Tammikuun tuhisijat 2013

LeenaT Juu mie muistan sut! Ihanaa, et sinäkin täällä. =)

paum Tervetuloa! :wave:

zuh Mie voisin alkaa sun kans päivittelemään? Oon tosi innokas näissä jutuissa mut aina joku ehtii ensin. :D

Mulla alkaa olla hirvee nälkä jos en muista napata suuhun mitään, edes pientä. Jännä vaikka tavallaan kuukautisetkaan ei vielä välttämättä olis myöhässä. Tässä vaiheessa jos en olisi jo tehnyt testiä niin varmasti nyt tekisin. Alkaa noita oireita olla. Ja miehen sisko ilmoitti miehelle miehen kertoessa uutista, et oli eilen jo katsellut mun mahaa mut ei ollut kehdannut sanoa mitään. :eek: Eli tää turvotus on oikeesti ihan kauheeta! Ei tätä piilotella kauaa.

Mun äiti ja isä otti uutisen tosi iloisesti. Äiti sanoi, että kiva kun ei tule montaa vuotta ikäeroa ja tiesi kyllä, et mie haluan mahdollisimman pienellä ikäerolla. Mun isä myöskin onnitteli ja toivoo kovasti, et kaikki menee hyvin. Mun veli kysy, et saaks multa tilata vauvaa, ku ajattelin tehä liukuhihnahommana. Okei, meillä joskus huumorintaju on mitä on..
Miehen äiti ja isä olivatkin vähän hämmästyneitä mut onnellisia ja onnittelivat myöskin. Miehen sisko tosiaan oli iloinen kans. Siinäpä ne kenelle kerrottiin. Miehen veli jäi väliin, ei ole välit niin lämpivät kuin siskonsa kanssa. Muut saa tietää ajallaan.

Ensimmäinen äitienpäivä on mennyt hyvin. :) Sain lahjaksi radion ja hieronnan ja lounaalla käytiin seurakunnalla, oli niin hyvä ja halpa menu. :D Sit tehtiin pihahommia ja käytiin vähän kävelemässä.

Huomenna on tytön neuvola ja aattelin kertoo plussauksesta siellä. Jos vaikka sais sit saman tätin raskausajalle.

Zuh
Time: voi kaikin mokomin ylläpidä vaan! Ihanaa jos jollakulla on aikaa tehdä homma kunnolla, itse aina vaan piipahdan nopsaan puhelimella.

Äitienpäivä: meillä mun miehet hemmotteli mua aamulla herkkuaamiaisella ja lahjoilla. Piipahdettiin mummolla ja siskoni luona, mutta muuten lepäillään kotona. Ei tämä oma olotila niin kovin auvoisa ole, noiden aamuherkkujen jälkeen :) Mietin pitkään kerronko jo asiasta mummeille mutta pidetään vielä salaisuutena vaikka niin ihana lahja olisikin. Mutta tiedän että kaikki ilahtuu ikihyviksi :)

Nyt jos menis päiväunille, yöunet kummiskin jäi vain 10,5tuntiin :D

-Zuh 6+2

Kaikille menetetyksen kokeineille voimia!

Täällä äitienpäivää vietellään rauhallisissa merkeissä. Ollaan perheen kanssa ulkoiltu, syöty
hyvin ja muutenkin otettu rennosti. Aamulla soitin omalle äidilleni ja
ilmoitin raskaudestani...oli aivan onnessaan.=) Muuten olen kertonut tästä muutamille
läheisille ystävilleni, jotka ovat tienneet näistä meidän vauvahaaveista. =)

Kaikille äideille ja tuleville sellaisille oikein mukavaa ja onnellista äitienpäivää!:heart:

melin 6+0

hyppään mukaan joukkoon =) laitan enemmän tietoja ja lueskelen utut läpi paremmalla ajalla.

Santzuu/26/toinen/Tyks
LA 14.1
Tosiaan toinen tulossa. Ennestään 7kk vanha poika =) Perheeseen kuuluu myös mies ja 2kissaa.
Lisää kun kerkeän paremmin koneelle.

Santzuu

10kaks :hug: ,pahoitteluni. me aloitimme uuden yrittämisen ensimmäisen kierron jälkeen keskenmenosta. ei kait sillä ole mitään väliä,mutta ajattelin että onpahan kohtu varmasti "puhdistautunut" sekä henkisestikkin pääkoppa valmis uuteen yritykseen...pitkältähän se aika tuntui ja olikin siinä välissä.

Oloista ei oikein ole mainittavaa,eipä juurikaan ole mitään erikoista. Yksi mikä on nyt eri kuin esikoista odottaessa,kuumat aallot. siis aivan järkky tuskanhiki kun vähänkin jotain tekee ja vilu valtaa kropan vasta iltasella kun nukkumaan menossa. Esikoisen aikaan kuljin pari kerrastaa päällä päivät ja yöt :) . noooo närästys on aika kovaa,mutta johtuu varmaan tuosta rasvaisen ruoan syönnistä :ashamed:

tulis jo se ultra,viel puoltoist viikkoo :)

Ranskis & ? 5+4

Täällä on ollut ihana äitienpäivä! :heart: Aamulla mies toi sänkyyn aamupalan nro1: hedelmiä ja mansikoita valmiiksi pilkottuna, tuoremehua ja oli käynyt valkovuokkojakin poimimassa kun "haki postin". Ja tietty lahjan sain. Köllöteltiin koko perhe sängyllä, kunnes mä nukahdin. Mies hoiti lapsen ja mä heräsin vasta 10.30 kun oli aamupala nro2: croissanteja, mansikoita ja kaakaota. Ollaan ulkoiltu ja käytiin mun äidillä. Ihana aurinkoinen sääkin ollut. Täydellinen päivä! :)

Oho, paljon tullut uusia viime käyntini jälkeen. Tervetuloa munkin puolesta :)

Kävin perjantaina ultrassa ja gyne arvioi viikoiksi tasan 6 vaikka mielestäni oli 6+1. Varmaan tarkentuu neuvolassa sitten. Niinkuin Nemppis arvelit, syke näkyi silloin. Ihana fiilis, että siellä ollaan sykkimässä oikeassa paikassa <3

Olo on yhä hyvä, väsyttää välillä hieman enemmän. Iltaisin tulee syötyä, kun aamulla ei niinkään maistu.

Mitä mieltä olette foolihapon käytöstä? Neuvolasta sanottiin, että d-vitamiini ainoa mitä suositellaan otettavaksi, ja gyne sanoi että foolihappoa saa ruuastakin, eikä ole kunnon tutkimustuloksia siitä imeytyykö se edes kunnolla pilleri muodossa. Olen itse lukenut hirveästi aiheesta, mutta mietin silti aloittaako foolihappo"kuuri" vai ei...

Ihanaa odotusta meille, ja tarrasukkia matkaan! :)

Bellatus: Itse ainakin olen aloittanu foolihapon heti kun alettiin yrittämään. Ei kait se niin pakollinen ole jonkun mielestä, mutta tuskinpa haittaakaan tekee. 400 µg tabletteja mulla. :)

Tänään varasin sitten neuvolankin! Jee! :)

Voisiko joku selittää, mitä tuo pino oikein meinaa? Oon uus näissä jutuissa, enkä tajua.. :D

t. paum 4+2

Eli tuossa sivulla missä on otsikoita niin on otsikko "tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuussa*

:) Sieltä meidät löytää. Eli siis sen otsakkeen takaa löytyy meidän pino. Olikoha vähän sekavasti selitetty. :D

Okei, tarkottaako se "toukokuussa" sitä että ketkä on plussannu toukokuussa vai mitäkä? :D Tuleeko sitten joku muu pino Tammikuun tuhisijat -kesäkuu vai? :) Ihan vaan kiinnostaa, ku en oo ikinä tajunnu noita otsikoita.. :D

Eli se meän otsikko tarkottaa sitä, ku tammikuussa on laskettu aika ja nyt eletään toukokuuta. Sit teen seuraavaks kesäkuun pinon. :) Tulis muute niin paljo tekstii ja sivuja 9kk:n aikana et parempi niin. :) Eli nyt vaan etsit sen meän toukokuun pinon ja alat kirjottamaan sinne. :) Jos et löydä nii voin huomenna linkittää tähän sen paikan. Nyt en voi, ku oon puhelimella.

Oireet on kyllä alkanu vaivaamaan ihan urakalla.! Miten voi ihmistä väsyttää näin paljon? Viime yönä tuli nukuttua 13 tuntia ja vielä väsyttää. :O
Ja öklö olo on melkein koko ajan. Tänään yritin syödä kunnon lämpimän ruuan vaan eihän siitäkään mitään tullu. Mur.

Koira taitaa aavistaa, että nyt ei muorilla kaikki oo kunnossa kun seuraa mua joka paikkaan ja vahtii. Ei edes ulkona sais käydä yksin kun hirveä älämölö alkaa sisällä!

Siinäpä ne tämän päivän valitukset. :kieh:

Yhteistyössä