Moiks kaikille! Rakuuna tervetuloa.
MiraLina :hug: ja jaksuja!!!
Enpä ole vähään aikaan ehtiny palstaileen, kaverin polttarit ja työt ovat vieneet ajan melkein kokonaan. Mukava lukea, että monilla on ollut kivoja ja positiivisia ultrakäyntejä!
Ja edelleen pahanolon kanssa painiville, toivottavasti se kohta loppuu...Jotenkin välillä on miettiny tätä "oireettomuutta", että onko se normaalia. Toisaalta jos vaihtoehtona olisi Lappitaren ja sefin pahat olot, varmaan sitä tuskailis sitten senkin kanssa...
).( Tänne ei juuri uutta kuulu. On ihan "normaali" olo. Palelee, väsyttää, niin ja närästää, mikä mulle ihan uutta, rintoja kipuaa ja mielialat heittelee...Siinäpä nuo oireet, välillä tosiaan unohtaa, että olisikaan raskaana. Turvotus on vähentyny, vaikkakin iltaa kohden turvottaa ehkä enemmän.
Joku täällä kyseli, onko muilla ylienerginen olo...Mulla on silleen, että illalla väsyttää ihan kamalasti, mutta on päiviä, että miettii mikä ihmeen mania mulle on iskeny. Siis jaksaa touhuta ihan himona, koko päivän...Siivota, laittaa kesäkukat, pestä koirulit, käydä shoppailemassa jne. saman päivän aikana, tuntuu ihan kummalta.
Joko te muut, jotka olette käyneet ultrissa, uskallatte olla pelkäämättä km:a? Mulla jotenkin kummittelee se 12 vko:a, eikä millään jaksaisi oottaa että se tulee täyteen. Mulla se tulee täyteen vasta tämän kuun lopussa. Ei jotenkin uskalla olla täysin onnellinen raskaudesta, ettei sitten putoa niin korkealta...Hölmöä se kai sinänsä on, mutta eipä sitä tunteilleen mitään voi.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!!