Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupeikko85:Saaru:
Oih, ihanalta kuulosti Lizardusen lomakuulumiset.
Täällä pääsärky vaivannu jo monta yötä ja päivää. Yöllä kauhiaa ahinaa, monta kertaan herään, onneksi saan unen aika nopeeta uudestaan, mutta inhottavia katkoja tulee. Jos yö menee huonosti niin sitten on vaikeea aamulla ja päivällä. Nyt on ollu melko pahantuulista emäntää koko viikonlopun. Päikkäreillä oon kuitenki koittanu paikkailla mutta pääsärky on vaa jatkunu. Tänään onneksi on ollu parempi. Kuhan vaan etes pikkuset unoset saa otettua enne ku töihin taas menee niin ei iske sielläkää sitten päälle. Verenpaineekin mittasin et johtuisko siitä, mut aika hyvä seki oli 110/64 , hemppa pitäs tarkistaa, mut se kai tarkistetaan seuraavassa neukassa, joka on varmaan tässä parin viikon sisään. Mihin aikaa se toinen lääkäri käynti sijoittukaan?
Ainii ja kuu taas vaihtuu, tehdäänkö taas uus pino vai mitä ootta mieltä? Haluaako joku muu aloittaa? Jos ei halukkaita ole niin voi minäkin kyllä jatkaa. Päivittelemistäkää ei enää niin paljona ole.
Saaru ja Möhis 18+3
katja87 kirjoitti:
Kyselit tuosta toisesta lääkärissä käynnistä, niin jännä asia sekin, kun täällä meillä päin ei ole raskauden aikana yhtään lääkärissä käyntiä. Eli vaihtelee sekin näköjään aikapaljon paikkakunnittain.
nyt ei oikein ymmärrä?? siis miksei ole muka yhtää lääkäri käyntiä? ethän sä ole oikeutettu äitiysetuuksii jos sua ei ääkäri tutki? näin mulle ainakin sanoivat...mie en tiiä onko mulla 2vaiko 3 lääkäri käyntiä... eka kuitenkin ollu jo, et kai se on toine nyt 20viikon jälkee...
täällä omassa navassa ei kummempia... väsymystä on esillä jatkuvasti.. mies on onneks ihanan auttavainen haluaa silitellä et uni tulis nopeesti ja kaikkee mahollista.. meillä oli edellisisssä raskauksissa vähän nkelmana et mies ei oikein sisäistäny raskautta ja sen tuloksena viiletti tuolla ympäriinsä kavereiden kans... :ashamed: nyt on hera ollu koko raskauden ihan erimaata.. onkohan tuo 2ollu liikenteessä kavereineen ja si juhannuksena otti mut oltii mun sukulaisissa sillo yhdessä...
miten teillä muilla miehen käytös muuttunu raskauden myötä?? itse ovoin vaan sanoa et parempaa menee tuo tuleva isukki koko ajan...hänestä on tullu sellainen pehmo...
ja meillä mies on kovasti mahan kimpussa,silittelee ja juttelee nilla-olaville tuonne masuun...
![]()
mut tää nyt rupee kehittää jotain tekemistä... tylsyys iskee...
peikko ja nila-olavi 16+3 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupeikko85:ni ja sen unohin kysyä vielä et eikö teillä lääkäri tutki kohdun kaulan tilannetta,kohdun kasvua/asentoa tai mitää koko raskauden aikana?? ku mulla tutkittii se sillo alussa ja nyt taas seuraavalla käynnillä sit..