Tammikuun tuhisijat 2013

:wave:

Laittelen etusivua kauniimmaksi, kunhan aikani sen sallii ja opin sen :popcorn:

Vielä ei oikein jutunjuurta tässä ole, mutta odottelen innolla muita tänne saapuvaksi.

Itselläni laskettuaika on 1.-3.1.2013, riippuen laskurista. Vielä en ole soitellut neuvolaan tarkistaakseni. Ja eiköhän se siellä nt-ultrassa vahvistu, jos/kun sinne asti pääsee :)
 
Zuh
Täällä taas, toivottavasti pidempään kuin viimeksi :) varovaisesti siis hyppäilen mukaan joukkoihin! Laskettu aika 6.1.2013 tosin keskenmenon jälkeen kierto ollut ihan eri ja aikataulut ei ihan täsmää peiton heilutteluihin. Saas nähdä siis missä mennään!
 
Minä myös varovaisesti ilmoittaudun tänne. Menkkojen mukaan la 12.1. Tänään olis muka vasta 3+1, mutta mulla on lyhyt kierto, joten veikkaan että toi ehkä tulee jossain vaiheessa muuttumaan.

Minkäs ikäisiä te olette ja monesko lapsi tulossa?
 
Hei, ihanaa että on jo tammikuisia!! Tuntuu hassulta kun itsekin on niin hirveän alussa vasta, mutta näköjään se aika kuluu edes vähän =) Onnea kaikille plussaamisesta ja isot kasat vauvaliimaa!!!

Rödluvan ja Beetakingi 6+2 joulukuisista
 
Zuh
Tervetuloa Unna84! Meillä jommankumman laskut heittää, minä luulin että oon viikolla 4+2 ja laskettu 4.1..
Minä en vielä ihan neuvolaa varaa, täällä päin on kuitenkin vasta viikolla 8-10 ja tutulle ihanalle neuvolatätille tuli niin paha mieli kun viimeksi ajan jouduin perumaan. Hupsu minä,mutta ehtiihän ajan onneksi varaamaan sittenkin kun viikkoja on tullut muutama lisää :)

Meitähän alkaa olla täällä jo monta! Sain esikoiseni myös tammikuussa ja silloin 2010 oli ainakin sairaala ihan tupaten täynnä synnyttäjiä, saa nähdä päteekö myös ensi vuonna. Ainoa "huono puoli" on kun olen jouluihminen henkeen ja vereen, ensi jouluna päihittää mahan koossa helposti joulupukinkin.. Tulehan 10kaks päivittämään listaa!

-Zuh 4+2
 
Zuh, mulla kanssa tammikuinen tuo esikoinen. Etukäteen kuulin, että sairaalassa olis ruuhkaa alkuvuodesta. Mutta enpä sit tiiä oliko. Yhden päivän olin yksin huoneessa. Tykkäsin kyllä alkuvuodesta, kun sai olla rauhassa kotona joulun eikä tarvinnut olla töissä. Eikä tarvinnu kärsiä kesähelteistä vatsan kanssa. :)
 
Zuh
Unna84 - tuttu ongelma. Piti itsekin tarkistaa että olenko edelleen 30 vai meninkö ohi jo :)

LeenaT - meillä oli oikeasti ruuhkaa, sain esikoiseni aamupäivällä ja samana iltana oli tulossa 8 synnyttäjää 4 saliin.. Lopulta meidät päästettiin lähtöpäivänä jo heti aamulla pois että saivat vuodepaikkoja tyhjäks ajoissa. Se on tämä kevät ja hormoonit, kheh! Mulla alkoi äippäloma silloin vasta 21.12 eli vähän liian myöhään, nyt näyttäis hyvältä, 26.11 alkaa. Tosin yrittäjän loma alkaa tai ei ala silloin kun haluaa.. Sisko oli viimeisillään hellekesänö ja ei yhtään kyllä haittaa että on vielö helteillä pieni massu.

Mutta oksentamisen alkamista odotellessa, Zuh
 
:wave:

Heippa!
En olettanut, että täällä on vielä muita, niin en eilen käynyt piipahtamassa ja tänään ollut työntäyteinen päivä :) Luultavasti pyydän jossain vaiheessa päivityskaveria, koska en kumminkaan ehdi itse olla koneella enkä osaa kaikkia hienoja juttuja :)

Nyt päivityksien kimppuun!
 
Zuh
Tervetuloa waninka!

10kaks - ei hätiä, kyllähän nämä ehtii. Itse päivitin keskustelua esikoisen odotusaikana ja on muuten melekoinen homma, silloin oli n.80 odottakaa mukana!

Mullako tylsää kun munkit kohoaa vasta ja mies pelaa ;)
 
Tervetuloa taas uusille! :) Viime tammikuisissa taisikin olla kolmenumeroinen määrä odottajia listalla.

Joo Zuh, onneks meil ei ollu niin ruuhkaisaa, koska mä valtasin yhden salin pitkäksi aikaa. :D Pääsin suoraan synnytyssaliin sairaalaan mennessä, kun tuo meidän tyttö syntyi perätilassa.

Mulla testailut jatkuu taas huomenna. Usko viivan vahvistumiseen on kova. :heart:
 
Zuh.
Olisitko sä kiinnostunut olemaan toinen päivittäjä listalla? Jos alkaa olemaan kolminumeroisia lukuja, niin... :D Siinä on kädet täynnä työtä!
Voisin lähettää sulle ton pohjan? Miltä kuulostaisi?

Wellcome muillekin!
Itse olen erittäin epäuskoinen koko asiaan, eikä oikein oireitakaan ole. Liekö hyvä vai huono merkki. Tai sitten en vaivat alkaa myöhemmin.

10kaks ja 4+ jotain :)
 
Zuh
10kaks - mun pitää vähän seurata miten hyvin kerkeän tänne ihan koneella, nytkin naputtelen puhelimella ja en tiedä miten päivitys näin onnistuu. Mutta menishän tuo ehkä vanhalla rutiinilla :) minä mietin asiaa jos sopii?

Minä en oikein tiedä odotanko oireita vai en.. esikoisen aikana oksensin 5kk ja supistelin seuraavat 4kk eli siitä en halua uusintaa! Mutta keskenmenneessä ei niitä oireita ollut ollenkaan.. ehkä jos muutama aamuoksu vaan? :D

-Zuh
 
Mulla ei kans mitään oireita ole. Itsekin teen vielä ton toisen testin huomenna aamulla ja soitan sitten TAYSiin, jos sekin on plussaa ja varailen ajan ekaan ultraan viikolle 7. Kysäsenkin nyt kun tääl on jo lapsen saaneita, että koska mun pitäis varailla neuvolaan aikaa? Asialla ei vielä liene kiire, mutta ois kiva tietää :)
 
:wave:

Zuh:
Mietiskele vain :) Tässä varmaan porukka alkaa lisääntymään urakalla kuukauden sisällä. Itsekin surffailen kännykällä usein enkä usko, että sillä saa päivitettyä kovin kätevästi näitä juttuja.
Olisi kiva, jos olisi joku kaveri, niin ei olisi yhden varassa aina. Mietiskele :)

waninka:
Joskus rv8 tienoilla on muistaakseni ensimmäinen neuvola. Ite soittelen huomenna, kun tiedän, että tulen taas olemaan "riskisynnyttäjä" ja joudun seurantaan heti alusta asti, jos kaikki on "ok" eli siellä on vauva köllimässä. Jotenkin ihan outoa, kun ei ole mitään tunteita ja siksi olenkin hyvin epäileväinen, että olenko raskaana ollenkaan vai onko tuulimuna tms.
 
Samoilla linjoilla kuin Rödluvan!!
Tuntuu että viikot ei kulu mihinkään, mutta nyt tammikuiset jo täällä :)

toivotan kaikille nautinnollista odotusta ja pikkusille tarrasukkia ja vauvaliimaa kilo tolkulla :heart:

YP 5+6 :heart: joulukuisista
 
Uus testi tehty ja hieman vahvempaa plussaa sekin näytti :) Klinikallekin soitin ja eka ultra 22.5, toivotaan että siellä syke löytyy. Sieltä muuten sain sellasen ohjeen että vois jo kohta puoliin tyyliin tällä viikolla soittaa neuvolaan, kun täällä Tampereella kuulemma niin vaikee saada aikoja. Oli sillä sittenkin kiiruumpi kun aattelin.

Mulla muuten on lipsahtanut tonne listaan väärä laskettu aika, eli se on oikeasti siis 7.1.2013
 

Yhteistyössä