Pahoittelut Smesmira!
Minäkin liityn tänne, ainakin toistaiseksi. Viime viikolla kaksi plussatestiä. Raskauslaskurin mukaan laskettu aika on 6.1.2013, eli 5 viikkoa nyt täynnä. Kahden viikon päästä on varhaisultra. Oon jotenkin ihan varma, että se on joko kohdunulkoinen tai sitten tuulimuna. En vaan voi uskoa, että mulla kävisi hyvä tuuri, kun yritystäkin on jo yli vuosi takana, ja tämä olisi niin toivottu lapsi. 1½ vuotta sitten oli kohtutulehduskin, joten tosi negatiivisesti ajattelen. Menkkamaisia kipuja on koko ajan, ollut jo viikko ovulaation jälkeen. Välillä voimakkaampina, välillä lievempinä, välillä oikealla puolella, välillä vasemmalla, mutta koko ajan siellä jotakin tuntuu. Ei ole kuitenkaan kertaakaan tarvinut särkylääkettä ottaa.
Unettomuutta on ollut viime viikon plussaamisen jälkeen. Nukun 2-3 tuntia yössä, hikoilen, pyörin, stressaan ja panikoin. Nyt on oikea olkapääkin tullut kipeäksi. Oikeastaan koko oikea käsi on kipeä ja lievästi puutunut. Ensimmäisenä tuli kauhukuvat kohdunulkoisesta raskaudesta, jossa on hartiapistosta hengittäessä. Mutta tämä ei ole mitenkään häiritsevää kipua, eikä pistele hengittäessä. Pientä jomotusta/puutumista. Toivon koko sydämestäni, että ei ole vakavaa.
Olen niin pessimisti, että oletan tämän olevan kohdunulkoinen/tuulimuna niin kauan kunnes toisin todistetaan. En osaa iloita!
Läheisille olen kertonut, ja pahaa tekee, kun ne iloitsevat sitten liikaakiin. Tämmöinen tapaus täällä!
Toivottavasti te muut osaatte iloita alkuraskauksistanne, ja olla hyvillä mielin! Ihanaa odotusaikaa jokaiselle! =)
Piipu85/26/1./K-PKS