Tahkoojat 68

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervehdys pitkästä aikaa kaikille, armaat tahkoojattaret! Olen kyllä käynyt juttujanne täällä tasaisin väliajoin lukemassa, mutta kun töissä on ollut niin kiire, että vain joitakin viestejä on ehtinyt satunnaisesti lukea, en ole oikein päässyt juttuun mukaan niin hyvin, että olisin osannut vastailla :)

Tuosta eroasiasta halusin kuitenkin kommentoida. Minulla oli joitakin eropelkoja siinä vaiheessa, kun minulla oli kova vauvakuume päällä ja mies jarrutteli, että jos nyt ei kuitenkaan ihan vielä. Jos se tilanne olisi jäänyt päälle, olisin varmasti miettinyt, miten suhtautua mieheen, joka ei halua edes yrittää saada kanssani lapsia, vaikka tietää, miten paljon minä niitä toivon. Olisin myös pelännyt katkeroituvani jossain vaiheessa miehen suhtautumisesta ja siitä johtuvasta ""lapsettomuudesta"". Onneksi mieskin sitten kuitenkin löysi sen ""oikean ajan"" ja on nyt ikionnellinen tulevasta perheenlisäyksestä :)

Sen sijaan yritysvaiheessa minulle ei tullut mieleenkään, että mahdollinen lapsettomuus voisi ajaa meitä erilleen, ja uskoisin, että mies tunsi samoin. Meillä on kuitenkin niin vahva suhde, että tuollainen asia, jolle ei voi itse mitään tehdä, ei varmastikaan voi sitä hajottaa. Päinvastoin, koen niin kuin Kastehelmi, että vaikeudet vain vahvistavat yhteenkuuluvaisuutta.

Nyt on taas ollut tässä ketjussa plussataukoa, joten toivottavasti kesäisen rento olotila auttaa plussajunan uuteen kiihdytykseen :) Minä ainakin hooveroin täältä täysillä nyt kun vielä jaksan ;) Eli plussia teille kaikille, olisitte ne todella ansainneet, ja jos ei vielä tärppää, niin tosiaan nauttikaa täysillä kesästä!

En mä kyllä pysy täällä kohta enää nahoissani. Tilasin kokeeksi Vilja-testin, josko se näyttäis parempaa tulosta? ;) Tulee varmaan tänään tai huomenna postissa. Kyl mä viimeistään perjantaina lirautan tikkuun, sen verran hassu on tää olo, etten kyllä alkoa ala maistelemaan pahemmin ainakaan ennen sitä negaa!

Kiva Mimmu kun kävit meitä tervehtimässä. Mietinkin tuossa juuri, ettei ole paljon plussanneet enää meitä muistelleet, kun juttuseuraa on saatu siirrettyä riittävästi tuonne toiselle puolelle :)

Suvi, täällä on kaikki peukut ja varpaat pystyssä sun puolesta! Koitan nyt kuitenkin olla hehkuttamatta liikaa, ettei pettymys olisi sitten kova, jos jostain syystä se toinen viiva ei piirtyisikään tikkuun. Mä olen jo pudonnut kärryiltä, mikäs kp sulla onkaan sitten jo perjantaina? Hitsi, pääsen seuraavan kerran torstain jälkeen linjoille vasta maanantaina..

Pitäisikö seuraavan aloittaa uusi ketju kun tämä jo posahti?

Ihan kauheeta. Ootan joka hetki että housuissa läikähtää. Sitten käy niin että omalla stressaamisella siirrän vuodon alkua kunnes testaan, näkyy nega ja stressi laukee---> menkat. Nyt ryhdistäydyn ja unohdan moisen. Alan valmistautua ensi sesonkiin uusin kujein :-)

Adoptiogallup: Ei olla asiasta puhuttu enkä halua vielä edes ajatella. Mietin tuota sitten kun kaikki muu on koitettu.

Rankkaa on teillä muillakin tytöt. Ei ole helppoa pettyä kerta toisensa jälkeen, minäkin tiedän sen. Olen iloinen että löysin kaltaisenne yhteisön jossa voi taas särkynyttä sydäntä jälleen porukalla paikata. Luv U all! :-)