Kaatosateista sunnuntaita! :/
Onnittelut tosiaan Mimmu-rouvalle, milloinkohan pääsee itse siitä ""tittelistä"" nauttimaan?
Suru, neljäs kierto km:n jälkeen vasta meneillään. Mutta tämä kierto on kaiketi vasta toinen, kun yritystä oli oikeaan aikaan. (Tai varmahan en ole tamänkään kierron oikeasta ajoituksesta, koska en sitä ovista kipuilusta tunnistanut.) Eli ehkä ei vielä hätiä mitiä. Paitsi se, että testasin negan eilisaamuna. Ihme, kun ei ottanut kovasti pattiin, aavistin kyllä tuloksen, eikä edes jännittänyt tulosta odotellessa. Hetkeksi tuli se hassu fiilis, että mua vedettiin nenästä, kun menin sortumnaan testaukseen ennen aikojaan (nyt kp27/27-31) mutta halusin kuitenkin varmistaa, kun piti eilen kupitella, ei sitten kuitenkaan maistunut kuin muutama sidukka, join loppuillan vishyä. Rinnat on edelleen arat, mutteivät läheskään niin arat kuin muutama päivä sitten. Selkä jomottelee ja masua juilii silloin tällöin, mutta jotenkin ei ole kuitenkaan ollut sellainen ""raskaana oleva olo"", tiedättehän kun ihmiset ovat kertoneet, että sen jotenkin aavistaa, niin mullekin kävi viimeksi. Nyt ei.

Mutta nou hätä, mulla on sen suhteen hyvä fiilis.
Muuten sitten taas ei. Mun yksi erittäin hyvistä ystävistä sairastui siihen s:llä alkavaan kamalaan solusairauteen, meni jotenkin kuviot ihan uusiksi omassakin elämässä. Eli taas vähän aikaa muistaa, että pitää nauttia tästä hetkestä. Se huominen voi tuoda tullessaan mitä vain.

tai

Onneksi hänelle kuitenkin annettiin erittäin hyvät paranemismahdollisuudet, mutta syöpä on aina syöpä. :´(
No vielä iloisempaa asiaa. Oltiin eilen naapurikaupungissa yhdessä kivassa pubissa, jossa oli neljän mimmin bändi (n. 18-v) soittelemassa rock´n rollia. Vetivät aivan mahtavat setit, välillä laululla, välillä instrumentaalisesti. Mageeta, kävin kiittelemässä tytsejä heidän lopetettuaan! Mun mieskin kuunteli pikkumimmejä ihan ""haltioissaan"", miehellä oli joskus kavereidensa kanssa bändi ja kävivät jossain pikkupaikoissa keikalla, kyllä kitaristipimu sai kiittelyä häneltäkin eilen. =)
Suvi, kiva kuulla, että kaikki on kuitenkin hyvin, tuhruilusta huolimatta, kyllä nuo oireet on kuitenkin oikein hyvä merkki.

Ja mukavaa lomaa sulle sekä Keijulle ja Sarille myöskin!
Ja Surulle isopit, perskeles!!!!!!