Iltaa vielä. Muistelenko oikein, että Moon lähti jonnekin seikkailemaan näin alkuviikosta? Voi olla että muistan väärin, sitä se alko teettää (sarkasmia).
Konitohtorilla tuli tänään käytyä. Hg oli noussut 127, maaliskuussa oli vain 115. Toi 127 on mun enkka, mulla ei rauta imeydy ja asiaa on tutkittu mutta ei auta. Se on siis mun luontainen ominaisuus. Muutenkin polvi oli parantunut loistavasti, kaikki arvot, entsyymit ja seerumit sun muut, olivat ok. Myös maksakoe
Ja koulusta hain juuri todistuksen. Nyt se urakka on virallisesti takana.
Ja sitten soitin Diacorille siitä lähetteestä. Hoitsu oli kuulemma tänään antanut kaikki meidän paperit gynelle eli ilmeisesti lähete saadaan aikaan ennen kesätaukoa. Jihaa! En kuitenkaan nuolaise vielä ennen kuin tipahtaa.
Ja ulkopuoliselle. Tulit varmasti mukaan ketjuun kesken kaiken ja kauhistelit kun ollaan vedetty kaksin käsin viinaa kurkusta alas. Minä ainakin tunnustan. Ja mielestäni myös aikuiset voivat käyttää alkoholia, eihän se mikään teinien juttu ole. Jos olisit seurannut ketjua hieman enemmän tietäisit että aika harva käyttää alkoa usein ja itsekin olin esim. viime vuonna reilut 3 kk juomatta yhtään ainoaa pisaraa. Nyt kun kolmas ja vika inssi ei tuottanut tulosta, päätin palkita itseni ja nollata koneen. Hui ja voi, jos en sen takia saa koskaan lapsia. Olkoon sitten tulematta. Siksikö monet pienten lasten äidit ovat niin p*rseeseen ammuttuja karhuja, kun elämästä on puuttunut kaikki kiva??
Adoptiosta. Itse olisin valmis adoptiomaan. Vähän aikaa sitten käytiin miehen kanssa keskusteluja ja hän oli sitä mieltä, ettei ole vielä ajankohtaista. Eikä olekaan. Me voitaisiin adoptoida Virosta, Venäjältä, Romaniasta tms. jossa ihonväri on sama. Olisi lapsella varmasti helpompaa. Näin me ajatellaan kumpikin. Jos haluaa spekuloida pitkälle, niin jos ivf:t alkavat 1/2006 ja niissä ei tule tulosta, voimme aloittaa adoptio-prosessin vuoden 2006 aikana. Siis jos siltä tuntuu.
Ja vielä omaa napaa. Aikamoiset mahan väänteet. Ja värjääntynyttä valkkaria. Eiköhän se rynnäkkö sieltä iske. Nt olisi 3 päivää lugeista, menisi siis normi-ajan piikkiin. Koska viimeksi meni 5 päivää ja testiin tuli se hassu punainen viiva (testiviivan kohtaan ja koko testin korkuisena, heikko joten pidin täysin negana) niin ehkä siellä viimeksi joku yritti jotain. Mene ja tiedä, lopputulos on kuitenkin sama. Nostaahan se sen verran uskoa, että joskus se voisi ehkä onnistua. Paino tosiaan sanalla ehkä.
Suville reilusti PQ! Nappaahan nyt plussaa niin annat mullekin toivoa!