

Pitänee joku päivä soitella se neuvola-aikakin, muutkin on jo ryhdistäytyneet. Sinne vaan on niin pitkä aikaaaaa! Varhaisultraan en ehkä ole menossa,mutta mieli ehtii vielä muuttua parissa viikossa.

-Zuh & kiireinen työpäivä :) 4+5
 
Moi!

Mä ilmoittaudun kans mukaan, vaikka aika epätodellinen olo vielä on raskautumisesta. Eli

Pippinen, 28v, 2.lapsi ja Kät

Tein viikko sitten ekan testin rv 3+4, ja se näytti Raskaana 1-2. Eilen testasin uudestaan, ja nyt tuli jo Raskaana 3+. Ilmeisesti hormonit nousee hyvin! Varasin tänään neuvola-ajan ja varhaisultran parin viikon päähän. Oireita on jo ihan kiitettävästi: huonoa oloa on vähän väliä, mutta etenkin aamuisin on tosi vaikea saada aamupalaa enää alas. Esikoisesta pahoinvointi alkoi myös nopeasti, ja muuttuikin kunnon oksenteluksi, joka jatkui ekan kolmanneksen yli. Luulenpa, että sama on edessä nytkin.
Väsymys on ihan mahdotonta, iltaisin oon ihan poikki.
 
Pippinen; teretulemasta, aika samoissa mennään =) Mulla on varmaan alavatsakin turvonnut mutta myös kauttaaltaan jotenkin turvonnut olo ja vaakakin kertoo sen...ja mulla on muutenkin jonkun verran ylipainoa, puhhhh...täytyy alkaa kiinnittää huomiota siihen mitä suuhun laittaa, entistä tarkemmin =)
 
Zuh
Tervetuloa pippinen! Mulla tää maha on muutenkin jo riittävän iso, tiedä sitten turvottaako :)

Alkaa pikkuhiljaa palaamaan mieleen miten ihanaa oli kun ei voinu syödä paljon mitään ja se vähä mitä uskalsi niin tuli pois. Vinkkinä tulevaan : pinaattikeitto on ihan maailman hirveintä oksennettavaa!! :p

-Zuh, palstahäirikkö
 
Ei ollut tarkoitus mennä varhaisultraan, mutta tänään aamulla sitten hetken mielijohteesta kuitenkin ajan varasin :D Eli siis olen menossa 21.5 ja eka neuvola onkin sitten seuraavana päivänä :) Nyt vaan jännätään ja odotetaan ja toivotaan parasta, että siellä sykkii pieni sydän!

Itsellä oireina vähän väsymystä ja alavatsalla juilii sillointällöin ja vähän menkkamaisia kipuja... Toivottavasti niitä, jotka kuuluu asiaan... Tosin on ollut jo reilun viikon tuntemuksia mahassa, joten luulis, että jos ne enteilee jotain pahaa niin vuotokin ois jo alkanut...

Nemppis ja "aarre" 4+5
 
Mulla kanssa vatsaa turvottaa. Mutta on sillä muutenkin kokoa. Mulla on ylipainoa ja lisäks edellisestä synnytyksestä niin vähän aikaa, että on vielä raskauskilojakin jäljellä.

Varhaisultraan tahdon mennä oman mielenrauhan takia. Ennen esikoista kävin ja siellä todettiin kehitys pysähtyneeksi ja sit viikon päästä tyhjennys. Oli "mukava" saada tietää se siinä vaiheessa jo eikä vasta nt-ultrassa, kun ei itsestään näyttänyt ulos tulevan.
 
No nyt son vissin pakko uskoa ku testissä lukee Raskaana 3+ :D
Jos sitä sitte huomenna varais sen neuvolan!

Oireita mulla ei juuri ole, mitä nyt väsyneempi.. Mutta vissin tuota turvotusta jo on ku tuntuu että farkut kirraa :D
 
Joo, täytyy itsekin alkaa varaaman ekaa neuvola-aikaa...jotenkin ei uskalla vielä kauheesti ajatella tätä asiaa, on vähän sellainen skeptinen olo...viimeksi pääsin viikolle 6+4.

Mullakin on siis ylipainoa jo ennestään, olen eilen ja tänään koittanut kirjata syömisiäni kiloklubi.fi:iin, jos koittaisi pitää kalorit max 1600/vrk. Liikkumaan pitäis jaksaa mennä, mutta nytkin väsyttää niiiiin kovasti....tytär leikkii ulkona ja mies ei ole kotona, on niin helppo vaan käpertyä viltin alle sohvalle =)
 
Heippa. Mukaan ilmottautuisin, eli kolmatta varovasti odotellaan. Laskurin mukaan laskettuaika olisi 5.1 ja sairaalana Tays. Epätodellinen olo vielä valtaa mielen, mutta varovasti jo täytyy olla iloinen. Ikää minulla 30.v. Neuvolaa en ole vielä varannut, mutta ajattelin huomenna soitella.
 

Yhteistyössä