Minäkin tulin huikkaamaan kuulumisia
Pientä kuvotusta on ollut aamuisin mutta menee nopsaan ohi kun syön tai juon jotain. Tämä taitaa siis olla tyttö jos aamupahoinvointi pysyy pelkässä kuvotuksessa
En sitten malttanutkaan odottaa neuvolaan soittoa tätä päivää pidemmälle. Niinpä minulla on ensimmäinen aika sinne jo nyt tulevana keskiviikkona ja ultra+lääkäriaika 25.pvä. Voi että miten jännää tää taas on
Rinnat: Kyllä ne alkaa selvästi jo valmistautumaan tulevaan ja ei kyllä haittaa yhtään vaikka turpoavat. Ilman raskautta tai imetystä en omaa rintoja juuri laisinkaan.
Shoppailu: Voi kyllä!
Niin tekisi mieli jo sortua ostamaan pikkiriikkisiä vauvan vaatteita, mutta jarruttelen vielä. Usein se ensimmäinen vaate on ostettu samalla reissulla kun on käyty rakenneultrassa, joten pitää sinnitellä vielä!
Vauvauutisten kertominen: Olen kertonut asiasta ainoastaan yhdelle hyvälle Ystävälle. Lapsillekaan ei kerrota vielä ennen kuin se 12 viikkoa tulee täyteen. Vanhemmillenikaan en meinannut tässä raskaudessa hätäillä kertomisella. On sellainen olo ettei siellä kovin innostuta asiasta
Eipä se heille kuulu ja jos max. kerran vuoteen meidän lapsia tarvitsevat vahtia niin ei liene liikaa.
Tässä pari kuukautta sitten kun yhdelle ystävälleni siitä just puhuin että kun niin kamala vauvakuume vaivaa, niin hän tokaisi että "No et kyllä nyt raskaudu enää!". Silleen ihan totisena :/
Juu ei ole kiirettä nyt sitten hällekään uutista kertoa. Minkähän takia ihmisten pitää niin hirmuisen kovasti puuttua toisten näinkin henkilökohtaisiin suunnitelmiin??
Itse koen että raskaus ei todellakaan ole itsestään selvyys vaan monen sattuman summa joka vaatii onnea ja on myös suuri lahja :heart:
Tiedän että moni muu ystäväni on iloinen uutisesta ja onnellinen meidän puolesta. Harmi vaan ettei minun vanhempani ja sisarukseni tule tästä uutisesta ilahtumaan
Sitä kun haluaisi kuitenkin jakaa tätä onnen tuntua juuri niiden läheisten ihmisten kanssa....
Täällä on tämä viikko aikamoinen hulabaloo! On lääkäriä x2, neuvolaa, pakollista ostoskierrosta, lehtihaastattelua, kirpparitavaroiden hinnoittelua lauantaiksi, lapsen luokan myyjäisiin leipomista, sekä minun "työt" tässä kotiäitiuran ohella joita pystyn tekemään oikeastaan vain öisin.
Se viime viikon tajuton väsymys on onneksi väistynyt sentään niin jospa tästä viikosta selvitään hengissä
IHANAN AURINKOISTA VIIKKOA TEILLE IHAN JOKAISELLE!!!
Elviida ja pieni matkalainen 5+1